marcel
Well-known member
kan er iemand de gordijnen efkes toe doen?Zon, zon, zon!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan er iemand de gordijnen efkes toe doen?Zon, zon, zon!![]()
Eerste terraske van t jaar sebiet, check.Zon, zon, zon!![]()
Alive and kicking.Ik zag in het beurs topic iemand over Dreamweaver bezig. Al lang niet meer gelezen die naam, ik dacht dat dit al 10-15 jaar niet meer bestond![]()

Hier ook heel wat bloemen die beginnen uitkomen, ook op plekken waar we geen hadden vorige jaren (werk van de bijtjes?). Pruimenboom staat al in bloei, vijgenboom begint ook groen te worden. Hopelijk niet meer teveel nachtvorst dus.Even in de tuin geweest en hier en daar aan de bomen ontluikende bloemknoppen gezien en ik merk ook dat een aantal geplante bloembollen ook in beweging zijn gezet met wat sprieten aan de oppervlakte. Fantastisch toch, dat lentegevoel.
Ik kijk vooral uit naar de magnolia die snel in volle weelde zal ontluiken.

Ik geloof het niet. Dat soort humor lijkt wat als minderwaardig beschouwd te worden.Bestaat dat soort van humor eigenlijk nog? Zo met typeke's, zoals Gaston en Leo, Urbanus, Andre Van Duin...
Lijkt me nu vooral meer gewone stand-up te zijn met monologen en wat crowd work?
Als het nog bestaat dan zou ik het eerder in Nederland gaan zoeken, die hebben nog “cabaret” wat niet de klassieke stand-up comedy is.Bestaat dat soort van humor eigenlijk nog? Zo met typeke's, zoals Gaston en Leo, Urbanus, Andre Van Duin...
Lijkt me nu vooral meer gewone stand-up te zijn met monologen en wat crowd work?