Altijd moeilijk om een top 5 op te stellen, maar bij deze toch een poging!
1. World of Warcraft
Game die ik het meeste gespeeld heb in mijn leven. Zoveel mensen leren kennen, zoveel hilarische momenten in meegemaakt. Dat en de uitgestrekte wereld die, back in the vanilla days, echt indruk maakte op mij zorgt ervoor dat dit spel altijd in mijn top 5 moet staan. Gestart op dag 1 en ik speel het nog steeds!
2. Final Fantasy VII
Eerste FF game die ik gespeeld heb en het was onmiddellijk raak. Ik had een uurtje gevolg bij een vriend en dat was reden genoeg om te zeuren bij mijn ouders tot ik uiteindelijk een PSX kreeg voor mijn verjaardag. Het meeslepende verhaal in combinatie met de magics en summons, zalig! De remake is sterk, maar komt voor mij toch niet in de buurt van het origineel.
3. Quake 2
Mijn eerste multiplayer ervaring. In de tijd dat Clanbase the place to be was, Telenet nog games.telenet.be was en er dedicated servers waren voor DM, tourneys en dergelijke. Geweldige tijden in beleefd!
4. Dungeon Keeper
Ik hou van building games. Dungeon Keeper was zo'n spel met een zalige twist er aan. Je dungeon beginnen bouwen en dan zien uitgroeien tot een supersterk oord van verderf vol donkere humor en coole critters. Veel uren aan versleten!
5. The Witcher 3: Wild Hunt
Lang getwijfeld tussen deze of eentje uit de Elder Scrolls reeks. Uiteindelijk voor deze gekozen omdat ik er net dat tikkeltje meer van genoten heb. Geralt is een geweldig personage, het verhaal neemt je onmiddellijk mee en de graphics zijn vandaag nog steeds top!
Dikwijls iets oudere titels voor mij, ik heb er dan ook al enkele jaren als gamer op zitten.

Nog enkele eervolle vermeldingen en dan laat ik jullie met rust! Football Manager, International Superstar Soccer, Final Fantasy VIII, Skyrim, Morrowind, KOTOR 2, Guild Wars, LOTRO, NBA 2k, Assassin's Creed Odyssey, GTA Vice City. En ik vergeet er sowieso nog enkele. Bedankt voor deze thread, nostalgia is altijd leuk!