Je glimlach van vandaag

Dat "hoe warm is het in uw huis"-topic is toch weer BG all the way hoor. "Verwarming nog niet aangestoken, het is hier nog altijd 24 graden in mijne nieuwbouw", warmtepompen en vloerverwarming overal, ...

Dat "hoe warm is het in uw huis"-topic is toch weer BG all the way hoor. "Verwarming nog niet aangestoken, het is hier nog altijd 24 graden in mijne nieuwbouw", warmtepompen en vloerverwarming overal, ...

Ahem, het was wel terug 26°C hé.
Al is het nu terug 24°C... al staat het zonnetje nu wel te stralen. Dus dat gaat ook al wel weer mooi opkomen.

De glimlach is dat familie/kennissen mij zot verklaarde voor zo'n koekendoos te kopen. En dat ik toch voor iets groters moest gaan en echt niet moest kijken naar de slechte isolatie want de mazout/gas was toch spotgoedkoop.
10 jaar later en zij zijn aan het klagen over het feit dat het toch allemaal zo duur was om een warm huis te hebben. En dat het toch allemaal zo oneerlijk is.

muahaha

de bloed onderzoeken van zowel ik en mijn vrouw zijn in orde.

wel vreemd dat ik 32 euro moest betalen, en mijn vrouw slechts 18.
kan nu toch niet zijn omdat ik vroeg om "teelbalkanker" ook op te sporen bij mij, dat daar 14 euro bij komt :p

kan nu toch niet zijn omdat ik vroeg om "teelbalkanker" ook op te sporen bij mij, dat daar 14 euro bij komt :p

Ze zullen je als amerikaan aanzien hebben en je vrouw als Belgische :D

Toch wel. Hoe meer indicatoren ze nakijken, hoe duurder het onderzoek want het is meer werk.

Dat zijn er 2 hé, dus maal 2 en dan 4euro volume korting.

Staat het detail van de factuur (per onderzocht onderdeel) niet op de achterkant van de factuur? Bij ons labo wel.

Met mijn vrouw in de auto, een 250tal km afgelegd op de befaamde "Romantische Strasse".

Zeer romantisch inderdaad, bijna 2 uur non stop scheten zitten afsteken richting Salzburg. Duitse kost is fantastisch, maar ge moet er wat voor over hebben.

Met mijn vrouw in de auto, een 250tal km afgelegd op de befaamde "Romantische Strasse".

Zeer romantisch inderdaad, bijna 2 uur non stop scheten zitten afsteken richting Salzburg. Duitse kost is fantastisch, maar ge moet er wat voor over hebben.
Sharing is caring

Staat het detail van de factuur (per onderzocht onderdeel) niet op de achterkant van de factuur? Bij ons labo wel.
Mulan to the rescue.

inderdaad achteraan stond er een extra code bij die 13,50 euro kostte....

Zal dit teelbal/prostaat analyse zijn zeker? wel vreemd dat dit daardoor dan opeens bijna dubbel is, maar goed.... ik ben tenminste gerust :)

Mulan to the rescue.

inderdaad achteraan stond er een extra code bij die 13,50 euro kostte....

Zal dit teelbal/prostaat analyse zijn zeker? wel vreemd dat dit daardoor dan opeens bijna dubbel is, maar goed.... ik ben tenminste gerust :)
Misschien rekenen ze extra aan omdat ze lang hebben moeten zoeken 🤔

Anyway, mijn glimlach van dit weekend:

een oude klasgenoot van het lagere gezien. Elkaar uit het oog verloren toen ik 12 jaar was.
Maar heel vreemd, die woont op amper 1 km van mijn deur.
ik heb die dus letterlijk 28 jaar niet meer gezien. Op geen enkel van onze supermarkten in de gemeente bv.... (waar wij toch wekelijks gaan winkelen).
Wel leuk en veel bijgepraat. Ontzettend veel dat we nog herinnerden van onze lagere school tijd. heerlijk nostalgie. De café wou sluiten en wij waren opeens laatstes om 4 uur smorgens :)

Terug
Bovenaan