Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

nooit Parks & Recreation gekeken, zeker?

serieus: ge sloopt een gebouw, en ge laat daar een gigantische put achter, om pas maanden later iets nieuw te zetten. in die maanden kruipen er mensen over uw afspanning, vallen in die put, en breken botten (of erger).

om dat te voorkomen gooien ze dat dus tijdelijk dicht.

serieus: ge sloopt een gebouw, en ge laat daar een gigantische put achter, om pas maanden later iets nieuw te zetten. in die maanden kruipen er mensen over uw afspanning, vallen in die put, en breken botten (of erger).

Als de mensen over een afspanning kruipen en dan in een put vallen, hebben ze daar natuurlijk zelf voor gekozen.

Een gigantische put?
Wanneer je een gewoon gebouw sloopt zonder kelder heb je helemaal geen gigantische put hoor, hooguit wat dieper gelegen grond en die randen kan je wat afvlakken zodat er daar geen ongelukken kunnen gebeuren.
ja, maar gaat gij dat op die manier uitleggen aan de ouders van een kind, als die over een draad kruipt, ergens valt, en verongelukt?
"tjah mensen, uwe kleine heeft daar zelf voor gekozen he"

bvb https://www.demorgen.be/nieuws/jongen-12-valt-van-dak-oude-fabriek-en-sterft~bf05d427
Eigen schuld, ze moesten maar niet op dat terrein komen waar ze niks te zoeken hadden.
Hierin dragen de ouders ook een grote verantwoordelijkheid, opvoeding doet veel!

Gewoon in uw PMD zak rammen. Onlangs is dat toch veel soepeler/minder strict geworden?

En ik denk dat ik ontmaskerd ben met crap dvd's rond te strooien.
één van mijn hobby's is rommelmarkten afschuimen en dvd's kopen voor mijn verzameling . Maar af en toe zit daar toch een minder goeie film bij dan gedacht, en ipv die weg te gooien, steek ik die in de buurt hier, random huizen, hun brievenbus.

Maar onlangs kreeg ik mijn weg gegeven dvd's aan huisnummer 15 terug in mijn eigen bus. Ik vermoed dat ze het na al de jaren weten wie de "mysterieuze dvd weldoener is". :wallbash: .

Zelfs in mijn locale bibliotheek willen ze ze niet meer aanvaarden. Ze mogen geen giften aan nemen zeggen ze.
Ja ik vrees gewoon dat het einde van het dvd tijdperk is aangebroken, maar dat ik het zelf nog niet goed wil beseffen.
Misschien vinden de vakantiegasten zichzelf ook wilde weldoeners als ze hun spullen achterlaten.

Eigen schuld, ze moesten maar niet op dat terrein komen waar ze niks te zoeken hadden.
Hierin dragen de ouders ook een grote verantwoordelijkheid, opvoeding doet veel!

Allez man, zelf nooit 12 jarig geweest? Je schat gevaar toch altijd minder erg in, zelfs al krijg je 20 waarschuwingen van je ouders, en wil wat stoer doen tegenover je broer en vriend. Was dat slim? Uiteraard niet. Maar het gaat hier over een 12 jarige. Wat voor drama moet dat voor die familie en vriend geweest zijn

Jouw comment lezen kan gerust als wtf-momentje van de dag tellen

Allez man, zelf nooit 12 jarig geweest? Je schat gevaar toch altijd minder erg in, zelfs al krijg je 20 waarschuwingen van je ouders, en wil wat stoer doen tegenover je broer en vriend. Was dat slim? Uiteraard niet. Maar het gaat hier over een 12 jarige. Wat voor drama moet dat voor die familie en vriend geweest zijn

Jouw comment lezen kan gerust als wtf-momentje van de dag tellen

Inderdaad. De stoten die ik uitgestoken heb tussen mijn 12 en 16... ik had al meerdere keren dood kunnen zijn. En nu sta ik hier zelf te kijven naar mijn oudste zoon die van glijbaan naar beneden springt ipv te glijden.

Laatst bewerkt:
Wtf momentje dat ik de laatste jaren al een paar keer heb gehad.
Dat ze na afbraakwerken van een oud gebouw grond aanvoeren ol alles te nivelleren om dat een paar weken of maanden later terug beginnen te graven om er iets nieuw op te bouwen en dan die grond dus weer te gaan afvoeren 🤦‍♂️

Vaak word er ook een vlak bouwrijp terrein gevraagd na afbraak. (Enkele vrachten grond erin gooien als de vrachtwagens vol retour met afbraakpuin kunnen rijden kost ook niets)

Wat wij soms doen in stadscentrums is na afbraak een oude kelder opvullen. Bijv 1000m3 grond aanleveren. Zodat een palenmachine/secansmachine op maaiveldniveau zijn ding kan doen.

Waarna wij vrolijk die 1000m3 terug uitgraven en wegvoeren. (En ja dat kost een hoop geld dan)

Zo'n diepe put opvullen lijkt me ook gewoon slimmer naar stabiliteit toe. Put toe doen en aandammen, een paar maanden op laten regenen zodat het op die manier ook goed kan aandammen door het water, en dan terug graven op een stabiele grond zodat je funderingen niet wegzaken na een jaar.

Als je een boobytrap maakt in uwe tuin of een berenval o.i.d. zet om een inbreker te pijnigen wanneer deze over uw omheining klimt, dan ga jij ook de kaars uitblazen.

Of dat hebben ze mij toch wijsgemaakt. Niet dat ik het van plan was hoor, zeker niet, neen neen.

Windham Rotunda (Bray Wyatt) die gestorven is op zijn 36ste.
Ik volg het (fake)worstelen wel. Zijn comeback was van korte duur en hij worstelde eigenlijk helemaal niet veel meer ..
Om nadien weer snel spoorloos te verdwijnen (gezondheidsproblemen).

Dus als je het goed gevolgd hebt wist je al wel dat hij zwaar ziek was.
Dat het zo erg was dat hij nu overleden is, dan verrast mij wel. 36 is toch heel erg jong. :frown: R.I.P.

Terug
Bovenaan