Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

blijkbaar zijn opnames bij proximus tegenwoordig enkel nog te bekijken op uw TV-box, en niet meer via pickx online?
sjance dat ze daar niet zoals bij Telenet elke 5 uur de prijs opslagen, want qua service gaat die zever toch allemaal maar achteruit
Hmm, hier kan ik de opnames zonder problemen zien via pickx online. Ook mogelijk via de app. Geen idee echter waarom het bij u niet gaat.

Student geneeskunde verkracht medestudente in Leuven, maar krijgt geen straf: "Hij is jong en getalenteerd"
Een student gynaecologie niet straffen voor een verkrachting kan je toch onmogelijk recht praten?

Student geneeskunde verkracht medestudente in Leuven, maar krijgt geen straf: "Hij is jong en getalenteerd"

Nu ben ik oud en getalenteerd, kom ik wsl met niets nog weg.

Een student gynaecologie niet straffen voor een verkrachting kan je toch onmogelijk recht praten?
Het klopt niet dat hij geen straf krijgt.

Hij moet het slachtoffer een schadevergoeding betalen, en als hij binnen x aantal tijd nog feiten pleegt gaat hij wel gestraft worden voor de verkrachting.

https://www.hln.be/leuven/gynaecolo...n-leuven-maar-hij-krijgt-geen-straf~a95dd5e5/

Ik wil hier niet gaan duiden dat ik akkoord ben met de uitspraak van de rechtbank, enkel nuance brengen dat er wel degelijk een straf is uitgesproken, maar dat dit niet in zijn strafregister zal opgenomen worden

Toch geen zicht die verplichte sigaretten afdekking door sommige winkels hier in de buurt.. Vuilniszakken 🤔🙄.. En ook wat mij betreft een op niks slagende regel gezien de sociaal aanvaarde alcohol. Doe dan beide ineens.

Toch geen zicht die verplichte sigaretten afdekking door sommige winkels hier in de buurt.. Vuilniszakken 🤔🙄.. En ook wat mij betreft een op niks slagende regel gezien de sociaal aanvaarde alcohol. Doe dan beide ineens.
Ook al gezien ja :laugh: In die drie winkels waar ik geweest ben hingen er opeens gordijnen voor.

Belachelijke regel. Alsof een roker opeens gaat sigaretten meer gaat kopen...

Tis nog erger nu, want nu staat de helft van de rokers aan de kassa in onze kleine supermarkt de rij nog wat langer op te houden.
Omdat ze eens willen zien wat ze nog in huis hebben van rookwaar...dus luikjes open... luikjes weer dicht.

Ok het zal wel bij een minderheid effect hebben, maar dat zijn dan inderdaad de niet rokers of die die misschien weer zouden beginnen doordat ze daar op staan te kijken... :wtf:

De enige die er echt baat bij hebben zijn de verkopers van die afscherm luikjes. :biglaugh:

Tis nog erger nu, want nu staat de helft van de rokers aan de kassa in onze kleine supermarkt de rij nog wat langer op te houden.
Omdat ze eens willen zien wat ze nog in huis hebben van rookwaar...dus luikjes open... luikjes weer dicht.

Ok het zal wel bij een minderheid effect hebben, maar dat zijn dan inderdaad de niet rokers of die die misschien weer zouden beginnen doordat ze daar op staan te kijken... :wtf:

De enige die er echt baat bij hebben zijn de verkopers van die afscherm luikjes. :biglaugh:
Is het achterliggend idee niet dat minder zichtbaarheid minder nieuwe rokers geeft?

Allezja, voor de al verslaafde roker die op zoek is naar zijn product zal dat inderdaad weinig uitmaken.

En als we dan toch bezig zijn, pakt alle producten met een hoog suikergehalte dan ook maar uit de rekken.

En tegen 2028 moet iedereen een helm dragen als hij buitenkomt, liefst in combinatie met knie- en elleboogbeschermers.

En alles bio en genderneutraal. ALLES.

En dan gaan we 200 jaar leven terwijl we het na 50 al zullen gehad hebben.

En als we dan toch bezig zijn, pakt alle producten met een hoog suikergehalte dan ook maar uit de rekken.

En tegen 2028 moet iedereen een helm dragen als hij buitenkomt, liefst in combinatie met knie- en elleboogbeschermers.

En alles bio en genderneutraal. ALLES.

En dan gaan we 200 jaar leven terwijl we het na 50 al zullen gehad hebben.
Ik vind dit zever, sorry. Altijd alles gelijktrekken terwijl het niet gelijk is. Hoog suikergehalte is verre van hetzelfde als carcinogene dampen produceren.

Terug
Bovenaan