Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Wat bazel jij nu toch weer?
Ik post elk jaar "chronisch" bovenstaande wel eens.
Ik heb de post nog een beetje extra aangepast. Is het zo duidelijker? :support:

Het is wat het is. Ik lieg niet. (En ik lig er totaal niet wakker van. Het is hier toch semi-anoniem) Ik heb gewoon niks schrik van honden. Rien. Ik kan daar niks aan doen.

Wat als er in de plaats een kind voorbij kwam gefietst? Ge wilt het niet weten...
Ja inderdaad. Honden horen gewoon aan de lijn. Hier zijn géén excuses voor. :angry:
Het gaat er niet om hoe groot de kans is dat er iets ernstig gebeurt. Het feit dat de kans bestaat is al de kans TE veel.

55 EUR per week?! Kan toch haast niet dat lokale (e)SIMs zo duur zijn?
waarschijnlijk zijn dat specifieke 'aanbiedingen' voor toeristen met mogelijkheden om internationaal te bellen, en dan wordt zoiets snel prijzig.

En indien wel, gewoon eSIM kopen via Saily, Airalo, etc.

Zie https://saily.com/esim-turkey/ ->
Turkije, 30 dagen 3GB = 6.99 USD / 10GB = 15.99 USD
eSIM is enkel beschikbaar op recentere toestellen. Hier hebben we bv nog een moto g60 (aangekocht in 2022, dus 3-tal jaar oud), welke dit nog niet ondersteunt.

waarschijnlijk zijn dat specifieke 'aanbiedingen' voor toeristen met mogelijkheden om internationaal te bellen, en dan wordt zoiets snel prijzig.
Kan me voorstellen dat heel wat (oudere) toeristen vaak in die val trappen.

eSIM is enkel beschikbaar op recentere toestellen. Hier hebben we bv nog een moto g60 (aangekocht in 2022, dus 3-tal jaar oud), welke dit nog niet ondersteunt.
Fair enough, 3 jaar is inderdaad nog niet zo oud.

Had ik dit geweest dan had die hond mij likjes gegeven ipv in mijn hand te bijten.
Een hond weet razendsnel welk type persoon ie voor zich heeft.

Maar goed dat is het punt niet. Een hond hoort gewoon aan de leiband. Punt. Amen en uit.

En stop nu eens met al die frowns telkens ik post dat vreemde honden allemaal in koor met mij willen spelen en ik 0,00000 % bang ben van honden.
Hint: Ik ben al meermaals besprongen door honden die niet aan de lijn waren.
Maar neen ik vind dat ook niet kunnen en ik wijs de eigenaar er steeds op. :angry:

2de hint: Mijn neef is zo al een paar keer gebeten.
Besprongen dan nog. Geef mij dan maar de beet in mijn hand.

Als "grap"

Was beetje een speelvogel en zou naar 't schijnt beetje opgestookt geweest zijn door een andere collega, maar dat weet ik niet zeker (al zou 't mij niet verbazen)
Met ontslagvergoeding of op staande voet? 'Correct me if I am wrong' maar indien dat laatste durf ik mijn handen toch niet in het vuur steken dat de werkgever dit met de vingers in de neus zal winnen indien je ex collega dit voor een rechtbank brengt. (Indien dit een éénmalige fout is).

Met ontslagvergoeding of op staande voet? 'Correct me if I am wrong' maar indien dat laatste durf ik mijn handen toch niet in het vuur steken dat de werkgever dit met de vingers in de neus zal winnen indien je ex collega dit voor een rechtbank brengt. (Indien dit een éénmalige fout is).
Dat weet ik niet. Naar 't schijnt heeft hij de keuze gekregen tussen zelf ontslag nemen of ontslag met de vermelding van de reden.

Ik weet trouwens niet zeker of je überhaupt een werknemer mag/kan ontslaan voor dat, aangezien hij het via social media had gestuurd naar haar. Het is niet dat hij met die dildo op de werkvloer voor haar neus stond te zwaaien natuurlijk.

Net vernomen dat Grant Imahara overleden is, wel al 4 jaar geleden maar bon :(

Was niet mijn favoriete presentator bij MB, maar heb toch heel wat tijd versleten met daar naar te kijken.

