Cool ding! Is inderdaad een zeldzaamheid, draag daar maar goed zorg voor. Zeker oude kappen van Honda kunnen een ramp zijn.Honda stream idd ... model nv50 3-wiel 50cc scooter van jaren 1982-83-84
![]()
Vandaag op een terras terwijl ik een betaling aan het doen was via pc en (onbewust) mijn bankkaart in m'n mond hield kwam er iemand voorbijgewandeld die droog zei 'Smakelijk meneer'. Mijne frank viel niet direct.Trein met twee wagons ipv vanwege (naar t schijnt) een poging tot zelfmoord, al dan niet geslaagd.
Maar de glimlach, stonden echt opeengepakt recht op de trein, mens achter/naast mij sowieso al ne vriendelijke mens, vrij in t begin, ja uwe rugzak staat vrij ver open, moet ik hem anders dichtdoen nu we toch zo familiair opeengepakt staan, ik moest er hard om lachen.
OT: Na twee wispelturige weken eindelijk eens een productieve week met veel zon. Daarboven merk ik net dat het zonsondergang is en de vogeltjes hier volop aan het fluiten zijn. En binnen 10 minuten mag ik mijn bestelling in de frituur gaan afhalen

.
.

.
De zoveelste Boomer die zijn centjes kwijt is door zijn eigen stommiteit en daar niet voor wilt uitkomen.
(is toch wat ik nog kan lezen want Paywall )

was een platform dat zogezegd volstond met opdrachten voor freelancers