Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Andere adblocker? Hier draait ghostery samen met ublock. Nergens iets van reclame te bespeuren en tracking wordt onmogelijk gemaakt.

Held!

Idd deze werkt wel nog, ook indien ingelogd!
Youtube durft soms wel eens moeilijk doen om die ublock ook te blocken maar dan moet je eens in ublock origin op die 3 tandwieltjes drukken, dan 'alle cache legen' en dan 'nu bijwerken' en kan je er weer tegenaan.

Youtube durft soms wel eens moeilijk doen om die ublock ook te blocken maar dan moet je eens in ublock origin op die 3 tandwieltjes drukken, dan 'alle cache legen' en dan 'nu bijwerken' en kan je er weer tegenaan.
waar vind je die 3 tandwieltjes juist?

waar vind je die 3 tandwieltjes juist?
Bij mij (firefox) gewoon rechtsboven eens op dat icoontje ublock klikken. Ik zie nu wel dat het in andere browsers er net iets anders uitziet.
Hier zijn het precies 'slidertjes' rechtsonder.
210px-Screenshot_of_the_uBlock_Origin_UI_on_Firefox.png

Ook gelezen, maar ik had bv nog nooit van 6enhalf promille gehoord. Lijkt me gewoon extreem veel
6,5 is nog niks - Het wereldrecord is blijkbaar maar liefst 14,8 promille :wtf:
Tadeusz S., veroorzaakte een auto-ongeluk met 14,8 promille alcohol in zijn lichaam
(al zijn er dus nog hogere promilles gemeten maar die konden niet met 100% zekerheid bevestigd worden)

Gemiddeld genomen is het inderdaad rond 5 promille reeds dodelijk. Maar iemand die veel drinkt én dit langzaam opbouwt, die persoon kan dus meer en meer verdragen. Je kan je lichaam daarop ook trainen en het ene lichaam kan nu eenmaal meer verdragen dan een ander lichaam vooraleer je er aan sterft he.

Laatst bewerkt:
In het weekend gezien dat 1 van de buren al kerstversiering aan de voordeur had hangen.
Vandaag bij schemering gezien dat hij blijkbaar ook al zijn kerstboom heeft gezet.

Mijn WTF?!?-moment: als je per se in oktober al de kerstsfeer in huis wil halen... WAAROM ZAG IK ALLEEN KOUDE, BLAUWWITTE LICHTJES IN DIE BOOM?!?!
Haal dan sfeer en gezelligheid in huis met twinkelende, dansende regenbooglichtjes hè in plaats van de instant noordpooldepressie te etaleren!

In het weekend gezien dat 1 van de buren al kerstversiering aan de voordeur had hangen.
Vandaag bij schemering gezien dat hij blijkbaar ook al zijn kerstboom heeft gezet.

Mijn WTF?!?-moment: als je per se in oktober al de kerstsfeer in huis wil halen... WAAROM ZAG IK ALLEEN KOUDE, BLAUWWITTE LICHTJES IN DIE BOOM?!?!
Haal dan sfeer en gezelligheid in huis met twinkelende, dansende regenbooglichtjes hè in plaats van de instant noordpooldepressie te etaleren!
Kwestie van de overgang van Halloween naar Kerst niet te bruusk te laten verlopen? :unsure:

Hebt gij iets tegen blauwwit misschien? #christmas4Israel

Ik ken dat concept. En dan meestal daarbij die lelijke fake helwitte sneeuw in de kerstboom. Of tout court een witte kerstboom. Inderdaad foeilelijk.

Uitloggen uit wat? Uit chrome en edge? Of uit een soort adblock account?

Chrome en edge accounts staan compleet los van elkaar. Lijkt me eerder een cookieprobleem. Cache al es gewist?

Adblock zou ook niet meer werken op youtube. (Van horen zeggen, ik heb premium dus geen nood aan adblocking )
Zal wel weer een EU price hike aankomen ook, in de VS hebben ze er weer wat bijgelapt.

Zolang het nog via VPN lukt behoud ik het mijne. 😛
YouTube Music interesseert mij niks.

IMG_2753.jpeg

IMG_2752.jpeg

Wou gisteren YT Premium afsluiten via VPN, maar mijne VISA werd gevlagd voor fraude. :unsure:
Heb dan maar de volle pot gelapt. Ik kijk wel intensief, dus ik haal het er wel uit maar vind het jammer dat ze die Lite geschrapt hebben.

Terug
Bovenaan