Je glimlach van vandaag

Ne flitser die ook onnodige middenvakrijders detecteert en automatisch de afstanden tussen auto's berekent. Yes, please, breng ze ook maar naar hier.

Ne flitser die ook onnodige middenvakrijders detecteert en automatisch de afstanden tussen auto's berekent. Yes, please, breng ze ook maar naar hier.
Spanje gebruikt ze ook al sinds dit jaar. Edit: staat ook in het artikel.

Bekeuren dus middenvakklevers, bumperklevers en snelheidsduivels. Goed zo.

Een mijnspin kwam hier aangewandeld. Nog niet eerder gezien.

Ik: yikes wat een mormel met grote tanden.

Blijkbaar een beschermd beestje zelfs.

Een beet wil je er niet van krijgen:
giftanden die tot 4 mm lang zijn. Daarmee kan deze soort door de huid van de mens dringen. De spin is niet agressief, maar een beet kan wel lijden tot koorts, vermoeidheid en het plaatselijk afsterven van het huidweefsel rond de bijtwonde.

(Ja het leeft nog. 8 poten is minder schadelijk dan 2 poten. Het mocht beschikken.)

Laatst bewerkt:
NChn2Zz.jpg

:sop:

De airfryer die de vrouw gisteren gekocht heeft is dead on arrival 🤣. Zit een fout in de sensor waardoor die aangeeft dat de bak er niet inzit.

Echtgenote is drie dagen met de oudste naar zee. Jongste is bij de grootouders. Gisteren een pizza gaan halen want 0,0 zin om te koken. Was van plan om vanavond de overschot op te eten, maar naderhand bedacht ik me dat dat te weinig zou zijn.
Dan maar besloten om de pizza als ontbijt te eten. Voor zij die vragen waarom, zeg ik waarom niet? Paar minuutjes in de pan zetten, klein beetje water in de hete pan doen, deksel erop, stoom doet de kaas terug smelten. Heerlijk krokante bodem. Fokking lekker. :drool:

Laatst bewerkt:
Echtgenote is drie dagen met de oudste naar zee. Jongste is bij de grootouders. Gisteren een pizza gaan halen want 0,0 zin om te koken. Was van plan om vanavond de overschot op te eten, maar naderhand bedacht ik me dat dat te weinig zou zijn.
Dan maar besloten om de pizza als ontbijt te eten. Voor zij die vragen waarom, zeg ik waarom niet? Paar minuutjes in de pan zetten, klein beetje water in de hete pan doen, deksel erop, stoom doet de kaas terug smelten. Heerlijk krokante bodem. Fokking lekker. :drool
living-the-uyyud3.jpg

Dan maar besloten om de pizza als ontbijt te eten. Voor zij die vragen waarom, zeg ik waarom niet? Paar minuutjes in de pan zetten, klein beetje water in de hete pan doen, deksel erop, stoom doet de kaas terug smelten. Heerlijk krokante bodem. Fokking lekker. :drool:

Waarom al die moeite doen als ge dat koud kunt eten :unsure:

Koude pizza dag nadien :drool:

En waarschijnlijk nog gezonder dan een boterham met choco.

Om het Proximus-verhaal in de ergernissen-thread te compenseren, hierbij mijn super-positieve ervaring bij Carglass. Het bedrijf waar de klant écht nog koning is.

Goede online-tool om je afspraak in te plannen. Veel beschikbaarheden in hun agenda. Daar aangekomen heel vriendelijk onthaald geweest. Er werd mij getoond waar ik in afwachting plaats mocht nemen met gratis stopcontact, wifi en koffie. Ik kon dus gewoon doorwerken alsof ik op kantoor zat. Er werd mij op voorhand gezegd hoe lang het zou duren, dat moet ongeveer tot op de minuut geklopt hebben. Ze rijden mijn auto terug naar buiten. Nog de gratis nieuwe ruitenwissers, omwille van hun actie. Bij wijze van service hebben ze mijn auto nog gestofzuigd. Sleutels netjes overhandigd met de boodschap dat er nog een overzichtsmail van de gedane werken op mij wacht in mijn mailbox. Ik kon wel een vreugdesprongetje maken. Ik kan niet wachten tot er nog eens een sterretje in mijn voorruit zit. :love2:

Ik heb de filiaalmanager uitgebreid bedankt voor de goede service en met een brede glimlach reed ik terug weg. Zo kan het dus ook.

Terug
Bovenaan