Dat weet ik niet. Naar 't schijnt heeft hij de keuze gekregen tussen zelf ontslag nemen of ontslag met de vermelding van de reden.

Ik weet trouwens niet zeker of je überhaupt een werknemer mag/kan ontslaan voor dat, aangezien hij het via social media had gestuurd naar haar. Het is niet dat hij met die dildo op de werkvloer voor haar neus stond te zwaaien natuurlijk.
Je mag altijd iemand ontslaan. Ook de reden opgeven (dat hij ne dildo stuurde naar een collega is volgens mij niet verboden)
Maar dan wel inclusief ontslagvergoeding.

Op staande voet iemand ontslaan zonder vergoeding voor iets privé is ook wel mogelijk dacht ik? Maar dan moet het al over heel zwaarwichtige feiten gaan als ik een beetje 'google'. En ne foto van ne dildo sturen naar een collega wat een éénmalige fout is = het zou mij sterk lijken als een rechter daar in mee gaat dat dit zwaarwichtig genoeg is.

Dus als uw collega voor optie 1 heeft gekozen dan was dit gewoon niet zo slim van hem. Iedereen weet het toch al, dat gaat toch rond. Dus dat die reden op zijne ontslagbrief staat maakt dan niet zo veel meer uit hé.

Laatst bewerkt:
Je mag altijd iemand ontslaan. Ook de reden opgeven (dat hij ne dildo stuurde naar een collega is volgens mij niet verboden)
Maar dan wel inclusief ontslagvergoeding.
Dat zal volgens de context gewoon gezien worden als seksueel grensoverschrijdend gedrag. Lijkt me sterk dat dat dan geen reden is voor ontslag op staande voet.

Ik vind het ook flauw hoor als zo'n flauwe grap de enige reden is, maar voor 't zelfde geld zit die al een tijdje die vrouwelijke collega lastig te vallen.

Dat zal volgens de context gewoon gezien worden als seksueel grensoverschrijdend gedrag. Lijkt me sterk dat dat dan geen reden is voor ontslag op staande voet.

Ik vind het ook flauw hoor als zo'n flauwe grap de enige reden is, maar voor 't zelfde geld zit die al een tijdje die vrouwelijke collega lastig te vallen.
In dat laatste geval: Akkoord en dan zal een rechter hier zeker wel in mee gaan. Is dit echter zijn enige feit én hij stuurde dit na zijn werkuren als (olie)domme grap (in principe privé) dan is uw eerste paragraaf toch een erg gevaarlijk precedent om daar zomaar vanuit te gaan.

Maar goed ik ben geen jurist en ik ben ook die ontslagen werknemer niet. Ik zou als ik hem was wel minstens even informeren over zijn rechten. (Tenzij hij optie 1 heeft gekozen ipv 2) Whatever de gevolgen was het gewoon heel dom en idioot van hem hé.

Net vernomen dat Grant Imahara overleden is, wel al 4 jaar geleden maar bon :(

Was niet mijn favoriete presentator bij MB, maar heb toch heel wat tijd versleten met daar naar te kijken.
Idd een groot verlies. Het ging er een tijd geleden nog over op Tested, Adam Savage zijn YouTube kanaal.

Ik ken de hele context niet, maar alleen daarvoor iemand ontslaan vind ik toch vrij drastisch.

Ik ken de hele context niet, maar alleen daarvoor iemand ontslaan vind ik toch vrij drastisch.
Je mag niks nimeer tegenwoordig.

Kleine 10 jaar geleden uitgenodigd met groot deel van de collega's op een verjaardagsfuifje van een zure vrouwelijke collega.
Iedereen 10 euro bijgelegd en ik met collega naar seksshop in de buurt, de grootste dildo uit de winkel genomen, een vuist van minstens 70 cm lang, mooi ingepakt en afgegeven met al de collega´s op de dansvloer. De zure en hare man konden er niet met lachen. Ze is de volgende dag het kado gaan omwisselen in ints anders, de ondankbare 😱 We zijn wel nooit meer uitgenodigd voor een volgend verjaardagsfeestje...

Terug
Bovenaan