Je glimlach van vandaag

Honda stream idd ... model nv50 3-wiel 50cc scooter van jaren 1982-83-84

😁
Cool ding! Is inderdaad een zeldzaamheid, draag daar maar goed zorg voor. Zeker oude kappen van Honda kunnen een ramp zijn.
Trein met twee wagons ipv vanwege (naar t schijnt) een poging tot zelfmoord, al dan niet geslaagd.

Maar de glimlach, stonden echt opeengepakt recht op de trein, mens achter/naast mij sowieso al ne vriendelijke mens, vrij in t begin, ja uwe rugzak staat vrij ver open, moet ik hem anders dichtdoen nu we toch zo familiair opeengepakt staan, ik moest er hard om lachen :laugh: .
Vandaag op een terras terwijl ik een betaling aan het doen was via pc en (onbewust) mijn bankkaart in m'n mond hield kwam er iemand voorbijgewandeld die droog zei 'Smakelijk meneer'. Mijne frank viel niet direct.

OT: Na twee wispelturige weken eindelijk eens een productieve week met veel zon. Daarboven merk ik net dat het zonsondergang is en de vogeltjes hier volop aan het fluiten zijn. En binnen 10 minuten mag ik mijn bestelling in de frituur gaan afhalen :love:

Oren laten uitspuiten. Haa 😌.
Dat is zo bevrijdend... En langs de andere kant zo pijnlijk omdat je plots weer alles 100% hoort. Laatste keer werd ik zot omdat ik plots de hele dag mijn labojas langs mijn broek hoorde schuren. 😆
Zou het ook nog eens moeten laten uitvoeren.

Dat is zo bevrijdend... En langs de andere kant zo pijnlijk omdat je plots weer alles 100% hoort. Laatste keer werd ik zot omdat ik plots de hele dag mijn labojas langs mijn broek hoorde schuren. 😆
Zou het ook nog eens moeten laten uitvoeren.
Idd. Straks douchen en dat water dat op de grond klettert gaat weer pijnlijk zijn 😄.

Een trekhaak laten zetten op de EV6. Was naar eerste keuringsmomentje aan het kijken bij sbat : 6 mei 😲

en opeens kwam er een slot vrij deze namiddag om 16:10 in Brakel, blij mee :lol:

Onze magnolia begint helemaal open te bloeien, de vinca's geven véél bloemen en ook onze andere geplante bloemen beginnen naar boven te komen. Ik ben altijd een herfstmens geweest, maar op dit moment ben ik toch wel een lentemens.

Artikel is niet te lezen, maar het is voor mij "het zoveelste makkelijke slachtoffer" die er niets aan kan doen. Stommiteit in velen hun ogen, maar die mens of zelfs die generatie, kent ondanks de vele waarschuwingen dat gevaar niet. Die oplichters weten ook hoe ze iemand moeten aanpakken.

Was eerst een overschrijving van een bedrag van €7,50 . ;) (is toch wat ik nog kan lezen want Paywall )
Snap gewoon niet echt hoe dit kan of het is via Itsme gebeurt en dan moet hij de overdracht goed gekeurd hebben . (Via scan van qr-code )

Ik kan geen overschrijving doen van 20K in één keer met overschrijving want zit dan met de daglimiet en de week limiet die de bank hanteert …..vraag mij af hoe ze dit toch iedere keer doen want overlaatst ook weer ergens een artikel gelezen van iemand die ook veel geld kwijt was aan die gasten .

Artikel is niet te lezen, maar het is voor mij "het zoveelste makkelijke slachtoffer" die er niets aan kan doen. Stommiteit in velen hun ogen, maar die mens of zelfs die generatie, kent ondanks de vele waarschuwingen dat gevaar niet. Die oplichters weten ook hoe ze iemand moeten aanpakken.
99% van alle scams die ik lees in de krant waarbij het slachtoffer of de familie zegt: Dit kan iedereen overkomen daarvan denk ik: "Mij alvast NIET (op de manier waarop men gescamd is)."

De enige mens in het laatste jaar, waarmee ik wél nog (enige) compassie had, was ene wiens bankkaarten (+ pincode die in zijn portefeuille stak???) gestolen werden terwijl net voor hij in het ziekenhuis lag terechtkwam, net op dat moment zijn pensioensverzekering kreeg uitbetaald en terwijl hij in een ziekenhuisbed lag, waren ze met al zijn centjes weg.

