Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Trein gestopt bij het inrijden van Gent. Ineens cops-team dat over de sporen wandelt.

We voelen ons veilig.

‘Mommy, how do you break the laws of physics?’

En ik zal ‘em dit weekend maar in de gaten houden, zeker?

beetje zin voor avontuur?

(ik zou hem wel op playdate sturen, misschien naar een kameraadje van wie je de ouders niet zo graag hebt?)

zijn playdates een ding? ik heb geen kinderen, dus ben niet mee met de nieuwste trends

Vader die hartklep operatie moet ondergaan.
Jeezes dan komen er enkele dokters die een stuk jonger zijn dan u, u vertellen dat ze een nieuwe klep moeten installeren. Alsof ze een PC onderdeel vervangen. En welke risico s dit inhoud...

Dan besef je pas hoe oud je bent, denk ik. Als jonge snaken over uw toekomst bepalen.
En dan de dagen aftellen tot de operatie. Hopend dat je die uberhaupt overleeft, wat blijkbaar geen sinecure is.
Zijn het je laatste dagen op aarde of niet?

Bah staat mij zulke situaties ook nog te wachten? Ik word er angstig van.

Jeezes dan komen er enkele dokters die een stuk jonger zijn dan u, u vertellen dat ze een nieuwe klep moeten installeren. Alsof ze een PC onderdeel vervangen. En welke risico s dit inhoud...

Dan besef je pas hoe oud je bent, denk ik. Als jonge snaken over uw toekomst bepalen.
En dan de dagen aftellen tot de operatie. Hopend dat je die uberhaupt overleeft, wat blijkbaar geen sinecure is.

Sterkte en hopelijk maakt hij een spoedig herstel!

Dat gevoel ken ik ook .
Bij mijn vader hebben ze ook een hartklep gestoken en 3 bypassen moeten leggen wegens dichtgeslibte aders .
Ze dachten 10 uur nodig te hebben maar het zijn er 13 geworden en ondanks zijn oudere leeftijd en zwakke gezondheid is die er nog heel best goed door gekomen .
Die loopt nu nog altijd niet rond als een frivole hert maar hij kan terug een afstand stappen zonder dat hem om de 5 stappen moet rusten .Dus hij heeft er wel baat bij gehad .
Dag van de operatie zelf was ik echt niet om aan te spreken en moesten ze mij gerust laten .
Infeite is zo een operatie nog wel gevaarlijk te noemen maar ze hebben tegenwoordig zoveel kennis en ervaring dat het ook meestal een goede afloop kent .

Dus zie het niet te zwart in . ;)

Weer moeten lezen hoe een man, want een vader kan ik zoiets niet noemen, een kind van amper 5 dood omwille van zijn ex partner..

Door 1 klein pinnetje werkte een ruimtesonde wekenlang NIET zoals het hoorde (Terwijl zo'n ruimtesonde 1,6 miljard kost) :rofl:

Dat lijkt mij logisch verklaard te kunnen worden. Google zoekt bij mijn weten naar foto's op internetpagina's met tekst bij. Ik denk niet dat bij veel foto's van uniraciale (witte) koppels de huidskleur vermeld wordt in de beschrijving, terwijl dat bij gemengde koppels mogelijk wel vaker gebeurt.

White is ook twee keer vermeld, en dus wordt dat 1 keer (half) genegeerd. Google zoekt volgens mij op pagina's waar al die woorden op voorkomen, maar minder specifiek op de twee combinaties 'white man' en 'white woman' op 1 pagina. Als één van die combinaties voorkomt, is het voor Google ook al goed. Als er populaire pagina's bestaan met die 2 combinaties, zullen ze er wel tussen staan, maar zoals gezegd lijkt het me logisch dat er veel meer pagina's zijn met interraciale koppels waar de huidskleuren op vermeld zijn, en ga je dus ook veel resultaten genre 'white man and black/asian/... woman' te zien krijgen.

Hetzelfde gebeurt trouwens als je zoekt op 'black woman and black man'.

