Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet eigenlijk niet of we er mee moeten lachen of niet.Dat "hoe warm is het in uw huis"-topic is toch weer BG all the way hoor. "Verwarming nog niet aangestoken, het is hier nog altijd 24 graden in mijne nieuwbouw", warmtepompen en vloerverwarming overal, ...
Dat "hoe warm is het in uw huis"-topic is toch weer BG all the way hoor. "Verwarming nog niet aangestoken, het is hier nog altijd 24 graden in mijne nieuwbouw", warmtepompen en vloerverwarming overal, ...
Het mag een wrang lachje zijn.Ik weet eigenlijk niet of we er mee moeten lachen of niet.
De minder doorsnee BG'er heeft lekker warm van zich op te jagen in P&A en andere topics.De doorsnee BG'er zit er warmpjes bij.![]()
Zoals in veel andere topics dus. Als je leest wat hier allemaal gepost wordt zijn er toch de laatste tijd bitter weinig zaken waar je de glimlach op het gezicht van krijgt.Het mag een wrang lachje zijn.
~ BG is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen ~Zoals in veel andere topics dus. Als je leest wat hier allemaal gepost wordt zijn er toch de laatste tijd bitter weinig zaken waar je de glimlach op het gezicht van krijgt.
Lees wat comments op HLN en Facebook. Ge gaat verlangen om hier terug te komen lezen.Zoals in veel andere topics dus. Als je leest wat hier allemaal gepost wordt zijn er toch de laatste tijd bitter weinig zaken waar je de glimlach op het gezicht van krijgt.
Zeggen ze dan in bed “oh, uw tuinkaboutertje!”?(men noemt me wel eens een tuingod) als in bed.

de bloed onderzoeken van zowel ik en mijn vrouw zijn in orde.
wel vreemd dat ik 32 euro moest betalen, en mijn vrouw slechts 18.
kan nu toch niet zijn omdat ik vroeg om "teelbalkanker" ook op te sporen bij mij, dat daar 14 euro bij komt![]()

Toch wel. Hoe meer indicatoren ze nakijken, hoe duurder het onderzoek want het is meer werk.de bloed onderzoeken van zowel ik en mijn vrouw zijn in orde.
kan nu toch niet zijn omdat ik vroeg om "teelbalkanker" ook op te sporen bij mij, dat daar 14 euro bij komt![]()
Dat zijn er 2 hé, dus maal 2 en dan 4euro volume korting.de bloed onderzoeken van zowel ik en mijn vrouw zijn in orde.
Staat het detail van de factuur (per onderzocht onderdeel) niet op de achterkant van de factuur? Bij ons labo wel.de bloed onderzoeken van zowel ik en mijn vrouw zijn in orde.
Sharing is caringMet mijn vrouw in de auto, een 250tal km afgelegd op de befaamde "Romantische Strasse".
Zeer romantisch inderdaad, bijna 2 uur non stop scheten zitten afsteken richting Salzburg. Duitse kost is fantastisch, maar ge moet er wat voor over hebben.
Mulan to the rescue.Staat het detail van de factuur (per onderzocht onderdeel) niet op de achterkant van de factuur? Bij ons labo wel.

Misschien rekenen ze extra aan omdat ze lang hebben moeten zoekenMulan to the rescue.
inderdaad achteraan stond er een extra code bij die 13,50 euro kostte....
Zal dit teelbal/prostaat analyse zijn zeker? wel vreemd dat dit daardoor dan opeens bijna dubbel is, maar goed.... ik ben tenminste gerust![]()