Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Onze buren zaten met een nogal hardnekkige mol in hun tuin. Vanalles geprobeerd, tot er hun iemand zei van een mollenval met ne pétard.
200w.gif

Er zaten 4 pétards bij, eentje was genoeg blijkbaar, want een mol wil altijd zijn stukgemaakte ondergrondse gangen herstellen. Wel een handig weetje vind ik...

En er zit in principe maar 1 mol in de tuin, gezien die territoriaal zijn

weer een ziek iets geleerd vandaag...

ik zag op FB 4 foto's:

toilet in japan : een wc
toilet in europa : een wc
toilet in amerika: een wc
toilet in dubaï: 8 mooie vrouwen

ik snapte het niet. Tot ik de comments las:
"Google Dubaï porta potty."

en ja hoor, blijkbaar in dubai de gewoonte instagram modellen te laten overvliegen, om te kakken op hun gezicht.
zou een nieuwe rijke hype zijn daar. wtf

Laatst bewerkt:

ik zag op FB 4 foto's:

toilet in dubai: 8 mooie vrouwen

"Google Dubai porta potty."

en ja hoor, blijkbaar in dubai de gewoonte instagram modellen te laten overvliegen, om te kakken op hun gezicht.
Dat is een verhaal dat toch al een aantal jaar meegaat. Wat er van waar is, geen idee

ik zag op FB 4 foto's:

't is blijkbaar ook wel wat meer dan alleen "kakken op hun gezicht"

These events reportedly involve women performing horrifying sex acts involving bodily fluids like human faeces for money. AOL reported that, for $50,000, some women would have their teeth knocked out, get beaten, get shaved bald, or be hung up by metal hooks.

in een artikel over een 19-jarige die langs de weg gevonden werd met een gebroken ruggengraat, en verschillende gebroken ledematen. van een construction site "gevallen", waar ze "uit haar eigen" opgeklommen was.

pretty close to snuff, als ge het mij vraagt.

ik zag op FB 4 foto's:

In welk jaar leeft gij nog?

ik zag op FB 4 foto's:

Er wordt ook voortdurend op mijn kop gekakt.
Eens een tarief gaan opmaken.

Ik weet toch niet wat er met de generatie 30-40j oud aan de hand is. Ik krijg altijd van die rare vragen van hun.

1 van hun stuurt mij om 1h30 in de nacht dat ze gezien hebben dat we een zwembad hebben (duh welk lodge/hotel in een warm land heeft dat niet) met de vraag of ze boeken of ze dan in dat zwembad mogen zwemmen dan.

Nee mens het zwembad met water is art. Het is alleen maar voor foto’s van te nemen en voor de rest zo ver weg van te blijven.

Dacht eerst om dit uur ze moet stoned zijn maar ligt meer aan verschil in tijdszone.

net dat filmpje op HLN gezien waarbij die vrouw haar eigen advocaat aan viel in de rechtbank :rofl:

maar dan toch es haar story gelezen...

toch wel te ziek voor woorden. haar minaar dood wurgen tijdens seks spelletje, en hem dan nog uren nadien bevredigen, en z'n lichaam in stukken hakken en overal verstoppen.
De moeder van die man heeft dan haar eigen zoon haar hoofd gevonden in een emmer.

wtf, waarom verdienen zo'n mensen eigenlijk nog advocaten? wat kan je daar nu nog aan gaan beginnen "verdedigen" 🤮

edit: ze hebben haar zelfs een soort muilkorf om moeten doen in de rechtbank :)

gets better: vader ook in de bak, had een minderjarige verkracht .... proud family

Laatst bewerkt:
net dat filmpje op HLN gezien waarbij die vrouw haar eigen advocaat aan viel in de rechtbank :rofl:

toch wel te ziek voor woorden. haar minaar dood wurgen tijdens seks spelletje, en hem dan nog uren nadien bevredigen, en z'n lichaam in stukken hakken en overal verstoppen.
De moeder van die man heeft dan haar eigen zoon haar hoofd gevonden in een emmer.

