Hoeveel heb je in 2024 gesport?
2000km met de hond gewandeld
80 uur padel gespeeld
3x per week krachttraining (vanaf september nog maar begonnen)
Wat was je favoriete sportmoment?
Eigenlijk alles gewoon. Zot om te beseffen dat ik tot 2/3j geleden echt niets van sport deed, en gewoon elke avond zat te gamen of series lag te kijken, en dat nu mijn volledig leven in teken van sporten/bewegen staat.
Wat was je grootste tegenslag?
In januari, dus al in het begin van het jaar, serieus uitgeschoven tijdens padellen. Schouder even uit de kom geweest, en dat is eigenlijk nooit nog 100% hersteld geraakt. Ik kan alles nog doen, maar bij hard strekken bv achter de rug, of boven het hoofd knaagt dat zo een beetje. Ook na intensief gebruik (bv intensieve padel match met veel overhead slagen) heb ik er nog een dag of 2 nadien wat last van.
Heb je de vooropgestelde doelen voor 2024 gehaald?
Nee. Ik wou in 2024 stijgen in padel ranking. Maar ben ergens begin het jaar met een nieuwe partner gestart, die nog niet zoveel ervaring had. Dus dat is jammer genoeg niet gelukt. Maar voor 2025 moet dat zeker wel te doen zijn
Welke doelen heb je voor 2025 gesteld?
Padel ranking stijgen!
Specifieke doelen voor krachttraining stel ik me nog niet. Eigenlijk is het doel daar nu gewoon nog elke week of elke 2 weken een PR te halen, als beginner