Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij dachten ze 10j geleden dat ik 35 was. (Ben er nu 37)
Onlangs vroeg iemand aan m'n vrouw hoe het kon dat zij op haar leeftijd al 3 kinderen had (en de oudste 14 is). Ze werd eind de 20j geschat. (Ze is een jaar ouder dan ik)
Wel, we zijn 20 jaar samenDus 10 jaar geleden dacht iedereen dat je een pedo was?
Idem, make-up doet soms wonderen.Dat de jongedame in denim blijkbaar 15 jaar is volgens het artikel![]()
Dit waren de opvallendste Pukkelpoppers op dag één: wie herkent deze carnavalist met pandakop?
De show stelen in een roze tutu met de koksmuts van de film ‘Ratatouille’ of in alle ernst de aandacht trekken met een modieuze outfit: wij maakten tien foto’s van festivalgangers die alle ogen naar zich toetrokken op dag één van Pukkelpop.www.hbvl.be
In mijnen tijd zag de jeugd er toch nog niet zo volwassen uit, toch?![]()
Ach dat is omdat die een glazen oog heeft.Ben naar Columbo aan het kijken:
‘You know, Mrs Jones is charming and attractive … for a woman of 36’
•
•
•
Bon, steek mij maar in een kist zekers?

RIPIPIP HOERA?en downhill gaat altijd sneller. RIPIP before you know it.
RIPIPIP HOERA?
Je bedoelt rip in peace before you know iten downhill gaat altijd sneller. RIPIP before you know it.
Tom en Jerry op iets hoger niveau.Locals die met boobytraps proberen de politie in de val te lokken.
Gekker moet het niet worden.
![]()
Vrees voor nieuwe rellen in Luikse gemeente Oupeye nadat agent bestuurder van quad had doodgeschoten | VRT NWS Nieuws
In de Waalse gemeente Oupeye in de provincie Luik is er vrees dat het ook komende nacht tot rellen kan komen. De politie had vrijdag een bestuurder van een quad doodgeschoten, waarna rellen waren uitgebroken. De burgemeester kondigt daarom een samenscholingsverbod af voor de nacht van zaterdag...www.vrt.be
shopunarchived.com
Je moest maar geen 44,5 hebben. Voor een maatje minder direct 40 euro eraf. Los daarvan zijn het wel misbaksels ja.Ik ben een grote fan van Adidas sneakers maar what the hell zijn die yeezy dingen van kanye west? Wil daar echt iemand mee aan zijn voeten lopen?
Precies drek dat over je voet heen gesmolten is.
Oja @ adidas, ik hoef de reclame ervoor niet, dankjewel
240 euro's voor dat..
![]()
Yeezy Foam RNNR Onyx - HP8739 - Restocks
Achetez et vendez des baskets Yeezy Foam RNNR Onyx HP8739 en ligne chez Restocks ! Toutes nos baskets Adidas sont 100% authentiques et exclusives.restocks.net
500+ voor deze
![]()
adidas Yeezy 450
Grab yourself a pair of the aadidas Yeezy 450 "Cream White" sneaker, here at Unarchived. Because we are the go-to shop for all of your exclusive sneaker, streetwear and accessory needs.shopunarchived.com
Zelfs 598 voor de kind versie ...Ik ben een grote fan van Adidas sneakers maar what the hell zijn die yeezy dingen van kanye west? Wil daar echt iemand mee aan zijn voeten lopen?
Precies drek dat over je voet heen gesmolten is.
Oja @ adidas, ik hoef de reclame ervoor niet, dankjewel
240 euro's voor dat..
![]()
Yeezy Foam RNNR Onyx - HP8739 - Restocks
Achetez et vendez des baskets Yeezy Foam RNNR Onyx HP8739 en ligne chez Restocks ! Toutes nos baskets Adidas sont 100% authentiques et exclusives.restocks.net
500+ voor deze
![]()
adidas Yeezy 450
Grab yourself a pair of the aadidas Yeezy 450 "Cream White" sneaker, here at Unarchived. Because we are the go-to shop for all of your exclusive sneaker, streetwear and accessory needs.shopunarchived.com
Je bedoelt rip in peace before you know it
Rust Int PuttekeRest in pieces...