wtf, waarom verdienen zo'n mensen eigenlijk nog advocaten? wat kan je daar nu nog aan gaan beginnen "verdedigen" 🤮

gets better: vader ook in de bak
Het is niet omdat ze duidelijk niet in de maatschappij thuishoort, dat er geen advocaat moet zijn om haar belangen te verdedigen. Als je de misdaden ziet die ze op haar kerfstok heeft en tot 2x toe haar eigen advocaat uit het niets aanvalt, lijkt het me dat het iemand is waar psychologisch onderzoek nodig is en ook niet per se in de gevangenis thuis hoort (oa omwille van gevaar voor medegevangenen). Dan is die advocaat de geknipte persoon om er alles aan te doen om zijn cliënte die noodzakelijke onderzoeken te laten krijgen.
Als daar dan uit blijkt dat ze beter wordt geïnterneerd dan naar de gevangenis gestuurd, is dat voor alle partijen winst imo. En daar hebben zo'n mensen dus een advocaat voor nodig.

Het is niet omdat ze duidelijk niet in de maatschappij thuishoort, dat er geen advocaat moet zijn om haar belangen te verdedigen. Als je de misdaden ziet die ze op haar kerfstok heeft en tot 2x toe haar eigen advocaat uit het niets aanvalt, lijkt het me dat het iemand is waar psychologisch onderzoek nodig is en ook niet per se in de gevangenis thuis hoort (oa omwille van gevaar voor medegevangenen). Dan is die advocaat de geknipte persoon om er alles aan te doen om zijn cliënte die noodzakelijke onderzoeken te laten krijgen.
Als daar dan uit blijkt dat ze beter wordt geïnterneerd dan naar de gevangenis gestuurd, is dat voor alle partijen winst imo. En daar hebben zo'n mensen dus een advocaat voor nodig.
Dat en omdat niet iedereen per definitie zo schuldig is zoals het lijkt. Het zal wel een zekerheid zijn voor deze vrouw en mensen zoals Dutroux, maar ergens gaat er een grijze zone komen waar het voor de ene menigte het overduidelijk schuldig is en de andere helft twijfelt. Het is onbegonnen werk om dan te gaan bepalen wie wel of niet recht heeft op verdediging. Wat los staat dat sommige advocaten wansmakelijke dingen kunnen doen om een bewezen crimineel vrij te krijgen.

gets better: vader ook in de bak, had een minderjarige verkracht .... proud family
hoe dat gij met uw internet search history nog niet op één of andere watchlist staat, het is me een raadsel.

Vriendin kwam af met gek verhaal over een koppel dat in hun wijk met de hond aan het wandelen was en twee straten verder de auto van hun schoondochter zagen staan. Die was daar op de achterbank 'zaken' aan het doen met iemand die duidelijk niet hun zoon was.

Mijn initiële reactie was 'hoe lomp moet ge zijn om dat twee straten vanwaar uw schoonouders wonen te doen'.
Blijkbaar is dat niet de juiste reactie.

Zoontje van 9 stuurde deze morgen via de laptop op whatsapp naar mama (ex) wat goeiemorgen berichtjes, leuk en lief.

Mama antwoord met hartjes en sluit af met "dat is goed lieverd🥰"

Ik doe mijn whatsapp open en zie dat bericht staan. Toch ff 3 seconden moeten beseffen wat er gebeurde.

Een Nederlander die in Hanoi woonde, leren kennen in 2018.. Heeft toen met zijn reisbureau excursies voorzien voor mij.
in 2019 opnieuw.

Nu in 2025 gaan we terug naar daar, eens Ho Chi Minh. Was al aan het chatten weer, paar maand terug, om nieuwe excursies te voorzien. Maar merkte dat hij niet veel antwoorde. Te druk dacht ik.

Nu zie ik dat hij al enkele maanden aan kanker leed, en is overleden. Damn, was toch ff verschieten. amper 57 jaar oud.

Eigenlijk een wtf moment van een hele tijd geleden.

We waren op terugweg van Koksijde wanneer er op de lange baan aan de rechter kant een café is/was. Daar stond wat volk buiten te roepen terwijl een oudere dame met de zijkant van een borstel op het hoofd van een hond aan het kloppen was. Die hond lag in de grond. Die hakte erop in zoals ze een grote hamer of bijl zou vasthebben.

Elke keer ik daar passeer moet ik daaraan denken en vraag ik me af wat daar nu precies gebeurd is.

Terug
Bovenaan