Jupiler Pro League 2021-2022

Heb de wedstrijd ook gezien wat gebeurde daar net na de rust, ze trapten hem er net niet zelf in, als amuzu al drie keer kan scoren 😆
gewoon ook telkens ne goeie assist voor de alleenstaande Cisse . Niks mis mee imo.
Beetje hetzelfde als Hans zen goal , gewoon ne heel goeie voorzet want die kopt men Bomma er ook in ze :)

Gisteren bepaald moment dat Olson er net opstond, was een aanval op de flank en je zag hem centraal diep lopen. Allè ja lopen, man hoe traag was dat ? Precies of die liep echt tegen zen goesting naar de 16.
En dat zag je dan ook, bal aannemen en een pirouette om hem dan lullig in te spelen. Die heeft echt schrik als die in de buurt van het doel komt.
Voetballend te beperkt, achterlijke fouten maken.
Die heeft echt niks waar je warm van wordt vind ik. Traag, weinig vista, durft geen risico in zijn spel leggen, trapt amper.

Helemaal akkoord! Als ik dan hoor dat Alderweireld en Meunier regelmatig op de Bosuil zitten dan vrees ik er voor.
Dat zijn zo gasten dat je niet moet investeren Radja, Engels zou ik nooit gehaald hebben. Toont aan dat Club juist was met hem en min contract aan te bieden ( gezien zijn blessure gevoeligheid ) en rafc geeft die contract van 5 jaar.

Maatschappelijke problemen en faire belastingsbijdragen moeten weer wijken voor het sportieve belang. Triestig gedoe weeral.

Ze mogen de Loterij er dan ook wel bijnemen als ze het doen.. Die doen dat dan nog eens met ons geld.

Either way, aangezien ik werk in de sector: Veel aandacht hieromtrent vandaag, de lobby schiet nog wel eens in gang en ze krijgen er misschien nog 2 jaar bij. Het zal ooit wel eens stoppen helaas - de voetbalclubs gaan die zak geld zeker missen. Daar gaat het nieuwe Brugse stadion 'Unibet Arena'.

In de breedte is onze kern inderdaad sterker van vorig jaar. Maar onze beste elf spelers zijn er wel op achteruit gegaan en dan vnl. in het aanvallende departement: voor Mbokani, Lamkel Zé, Refaelov en Hongla hebben we geen evenwaardige vervangers gevonden. Het moge dan ook niet verbazen dat we in deze play-offs nog geen enkele goal hebben gemaakt en in de JPL achtste staan qua gescoorde doelpunten.

Onze andere transfers zijn ook te licht uitgevallen. Bataille is een ramp, vooral op verdedigend vlak. Vines heeft het duidelijk moeilijk met zich aan te passen aan het niveau van onze competitie, al zie ik bij hem wel beterschap. Dessoleil vond ik een hele vreemde transfer, zeker als je zoals Priske voor de voetballende oplossing van achteruit kiest. Dat bleek gisteren nog maar eens. Almeida kan wel voetballen maar komt intrinsiek gewoon tekort als verdediger. Engels en Nainggolan...tja. Dat kon je voor het seizoen ook al voorspellen dat dat risicogevallen zijn. Graag Gheysens ver weg van de sportieve knoppen houden volgend seizoen, niemand heeft iets aan zulke prestigetransfers. Fischer heeft ook niet gebracht wat er van hem verwacht werd en bleek ook zeer blessuregevoelig. Eggestein...geen idee wat daarmee is misgelopen. Heeft nooit een serieuze kans gekregen om zich te bewijzen.

Frey was wel een voltreffer en je kan hem moeilijk verwijten dat hij niet de klasse van een Mbokani heeft. Zonder hem stonden we niet in play-off 1 en gisteren was hij ook een van de weinige spelers die wel op niveau was. In Balikwisha zit duidelijk potentieel en je kan het hem ook moeilijk kwalijk nemen dat hij mee verdrinkt in deze ploeg. Dwomoh heeft ook goede dingen laten zien maar is dan weer om mysterieuze redenen naar de B-kern verdwenen. Yusuf was ook een goede transfer.
Wat je zegt is zeker waar, maar geloof je echt in Frey?
Ik zie natuurlijk niet genoeg matchen van Antwerp, maar ik kan me echt niet van de indruk ontdoen dat die echt veel en veel te min is voor de Belgische top. Scoorde natuurlijk veel goals, zeker in die periode waar ie met z'n ogen dicht scoorde, maar dat toch nooit het niveau van een spits zijn dat jullie ambiëren?

