Ah de call of duty community nog altijd 't zelfde.
Kunt in de lobby stemmen op map a of B.
Ik wil map B spelen. Dus zet ff m'n mic op "vote A" en iedereen stemt direct op B om u te kloten.
Gets em every time![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah de call of duty community nog altijd 't zelfde.
Kunt in de lobby stemmen op map a of B.
Ik wil map B spelen. Dus zet ff m'n mic op "vote A" en iedereen stemt direct op B om u te kloten.
Gets em every time![]()
Ik heb nog altijd geen knuffelcontact dus mij best!Dan is hij ook wel direct uw knuffelcontact hé glas
Levert ge ook aan huis?Mijne lasagne die f#@&&king lekker smaakt!
Om het met de woorden van Gert Verhulst te zeggen: "op, op, alles is op!"Levert ge ook aan huis?

Ma ge kunt het toch nog een maken?Om het met de woorden van Gert Verhulst te zeggen: "op, op, alles is op!"![]()

Het is mulan, niet meurisse van de chocolade.Ma ge kunt het toch nog een maken?![]()
Ik ben overboeft met ribbekes en patat met kruidenboter.Mijne lasagne die f#@&&king lekker smaakt!
voor ne fotograaf te zijn trekt ge wel veel landschappen in portrait-modusVanmorgen gaan joggen met vriendin en een kameraad in Genk.
Prachtig was 't!
![]()
![]()
![]()

Da was voor op m'n stories hevoor ne fotograaf te zijn trekt ge wel veel landschappen in portrait-modus![]()

Ksnap't ni, is't gelijk "where is Waldo", ma dan "where is een hoopske kak" ofzo?Vanmorgen gaan joggen met vriendin en een kameraad in Genk.
Prachtig was 't!
![]()
![]()
![]()

Tis geen waar he, toch niet Marlies van achter den hoek?https://www.hln.be/diksmuide/200-tr...achtwagens-zo-gelukkig-kunnen-maken~a17b86de/
Naast alle berichtgeving van misserie doet zoiets ook eens deugd om te lezen. 200 mensen die vrijwillig hun zondag gebruiken om een hartpatiënt van 6 blij te maken door maar iets simpel als met hun camion naar daar te rijden.
Ik zou liever hebben dat men wat meer van dat soort berichten bracht ipv hun default depressie-artikelen zoals “Marlies (31) bevalt van eerste kindje, 12 uur later sterft ze.”.

Tis geen waar he, toch niet Marlies van achter den hoek?![]()
ja zo voelt het welVerloren Maandag.![]()