Je glimlach van vandaag

Ik zag in het beurs topic iemand over Dreamweaver bezig. Al lang niet meer gelezen die naam, ik dacht dat dit al 10-15 jaar niet meer bestond :rofl:

Met het zonnetje de commute naar werk doen (dik half uur rjiden) en onderstaand nummer beluisteren.

Eerste zon van het jaar vind ik toch altijd een zalig moment. :)

Even in de tuin geweest en hier en daar aan de bomen ontluikende bloemknoppen gezien en ik merk ook dat een aantal geplante bloembollen ook in beweging zijn gezet met wat sprieten aan de oppervlakte. Fantastisch toch, dat lentegevoel.

Ik kijk vooral uit naar de magnolia die snel in volle weelde zal ontluiken.

Even in de tuin geweest en hier en daar aan de bomen ontluikende bloemknoppen gezien en ik merk ook dat een aantal geplante bloembollen ook in beweging zijn gezet met wat sprieten aan de oppervlakte. Fantastisch toch, dat lentegevoel.

Ik kijk vooral uit naar de magnolia die snel in volle weelde zal ontluiken.
Hier ook heel wat bloemen die beginnen uitkomen, ook op plekken waar we geen hadden vorige jaren (werk van de bijtjes?). Pruimenboom staat al in bloei, vijgenboom begint ook groen te worden. Hopelijk niet meer teveel nachtvorst dus.

Hier gaan we toch eens nieuwe bloembollen moeten planten. Van ons sneeuwklokjes slechts eentje uitgekomen en van al die krokussen slechts 2. Zijn in de loop der jaren elk jaar wat minder geweest die terug uitkwamen.

102km gaan fietsen vanochtend, frietjes gaan eten buiten in het zonnetje en daarna een uurtje gaan wandelen met de hond. Het leven kan mooi zijn als de zon schijnt.

Fuck ik kom oud:

Maar de ganse conversaties van hector gewoon kunnen meezeggen doet toch een glimlach verschijnen. Zulke epic films zie ik niet meer gemaakt worden.

Bestaat dat soort van humor eigenlijk nog? Zo met typeke's, zoals Gaston en Leo, Urbanus, Andre Van Duin...
Lijkt me nu vooral meer gewone stand-up te zijn met monologen en wat crowd work?

Bestaat dat soort van humor eigenlijk nog? Zo met typeke's, zoals Gaston en Leo, Urbanus, Andre Van Duin...
Lijkt me nu vooral meer gewone stand-up te zijn met monologen en wat crowd work?
Ik geloof het niet. Dat soort humor lijkt wat als minderwaardig beschouwd te worden.

Als het nog bestaat dan zou ik het eerder in Nederland gaan zoeken, die hebben nog “cabaret” wat niet de klassieke stand-up comedy is.

Terug
Bovenaan