Ik heb nog eens gegoogled. Die mens heeft uiteindelijk nog een (groot) deel van z'n centjes teruggekregen.
Twee leden dievenbende veroordeeld dankzij FAROEK-reportage
--> Pincode was blijkbaar niet gestolen maar men had in de supermarkt mee gekeken over zijn schouder.

Maar goed Eddy was eigenlijk dus niet gescamd maar bestolen.

Laatst bewerkt:
99% van alle scams die ik lees in de krant waarbij het slachtoffer of de familie zegt: Dit kan iedereen overkomen daarvan denk ik: "Mij alvast NIET (op de manier waarop men gescamd is)."

De enige mens in het laatste jaar, waarmee ik wél nog (enige) compassie had, was ene wiens bankkaarten (+ pincode die in zijn portefeuille stak???) gestolen werden terwijl net voor hij in het ziekenhuis lag terechtkwam, net op dat moment zijn pensioensverzekering kreeg uitbetaald en terwijl hij in een ziekenhuisbed lag, waren ze met al zijn centjes weg.

Ik heb nog eens gegoogled. Die mens heeft uiteindelijk nog een (groot) deel van z'n centjes teruggekregen.
Twee leden dievenbende veroordeeld dankzij FAROEK-reportage
--> Pincode was blijkbaar niet gestolen maar men had in de supermarkt mee gekeken over zijn schouder.

Maar goed Eddy was eigenlijk dus niet gescamd maar bestolen.
"99% van die scams kunnen mij NIET overkomen behalve misschien dat ene geval waar...wacht...dat heb ik niet goed gelezen."

"99% van die scams kunnen mij NIET overkomen behalve misschien dat ene geval waar...wacht...dat heb ik niet goed gelezen."
Yup, dat klopt dus het moet eigenlijk 100% zijn. Ik weet niet of we hier nu bij moeten wenen of lachen? :frown:
Maar er zijn (jammer genoeg) veel goedgelovige mensen he.

Ter info: Ik zeg nu niet dat ik NIET gescamd kan worden. Maar alles wat ik lees in de krant blijkt telkens van die gevalletjes te zijn waarvan ik echt gemeend denk: "Sorry maar je bent naïef en/of onvoorzichtig geweest."

Ik was ook zo iemand die nooit gescammed zou worden. Tot er iemand op Kanaal Z zijn platform kwam voorstellen aan €1000 per jaar. Ik betaal dat, en na login kreeg ik een lege doos te zien. True story. Dit is nog in de krant gekomen, honderden mensen die €1000 betaald hebben voor die lege doos :D was een platform dat zogezegd volstond met opdrachten voor freelancers

Ik was ook zo iemand die nooit gescammed zou worden. Tot er iemand op Kanaal Z zijn platform kwam voorstellen aan €1000 per jaar. Ik betaal dat, en na login kreeg ik een lege doos te zien. True story. Dit is nog in de krant gekomen, honderden mensen die €1000 betaald hebben voor die lege doos :D was een platform dat zogezegd volstond met opdrachten voor freelancers
Ach,het was een platform voor influencers.

Klein kindje die iedereen in de Quick een TikTakske kwam brengen.
Hartverwarmend gewoon.

En dan die snul van een vader die schelde op dat kind dat ze iedereen met rust moet laten.

Toch eens die vent aangesproken en gezegd dat er meer mensen zoals zn dochter moesten zijn en minder mensen als hem.

Make society great again.

Klein kindje die iedereen in de Quick een TikTakske kwam brengen.
Hartverwarmend gewoon.

En dan die snul van een vader die schelde op dat kind dat ze iedereen met rust moet laten.

Toch eens die vent aangesproken en gezegd dat er meer mensen zoals zn dochter moesten zijn en minder mensen als hem.

Make society great again.
Vader al zijn erectiepillen kwijt en helft van de Quick met een stijve naar huis.

Net op de autostrade vrij vlakbij mij.
Aan Tessenderlo.

Een grote brandende bol schuins uit de lucht.

Komeet of stuk ruimteafval.

Ik dacht bam en ben er geweest.

Maar niks gehoord zelfs.

Wtf.

ze hebben het blijkbaar in Luxemburg ook gezien, dus 't zal nog heel hoog gezeten hebben. kan perfect in onbewoond gebied gevallen zijn, of volledig opgebrand.

Terug
Bovenaan