Muscleduck
Well-known member
7 km omrijden ipv 2 minuten door dat stom paaltje. Ik snap dat mensen geïrriteerd zijn.
Die mens zegt in het begin trouwens "een goede ziel". Verdacht

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7 km omrijden ipv 2 minuten door dat stom paaltje. Ik snap dat mensen geïrriteerd zijn.

Mocht ik de persoon zijn die dat paaltje telkens steelt zou ik ook de persoon zijn die publiekelijk klaagt over dat paaltje die telkens gestolen wordt7 km omrijden ipv 2 minuten door dat stom paaltje. Ik snap dat mensen geïrriteerd zijn.
Die mens zegt in het begin trouwens "een goede ziel". Verdacht![]()

Was dat dat overpriced ding dat je enkel met een grijpkraan, koevoet of snijbrander kon open krijgen?
En waarbij er -hoe kan het ook anders- nog een kwestie van smeergeld was?
De milieubox is gewoon nog actueel.Kent ge de milieubox nog?![]()

Mocht ik de persoon zijn die dat paaltje telkens steelt zou ik ook de persoon zijn die publiekelijk klaagt over dat paaltje die telkens gestolen wordt![]()
Den ivan ga da ni doen...7 km omrijden ipv 2 minuten door dat stom paaltje. Ik snap dat mensen geïrriteerd zijn.
Die mens zegt in het begin trouwens "een goede ziel". Verdacht![]()
Made my day, kind sir.Dat zijn bruistabletten é. Dat schuim op uw lippen geeft dat ook al een beetje aan...

Dat zal de dader zijnWetende dat er in de straat een schrijnwerker zit die heeft voorgesteld om op zijn kosten een "bareel" te zetten met badges voor het plaatselijke verkeer

Rotbeesten...Opgestaan met het gefluit van de vogeltjes.![]()

Rotbeesten...
Dat “vrolijke gefluit van vogeltjes” die tomski hier omschrijft is hier geen Disney-soundtrack maar een voltallige vakbondsvergadering van kauwen in de beukenboom. Een stuk of honderdvijftig, netjes evenredig met de leeftijd van die boom, allemaal tegelijk aan ’t kakelen ....
Tomski hoort zogezegd “alleen gefluit”. Ja, tof voor hem. Ik krijg elke keer opnieuw de collectieve darminhoud van de volledige kauwenpopulatie op mijn terras. Zodra die beesten hier weer eens en masse besluiten te schijten, kan ik mijn terras gebruiken als biologisch experiment.
In de milieubox uiteraard.En dan nu de hamvraag:
Mag de darminhoud van kauwen in de GFT-bak?
Rotbeesten...
Dat “vrolijke gefluit van vogeltjes” die tomski hier omschrijft is hier geen Disney-soundtrack maar een voltallige vakbondsvergadering van kauwen in de beukenboom. Een stuk of honderdvijftig, netjes evenredig met de leeftijd van die boom, allemaal tegelijk aan ’t kakelen ....
Tomski hoort zogezegd “alleen gefluit”. Ja, tof voor hem. Ik krijg elke keer opnieuw de collectieve darminhoud van de volledige kauwenpopulatie op mijn terras. Zodra die beesten hier weer eens en masse besluiten te schijten, kan ik mijn terras gebruiken als biologisch experiment.
Kruimelt dat niet in bed?ik heb vandaag voor het eerst een brood gebakken in een "dutch oven" en dat is beter gelukt dan verwacht.