Ahh, hij Kent dus echt iets van voetbalTold u he’s a FCB sup![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahh, hij Kent dus echt iets van voetbalTold u he’s a FCB sup![]()

Als ge draaien met de wind iets kennen noemt … sureAhh, hij Kent dus echt iets van voetbal![]()

Ik irriteer mij alleen aan dat ontzettende kontengekruip van Aster bij Joos. Bij alles lachen wat die zegt,...Voor goed commentaar kan je best naar de Franstalige posten kijken eigenlijk.
Aster en Joost zijn dan wel weer oke is die podcast 90 minutes
Die speler dat de bal kreeg stond ook offside niet zoveel.Nog even terug komen op die afgekeurde goal van UNION.
Hoe en waarom keuren ze die in godsnaam af? Was toch geen buitenspel, want de speler die buitenspel stond, raakte geen bal, én nam niet deel aan de fase én stond niet in het zicht van mignolet.
Kan toch nooit buitenspel zijn dan?
Bij Spaanse matchen luister ik wel graag naar Van Vaerenbergh op Eleven. Ik zeg niet dat die alles perfect volgt, maar is van het meeste wel goed op de hoogte.Ik wil nu nog geloven dat de Belgische commentators en "analisten" wel iets afweten van de Belgische en Engelse competitie, maar als ik vroeger hun commentaar hoorde op Spaanse, Italiaanse of Duitse matchen, dan was het niveau echt schrijnend. Ze kennen niks van die competities en leuteren er maar op los.
Vroeger zat Filip Joos soms commentaar te geven in Studio 1 of Extra Time over Spaanse matchen, en wat die kerel allemaal uitkraamde was om van te huilen. Hij dacht waarschijnlijk, de meesten weten toch niet dat ik hier alles uit mijn duim zit te zuigen, dus ik zal er wel mee wegkomen. En de rest maar ja knikken.
Iemand zei hier Gui Polspoel, en mijn god ja, die was ik al vergeten. Maar hij was tenminste zodanig slecht dat het grappig werd.
Niet per se de beste, maar heeft een typische stem en kan in nagenoeg elke sport worden ingezet.Waarom onpopulair?Nog even een ballonnetje oplaten voor de meest veelzijdige commentator van het land: Floris GeertsNiet per se de beste, maar heeft een typische stem en kan in nagenoeg elke sport worden ingezet.
Ook een onpopular opinion: over de jaren heen ben ik Eddy Demarez wel gaan appreciëren. Zijn sikje blijft echter onvergeeflijk.
Duwen met 2 handen in de rug is toch niet erg in't Astridpark?Waarom onpopulair?
Gans die Demarez gate toch ferm overdreven, en gelukkig op een serene manier opgelost. Want de dolle minas stonden al klaar met hun toorts en riek om de man te lynchen. Vind dat ook wel een ok commentator.
De vreselijkste commentators zijn voor mij met stip, Dirk Deferme, en 1 van die Eleven commentators die constant spreekt alsof die een reclamespot aan het inspreken is. Kan op de naam niet komen.
Om eens terug te komen op de afgekeurde Antwerp goal. Los van dat al dan niet buitenspel. Frey geeft daar Murillo toch gewoon een duw in de rug met zijn twee handen? Hadden ze het zichzelf niet gewoon makkelijker kunnen maken en de goal daarvoor af te keuren?
het doel heiligt de middelen in dit gevalSommige mensen verliezen alle rationaliteit, kheb woensdag zelfs horen vallen dat ze beter De Bilde niet meer zouden binnenlaten voor dat SMS-verhaal van zondag.
Oh jawel. Dat was penalty en van Vormer ook.Duwen met 2 handen in de rug is toch niet erg in't Astridpark?

't is niet omdat Amuzu binnen de 16 valt dat het penalty is, é. De fout gebeurde erbuiten ffsOh jawel. Dat was penalty en van Vormer ook.
Dat is ons partijstandpunt dacht ik![]()