Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik post elk jaar "chronisch" bovenstaande wel eens.Wat bazel jij nu toch weer?

55 EUR per week?! Kan toch haast niet dat lokale (e)SIMs zo duur zijn?vorige week in turkije, stonden sim kaarten aan 55 euro per week. vond ik toch duur.
Ja inderdaad. Honden horen gewoon aan de lijn. Hier zijn géén excuses voor.Wat als er in de plaats een kind voorbij kwam gefietst? Ge wilt het niet weten...
Waarom deed ie dat?Een mannelijke collega waar ik best wel goed mee overeen kwam ontslagen bij ons omdat hij een foto van een dildo naar een vrouwelijke collega had gestuurd![]()
![]()
waarschijnlijk zijn dat specifieke 'aanbiedingen' voor toeristen met mogelijkheden om internationaal te bellen, en dan wordt zoiets snel prijzig.55 EUR per week?! Kan toch haast niet dat lokale (e)SIMs zo duur zijn?
eSIM is enkel beschikbaar op recentere toestellen. Hier hebben we bv nog een moto g60 (aangekocht in 2022, dus 3-tal jaar oud), welke dit nog niet ondersteunt.En indien wel, gewoon eSIM kopen via Saily, Airalo, etc.
Zie https://saily.com/esim-turkey/ ->
Turkije, 30 dagen 3GB = 6.99 USD / 10GB = 15.99 USD
Kan me voorstellen dat heel wat (oudere) toeristen vaak in die val trappen.waarschijnlijk zijn dat specifieke 'aanbiedingen' voor toeristen met mogelijkheden om internationaal te bellen, en dan wordt zoiets snel prijzig.
Fair enough, 3 jaar is inderdaad nog niet zo oud.eSIM is enkel beschikbaar op recentere toestellen. Hier hebben we bv nog een moto g60 (aangekocht in 2022, dus 3-tal jaar oud), welke dit nog niet ondersteunt.
Als "grap"Waarom deed ie dat?
Besprongen dan nog. Geef mij dan maar de beet in mijn hand.Had ik dit geweest dan had die hond mij likjes gegeven ipv in mijn hand te bijten.
Een hond weet razendsnel welk type persoon ie voor zich heeft.
Maar goed dat is het punt niet. Een hond hoort gewoon aan de leiband. Punt. Amen en uit.
En stop nu eens met al die frowns telkens ik post dat vreemde honden allemaal in koor met mij willen spelen en ik 0,00000 % bang ben van honden.
Hint: Ik ben al meermaals besprongen door honden die niet aan de lijn waren.
Maar neen ik vind dat ook niet kunnen en ik wijs de eigenaar er steeds op.
2de hint: Mijn neef is zo al een paar keer gebeten.
Met ontslagvergoeding of op staande voet? 'Correct me if I am wrong' maar indien dat laatste durf ik mijn handen toch niet in het vuur steken dat de werkgever dit met de vingers in de neus zal winnen indien je ex collega dit voor een rechtbank brengt. (Indien dit een éénmalige fout is).Als "grap"
Was beetje een speelvogel en zou naar 't schijnt beetje opgestookt geweest zijn door een andere collega, maar dat weet ik niet zeker (al zou 't mij niet verbazen)
Dat weet ik niet. Naar 't schijnt heeft hij de keuze gekregen tussen zelf ontslag nemen of ontslag met de vermelding van de reden.Met ontslagvergoeding of op staande voet? 'Correct me if I am wrong' maar indien dat laatste durf ik mijn handen toch niet in het vuur steken dat de werkgever dit met de vingers in de neus zal winnen indien je ex collega dit voor een rechtbank brengt. (Indien dit een éénmalige fout is).
Je mag altijd iemand ontslaan. Ook de reden opgeven (dat hij ne dildo stuurde naar een collega is volgens mij niet verboden)Dat weet ik niet. Naar 't schijnt heeft hij de keuze gekregen tussen zelf ontslag nemen of ontslag met de vermelding van de reden.
Ik weet trouwens niet zeker of je überhaupt een werknemer mag/kan ontslaan voor dat, aangezien hij het via social media had gestuurd naar haar. Het is niet dat hij met die dildo op de werkvloer voor haar neus stond te zwaaien natuurlijk.
Hij zal getwijfeld hebben aan de overtuigingskracht van zijn eigen dickpicksWaarom deed ie dat?
Dat zal volgens de context gewoon gezien worden als seksueel grensoverschrijdend gedrag. Lijkt me sterk dat dat dan geen reden is voor ontslag op staande voet.Je mag altijd iemand ontslaan. Ook de reden opgeven (dat hij ne dildo stuurde naar een collega is volgens mij niet verboden)
Maar dan wel inclusief ontslagvergoeding.
In dat laatste geval: Akkoord en dan zal een rechter hier zeker wel in mee gaan. Is dit echter zijn enige feit én hij stuurde dit na zijn werkuren als (olie)domme grap (in principe privé) dan is uw eerste paragraaf toch een erg gevaarlijk precedent om daar zomaar vanuit te gaan.Dat zal volgens de context gewoon gezien worden als seksueel grensoverschrijdend gedrag. Lijkt me sterk dat dat dan geen reden is voor ontslag op staande voet.
Ik vind het ook flauw hoor als zo'n flauwe grap de enige reden is, maar voor 't zelfde geld zit die al een tijdje die vrouwelijke collega lastig te vallen.
Idd een groot verlies. Het ging er een tijd geleden nog over op Tested, Adam Savage zijn YouTube kanaal.Net vernomen dat Grant Imahara overleden is, wel al 4 jaar geleden maar bon
Was niet mijn favoriete presentator bij MB, maar heb toch heel wat tijd versleten met daar naar te kijken.
Dat zal volgens de context gewoon gezien worden als seksueel grensoverschrijdend gedrag. Lijkt me sterk dat dat dan geen reden is voor ontslag op staande voet.
Ik vind het ook flauw hoor als zo'n flauwe grap de enige reden is, maar voor 't zelfde geld zit die al een tijdje die vrouwelijke collega lastig te vallen.
Je mag niks nimeer tegenwoordig.Ik ken de hele context niet, maar alleen daarvoor iemand ontslaan vind ik toch vrij drastisch.
We zijn wel nooit meer uitgenodigd voor een volgend verjaardagsfeestje...