Je glimlach van vandaag

Een cynische lach. Mss een oproep tot
Denk ik Ben er eigenlijk zeker van.
Dat ik vlak voor men 40 ( Augustus) in een depressie zit. En ondanks men nieuwe job en oude job en de afgelopen 20jaar dat ik problemen aanpak en oplossingen weet te vinden.
Weet ik hier geen raad mee 🙃🙂
Is ook voor het eerst dat men donkere humor me nu ook geen soelaas biedt.
De kamer die het donkerst is in je leven is idd de kamer in je hoofd. Chaos..
Mijn lach hier is wetende dat dit hier kunnen lossen mss wel een oplossing kan bieden. ♥️

Mijn glimlach: de stoelendans boven in ons huis is zo goed als klaar. We hebben alle slaapkamers een make-over gegeven. (nieuwe vloeren, verven, nieuwe kasten en bedden, en nieuwe verlichting)

Wat een gedoe als je er in woont. En wat een puzzel om te leggen. Wij verhuisden naar de kamer van de oudste zoon, hij ging in die van ons slapen (achteraan woning, weg van straatdrukte) maar ondertussen zaten we telkens met een kamer die in de ruwbouw stond en ondertussen moest al het bestaande gerief ergens geplaatst worden :lol:

Mijn glimlach: de stoelendans boven in ons huis is zo goed als klaar. We hebben alle slaapkamers een make-over gegeven. (nieuwe vloeren, verven, nieuwe kasten en bedden, en nieuwe verlichting)

Wat een gedoe als je er in woont. En wat een puzzel om te leggen. Wij verhuisden naar de kamer van de oudste zoon, hij ging in die van ons slapen (achteraan woning, weg van straatdrukte) maar ondertussen zaten we telkens met een kamer die in de ruwbouw stond en ondertussen moest al het bestaande gerief ergens geplaatst worden :laugh:
Zwijg mij erover, de kamers van de kinderen zijn zo goed als klaar, nog afwerking, maar ze kunnen er terug in slapen. Alleen staat heel veel rommel nog altijd bij ons op de kamer, en de vrouw wilt eerst uitsorteren wat er weg mag, voor we aan onze kamer kunnen beginnen.

Maar ik maak mij geen illusies, als dat allemaal achter de rug, zal de beneden aangepakt worden. Er gaat een nieuwe keuken komen, maar als we 2 extra ruimten mee aanpakken kregen we serieus korting. Dus de vrouw heeft beslist dat we dan ook maar 2 extra ruimten erbij nemen

Afgelopen week is, na maanden een combo van een zieke vriendin in een verhuis met 3 kinderen, mijn emmer overgelopen en heb ik wat afstand genomen van de hele situatie omdat ik anders had moeten gaan posten in het "opnieuw op eigen benen" topic. Ik had het gevoel dat alles een verplichting werd en dat heeft me beetje bij beetje uitgeput.

En verdikke dit weekend volledig mijn goesting doen heeft nog veel meer deugd gedaan dan ik had kunnen denken. Impulsief een ligzetel gaan kopen en mij een hele zaterdagmiddag op mijn terras gezet met een boek en een muziekje. Savonds met vrienden naar een optreden dat wat is uitgelopen en zondagmiddag een fietstochtje richting een gezapig verjaardagsfeestje bij iemand in de tuin. Héérlijk

Extra glimlach: het gesprek met mijn vriendin zaterdagmorgen dat dit weekend eigenlijk heeft mogelijk gemaakt. Heel dankbaar voor haar geduld.

Een aantal jaar geleden ook naartoe geweest. Inderdaad zeker wel de moeite (én gratis)
Ja, ik verschoot echt van hoeveel motards er waren.
Spijtig genoeg zelf geen testritten kunnen doen want had te laat beslist dat ik er naartoe ging gaan, dus al degene dat ik wou waren al volgeboekt. Maar toch lang genoeg rond gelopen om nu ne verbrande kop te hebben. :p

Deze ochtend oudercontact gehad. Juf was supercontent van de kleine. Speelt goed, eet goed, doet flink mee in de klas. Motorische dingen in orde. Daarna koffiekoeken gehaald en ontbeten op ons terras. Love it. Snel nog naar het containerpark gereden en nu op het werk.

1000051462.jpg

KAN DE LIKE BUTTON NOG WAT GROTER AUB

Laatst bewerkt door een moderator:
ik snap eigenlijk niet wat de bedoeling is
:unsure: ik geef drie antwoorden op elke vraag en dan?
de bedoeling is om zoveel mogelijk te matchen met andere mensen

stel dat iemand een zelfde antwoord geeft als jij, krijg je beide 2 punten. Heb je met 5 mensen hetzelfde antwoord, 5 punten voor allen.

Terug
Bovenaan