Het hele leven is 1 grote Southpark referentie.aaaaaand it's gone.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het hele leven is 1 grote Southpark referentie.aaaaaand it's gone.
Geniet ervan zolang het voor het lachen is.Het hele leven is 1 grote Southpark referentie.
Mag het sebiet wel op VTM komen uitleggenaaaaaand it's gone.

Amai, vermoeiende irritante ventMag het sebiet wel op VTM komen uitleggen![]()
WEG met hem!Amai, vermoeiende irritante vent
Echt waar, niet te doen die vent. Enorm irritant.Amai, vermoeiende irritante vent
Hmm, hier kan ik de opnames zonder problemen zien via pickx online. Ook mogelijk via de app. Geen idee echter waarom het bij u niet gaat.blijkbaar zijn opnames bij proximus tegenwoordig enkel nog te bekijken op uw TV-box, en niet meer via pickx online?
sjance dat ze daar niet zoals bij Telenet elke 5 uur de prijs opslagen, want qua service gaat die zever toch allemaal maar achteruit
Een student gynaecologie niet straffen voor een verkrachting kan je toch onmogelijk recht praten?Student geneeskunde verkracht medestudente in Leuven, maar krijgt geen straf: "Hij is jong en getalenteerd"
![]()
UZ Leuven zet student geneeskunde die geen straf krijgt voor verkrachting op non-actief | VRT NWS Nieuws
Het UZ in Leuven heeft de student geneeskunde op non-actief gezet die schuldig is bevonden aan verkrachting van een medestudente, maar geen straf krijgt. De rechter gaf de student opschorting waardoor hij zijn blanco strafblad behoudt en geen voorwaarden moet naleven.www.vrt.be
Student geneeskunde verkracht medestudente in Leuven, maar krijgt geen straf: "Hij is jong en getalenteerd"
![]()
UZ Leuven zet student geneeskunde die geen straf krijgt voor verkrachting op non-actief | VRT NWS Nieuws
Het UZ in Leuven heeft de student geneeskunde op non-actief gezet die schuldig is bevonden aan verkrachting van een medestudente, maar geen straf krijgt. De rechter gaf de student opschorting waardoor hij zijn blanco strafblad behoudt en geen voorwaarden moet naleven.www.vrt.be
Nu ben ik oud en getalenteerd, kom ik wsl met niets nog weg.
Het klopt niet dat hij geen straf krijgt.Een student gynaecologie niet straffen voor een verkrachting kan je toch onmogelijk recht praten?

.. En ook wat mij betreft een op niks slagende regel gezien de sociaal aanvaarde alcohol. Doe dan beide ineens.Ook al gezien jaToch geen zicht die verplichte sigaretten afdekking door sommige winkels hier in de buurt.. Vuilniszakken.. En ook wat mij betreft een op niks slagende regel gezien de sociaal aanvaarde alcohol. Doe dan beide ineens.
In die drie winkels waar ik geweest ben hingen er opeens gordijnen voor.

Is het achterliggend idee niet dat minder zichtbaarheid minder nieuwe rokers geeft?Tis nog erger nu, want nu staat de helft van de rokers aan de kassa in onze kleine supermarkt de rij nog wat langer op te houden.
Omdat ze eens willen zien wat ze nog in huis hebben van rookwaar...dus luikjes open... luikjes weer dicht.
Ok het zal wel bij een minderheid effect hebben, maar dat zijn dan inderdaad de niet rokers of die die misschien weer zouden beginnen doordat ze daar op staan te kijken...
De enige die er echt baat bij hebben zijn de verkopers van die afscherm luikjes.![]()
Ja dat is wat ik aangeef he, de niet rokers die ineens zin zouden krijgen.Is het achterliggend idee niet dat minder zichtbaarheid minder nieuwe rokers geeft?
Allezja, voor de al verslaafde roker die op zoek is naar zijn product zal dat inderdaad weinig uitmaken.

En als we dan toch bezig zijn, pakt alle producten met een hoog suikergehalte dan ook maar uit de rekken.Toch geen zicht die verplichte sigaretten afdekking door sommige winkels hier in de buurt.. Vuilniszakken.. En ook wat mij betreft een op niks slagende regel gezien de sociaal aanvaarde alcohol. Doe dan beide ineens.
Ik vind dit zever, sorry. Altijd alles gelijktrekken terwijl het niet gelijk is. Hoog suikergehalte is verre van hetzelfde als carcinogene dampen produceren.En als we dan toch bezig zijn, pakt alle producten met een hoog suikergehalte dan ook maar uit de rekken.
En tegen 2028 moet iedereen een helm dragen als hij buitenkomt, liefst in combinatie met knie- en elleboogbeschermers.
En alles bio en genderneutraal. ALLES.
En dan gaan we 200 jaar leven terwijl we het na 50 al zullen gehad hebben.