SnakeGodRovinin
Well-known member
Dat gaat amper effect hebben. Bij een boete ga je meer nadenken en zeker met agenten in burger. Dan gaan ze de volgende keer bij een rood licht misschien een keer wachten als die ene man vreemd staat te staren naar je, terwijl een "je weet dat het niet mag" of "door het rood rijden als fietser kan kwalijke gevolgen hebben", niet het beoogde schrikeffect gaat hebben. Of lichtjes aangereden worden, dat kan helpen, maar wens ik niemand toe.Maar sta daar dan duidelijk en informeer de mensen. Niet in't geniepig bonnetjes geven. Op die manier is't gewoon geld cashen en de nummertjes omhoog doen gaan ("kijk eens hoeveel mensen we op de bon hebben gezet"). Ze stonden er met 3. Denk dat ze enkele honderden bonnetjes uitgeschreven hebben vandaag.
Velen hebben nog altijd de 'het zal me niet overkomen'-attitude en dat is storend. Elke dag is er een fietser / step, die los door het rood rijdt en geen 'net' rood, hé. Als je er iets van zegt door je raam, dan zwiert er alvast eentje net die fiets niet door je voorruit (echt gebeurd
).Zijn antwoord: "Gij moet zwijgen. Ik mag da."

.