Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Held!Hier werkt het met ublock origin.
Youtube durft soms wel eens moeilijk doen om die ublock ook te blocken maar dan moet je eens in ublock origin op die 3 tandwieltjes drukken, dan 'alle cache legen' en dan 'nu bijwerken' en kan je er weer tegenaan.Held!
Idd deze werkt wel nog, ook indien ingelogd!
waar vind je die 3 tandwieltjes juist?Youtube durft soms wel eens moeilijk doen om die ublock ook te blocken maar dan moet je eens in ublock origin op die 3 tandwieltjes drukken, dan 'alle cache legen' en dan 'nu bijwerken' en kan je er weer tegenaan.
Bij mij (firefox) gewoon rechtsboven eens op dat icoontje ublock klikken. Ik zie nu wel dat het in andere browsers er net iets anders uitziet.waar vind je die 3 tandwieltjes juist?
6,5 is nog niks - Het wereldrecord is blijkbaar maar liefst 14,8 promilleOok gelezen, maar ik had bv nog nooit van 6enhalf promille gehoord. Lijkt me gewoon extreem veel

Kwestie van de overgang van Halloween naar Kerst niet te bruusk te laten verlopen?In het weekend gezien dat 1 van de buren al kerstversiering aan de voordeur had hangen.
Vandaag bij schemering gezien dat hij blijkbaar ook al zijn kerstboom heeft gezet.
Mijn WTF?!?-moment: als je per se in oktober al de kerstsfeer in huis wil halen... WAAROM ZAG IK ALLEEN KOUDE, BLAUWWITTE LICHTJES IN DIE BOOM?!?!
Haal dan sfeer en gezelligheid in huis met twinkelende, dansende regenbooglichtjes hè in plaats van de instant noordpooldepressie te etaleren!

Hebt gij iets tegen blauwwit misschien? #christmas4IsraelIn het weekend gezien dat 1 van de buren al kerstversiering aan de voordeur had hangen.
Vandaag bij schemering gezien dat hij blijkbaar ook al zijn kerstboom heeft gezet.
Mijn WTF?!?-moment: als je per se in oktober al de kerstsfeer in huis wil halen... WAAROM ZAG IK ALLEEN KOUDE, BLAUWWITTE LICHTJES IN DIE BOOM?!?!
Haal dan sfeer en gezelligheid in huis met twinkelende, dansende regenbooglichtjes hè in plaats van de instant noordpooldepressie te etaleren!
Ik ken dat concept. En dan meestal daarbij die lelijke fake helwitte sneeuw in de kerstboom. Of tout court een witte kerstboom. Inderdaad foeilelijk.In het weekend gezien dat 1 van de buren al kerstversiering aan de voordeur had hangen.
Of het is een liberaal.Hebt gij iets tegen blauwwit misschien? #christmas4Israel
Of een flik die in de werksfeer wil blijven.Of het is een liberaal.
Het grappige is dat we op het werk dus zulke kerstversiering hebben. En de echte lolbroeken hangen er ook nog politielint in.Of een flik die in de werksfeer wil blijven.
Dan wordt dat ook nog eens voor iets nuttigs gebruikt.Het grappige is dat we op het werk dus zulke kerstversiering hebben. En de echte lolbroeken hangen er ook nog politielint in.
Het grappige is dat we op het werk dus zulke kerstversiering hebben. En de echte lolbroeken hangen er ook nog politielint in.

Zal wel weer een EU price hike aankomen ook, in de VS hebben ze er weer wat bijgelapt.Uitloggen uit wat? Uit chrome en edge? Of uit een soort adblock account?
Chrome en edge accounts staan compleet los van elkaar. Lijkt me eerder een cookieprobleem. Cache al es gewist?
Adblock zou ook niet meer werken op youtube. (Van horen zeggen, ik heb premium dus geen nood aan adblocking )