Vandaar dat ik zeg 'degelijk'. Niet fantastisch, maar ook zeker niet slecht. Antwerp en Genk werden bv. laatste in hun groep en daar had ik toch meer van verwacht. Dan toch chapeau voor Gent dat ze nog een beetje hebben kunnen bijdragen aan onze coëfficiënt. Tegen PAOK hadden ze ook mogen winnen ja, maar ze hebben daar toch redelijk wat pech gehad als ik mij niet vergis.Pfrt dat Europese parcours, sorry hoor. Maar daar zat nu eens echt geen enkele tegenstander bij waar Gent punten mocht tegen laten liggen. Zelfs PAOK moesten die opgevreten hebben. No shade naar Gent maar daar mogen we toch eerlijk in zijn hoop ik?
Dat ze goed voetbal gebracht hebben is volledig correct en wij hebben echt ons peer afgezien tegen hen. Maar Anderlecht speelde bij momenten ook heel vlot en leuk voetbal. Kompany zijn discours van “elke match is hetzelfde” heeft hem wat de das omgedaan op dat vlak.
En bij Anderlecht herinner ik mij toch ook vooral veel non-matchen. Ze hebben af en toe zeker leuk gespeeld hoor, maar de kwantiteit en kwaliteit bij Gent lag toch echt nog beduidend hoger, zeker in de eindfase van de competitie waarin de prijzen worden verdeeld.