Vroeger las ik nog graag eens Britse Elle of Vogue. Was al jaren geleden, gister loop ik in Rijsel en kom een Relay tegen. Ik denk ‘goh, ik heb nog efkes, waarom ook niet, weet ik ook weer welke schoenen in zijn, hoe ik een bikini body krijg en mijn man kan behagen’.

€16,50 vragen ze nu. Zestien Euro vijftig Cent. Ter vergelijking, de Franse Elle kost €2,80. Ik weet dat Brexit de prijzen heeft doen stijgen maar dat is nu toch écht van de pot gerukt? Vogue nog beter: €19,50. Voor een boekje dat niet dikker, kwalitatiever of anders is dan zijn non-Brexit tegenhanger. Vroeger kocht ik dat bij mijn meal deal van de Sainsbury’s en had ik nog geld voor een grote latte.

Ik wilde die hier ook posten. Wat een rotmentaliteit heb je dan zeg. Dat kind was vier jaar. Welke idioot geeft in godsnaam ook een kind van die leeftijd warm (gefrituurd!) eten zonder eerst zelf te voelen of het niet te warm is.

Moeder wint juridische strijd met McDonald’s over “te hete” kipnugget

Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen waarom die moeder die juridische strijd nog maar kon winnen. In de jaren '90 is een gelijkaardige juridische strijd gewonnen door een vrouw die McDo heeft aangeklaagd omdat ze zich verbrandde toen ze haar koffie van de gekende hamburgerketen morste op haar been.
'murica

Eén van de vele redenen waarom gezondheidszorg daar zo duur is: iedereen moet zich met stervensdure aansprakelijkheidsverzekering indekken tegen zulke situaties en dat wordt gewoon doorgerekend.

Dat toont maar hoe mank het juridisch systeem daar is en dat bewijst dat Trump vrijgesproken had moeten worden.

hide-jim.gif

WTF weer belasting opleggen ... 1500€ dit keer ipv 1000€
Ik leef alleen van een kleine ziekte uitkering al 3 jaar .... 0,0 voordelen gehad

3maand in 19C en 3maand in 18C, veel gas gespaard... en dan komt vadertje staat eens langs GRRRRR
Zonder spaargeld mocht ik al 2 jaar bemiddellen. F*cking Belgie! Nog nooit moeten opleggen in gans m'n leven. F*ckin zware crisis, en lap ...

Dees keer bel ik taxdienst en ook het ziekenfonds, ik wil het correcter zonder elk jaar een verrassing te ontvangen in mei.

Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen waarom die moeder die juridische strijd nog maar kon winnen. In de jaren '90 is een gelijkaardige juridische strijd gewonnen door een vrouw die McDo heeft aangeklaagd omdat ze zich verbrandde toen ze haar koffie van de gekende hamburgerketen morste op haar been.
Maar in dat geval van die koffie was het ook effectief met zware verwondingen, die vrouw moest huidtransplantaties ondergaan. Daar was McDo echt in fout, koffie was ‘kokend’.

WTF weer belasting opleggen ... 1500€ dit keer ipv 1000€
Ik leef alleen van een kleine ziekte uitkering al 3 jaar .... 0,0 voordelen gehad

3maand in 19C en 3maand in 18C, veel gas gespaard... en dan komt vadertje staat eens langs GRRRRR
Zonder spaargeld mocht ik al 2 jaar bemiddellen. F*cking Belgie! Nog nooit moeten opleggen in gans m'n leven. F*ckin zware crisis, en lap ...

Dees keer bel ik taxdienst en ook het ziekenfonds, ik wil het correcter zonder elk jaar een verrassing te ontvangen in mei.
Er wordt van je uitkering niets van belastingen gehouden, maar als je de belastingsvrije som overschrijdt, moet je opleggen.
Het ziekenfonds kan daar niets aan doen. Beter nog: ze MOGEN daar niet eens geld afhouden. Ik kreeg gelijk het advies standaard 10% van mijn uitkering aan de kant te zetten en te gebruiken als voorafbetaling.

En je krijgt trouwens wèl een voordeel: je belastingsvrije som wordt verhoogd als invalide. 😉

Ik vraag me toch af of daar wel sluitend DNA bewijs gevonden is dat die kipnugget wel van McDo kwam.

Terug
Bovenaan