Ze mogen de Loterij er dan ook wel bijnemen als ze het doen.. Die doen dat dan nog eens met ons geld.

Either way, aangezien ik werk in de sector: Veel aandacht hieromtrent vandaag, de lobby schiet nog wel eens in gang en ze krijgen er misschien nog 2 jaar bij. Het zal ooit wel eens stoppen helaas - de voetbalclubs gaan die zak geld zeker missen. Daar gaat het nieuwe Brugse stadion 'Unibet Arena'.
Dus als ik het goed begrijp is dit enkel in België? Dan schiet je enkel jezelf weer in de voet door heiliger te willen zijn dan de paus.
Ik ben akkoord dat het moet verboden worden hoor, zonder twijfel, maar alle, nu al maffioze, voetbalploegen in het buitenland gaan gewoon vrolijk verder hiermee? Dan moet je natuurlijk niet verwonderd zijn dat je altijd maar meer achterop geraakt in het voetbal. En dat mag geen reden zijn om het wél toe te laten uiteraard, maar zoiets moet echt op Europees niveau beslist worden, niet per land.

Ik zie natuurlijk niet genoeg matchen van Antwerp, maar ik kan me echt niet van de indruk ontdoen dat die echt veel en veel te min is voor de Belgische top. Scoorde natuurlijk veel goals, zeker in die periode waar ie met z'n ogen dicht scoorde, maar dat toch nooit het niveau van een spits zijn dat jullie ambiëren?
Als spits voor een ploeg die de titel ambieert? Nee, daarvoor komt hij voetballend tekort. Ik denk ook niet dat het de bedoeling was om aan het seizoen te beginnen met Frey als eerste keuze. Maar als back-up of breekijzer kan ik me geen betere spits voorstellen. Heeft een neus voor goals en zet ongelofelijk veel druk op een verdediging. Van hem kwam tegen Anderlecht ook het meeste gevaar en Delcroix mag blij zijn dat Lardot telkens in zijn defensieve schwalbes bleef meegaan.

Zo ne Frey dat is toch een type-Dost, nee? Ik zie weinig verschil. En daar werden jullie ook kampioen mee. Wij werden kampioen met Teodorczyk.

Wat die goksponsors betreft, wat als het dan CL is en Real komt hier spelen tegen een Belgische ploeg? “Ah nee meneer Perez ge moogt niet van de Belgische wetgeving.”
Is dat dan forfait voor de Belgische ploeg?

Wat die goksponsors betreft, wat als het dan CL is en Real komt hier spelen tegen een Belgische ploeg? “Ah nee meneer Perez ge moogt niet van de Belgische wetgeving.”
Is dat dan forfait voor de Belgische ploeg?
Hoe bedoel je? Want Real heeft al eventjes niet meer Bwin als sponsor hè, of mis ik iets?

En in der tijd speelde Real bepaalde uitwedstrijden, ik geloof dat dat in Frankrijk was, zonder Bwin als shirtsponsor.

Dus als ik het goed begrijp is dit enkel in België? Dan schiet je enkel jezelf weer in de voet door heiliger te willen zijn dan de paus.
Ik ben akkoord dat het moet verboden worden hoor, zonder twijfel, maar alle, nu al maffioze, voetbalploegen in het buitenland gaan gewoon vrolijk verder hiermee? Dan moet je natuurlijk niet verwonderd zijn dat je altijd maar meer achterop geraakt in het voetbal. En dat mag geen reden zijn om het wél toe te laten uiteraard, maar zoiets moet echt op Europees niveau beslist worden, niet per land.
Als dat ervoor zorgt dat er jaarlijks minder Belgen verslaafd geraken aan gokken dan is dat toch een uitstekende zaak? Dat men dat in andere landen niet doet, moet onze rekening toch niet maken.

Terug
Bovenaan