Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gent?Vandaag voor den eerste keer in m'n leven naar een motor event geweest. Toch ook wel speciaal om zoveel motos te horen en zien.![]()
Yep.Gent?
Een aantal jaar geleden ook naartoe geweest. Inderdaad zeker wel de moeite (én gratis)

Zwijg mij erover, de kamers van de kinderen zijn zo goed als klaar, nog afwerking, maar ze kunnen er terug in slapen. Alleen staat heel veel rommel nog altijd bij ons op de kamer, en de vrouw wilt eerst uitsorteren wat er weg mag, voor we aan onze kamer kunnen beginnen.Mijn glimlach: de stoelendans boven in ons huis is zo goed als klaar. We hebben alle slaapkamers een make-over gegeven. (nieuwe vloeren, verven, nieuwe kasten en bedden, en nieuwe verlichting)
Wat een gedoe als je er in woont. En wat een puzzel om te leggen. Wij verhuisden naar de kamer van de oudste zoon, hij ging in die van ons slapen (achteraan woning, weg van straatdrukte) maar ondertussen zaten we telkens met een kamer die in de ruwbouw stond en ondertussen moest al het bestaande gerief ergens geplaatst worden![]()
Ja, ik verschoot echt van hoeveel motards er waren.Een aantal jaar geleden ook naartoe geweest. Inderdaad zeker wel de moeite (én gratis)

)
Ik eindig laag ondanks correcte antwoorden! Ben wel benieuwd nu.Nieuw spelletje trouwens! (allez we hadden het al, maar nu volledig automatisch)
![]()
Gematcht! - Mei
www.beyondgaming.be

ik snap eigenlijk niet wat de bedoeling isIk eindig laag ondanks correcte antwoorden! Ben wel benieuwd nu.![]()
ik geef drie antwoorden op elke vraag en dan?de bedoeling is om zoveel mogelijk te matchen met andere mensenik snap eigenlijk niet wat de bedoeling is
ik geef drie antwoorden op elke vraag en dan?
ah, oij, dan ga ik niet veel punten hebben...de bedoeling is om zoveel mogelijk te matchen met andere mensen
stel dat iemand een zelfde antwoord geeft als jij, krijg je beide 2 punten. Heb je met 5 mensen hetzelfde antwoord, 5 punten voor allen.