Jupiler Pro League 2021-2022

Waar slaat het op dat Antwerp-Brugge morgen ineens om 13u30 is? In het begin waren beide wedstrijden geprogrammeerd voor 18u30...

Nu kan ik zo goed als niks zien. :sop:
Heeft altijd op 13.30u gestaan risico match en nu al zeker met het gegeven dat we de titel kunnen pakken.

Welja, profs zouden gewoon altijd met 100% inzet moeten spelen hé. Of dat in de praktijk gebeurt, is iets anders natuurlijk. En op belangrijke momenten of wanneer het een erezaak is (zoals nu) verwacht je ook wel dat ze een tandje bij steken. Zeker als het spelers betreft die goed beseffen wat er leeft bij de supporters.

“Als Brugge een paar doelpunten maakt en dan wat gaat uitdagen, dan weet ik niet hoe de dag zal eindigen.
Dan hebben ze het gewoon zelf gezocht en sta ik niet in voor verder gevolgen"

Das dan de supporter van de supportersfederatie van Antwerp. Met zo'n uitspraken heb ik het heel moeilijk. Das al op voorhand wat excuses zoeken omdat je gewoon wil relschoppen.
Kan ik alleen maar hopen dat onze supporters wel een beetje verstand hebben zondag en niks dom doen, waardoor de match zou kunnen stilgelegd worden!

Als Antwerpsupporter moet je toch last krijgen van plaatsvervangende schaamte als je zoiets leest.

Ik zie veel mensen Charles De Ketelaere de nieuwe Kevin De Bruyne noemen. Dat zie ik er echt nog niet in.

Ik ben Genk-supporter en heb dus bijvoorbeeld De Bruyne, Trossard en Leon Bailley aan het werk gezien. Dat waren heerlijke flankspelers. Maar De Ketelaere zie ik echt niet het niveau van De Bruyne halen. Bailley was echt een toptalent, maar die zat dus bij Leverkussen en nu Aston Villa. Dan heb je nog Trossard. Ik weet niet waar ge De Ketelaere moet tussen plaatsen. Wellicht hoger dan Trossard, maar gaat hem dat lukken. Ik wil het gewoon eens zien.

CDK en KBD zijn dan ook twee verschillende types dus ik snap de vergelijking niet eens.

Ik zou zelfs niet eens tegoei durven zeggen wat Charles zijn beste positie is. Kan overal wel uit de voeten, maar als Clubfan durf ik zijn beste positie niet eens uitspreken. Kan overal wel wat uit de voeten, maar bv. een echte nummer negen zie ik er al niet in. Ik zou dan eerder neigen naar de nummer tien positie.

Ik zou gewoon niet teveel waarde hechten aan al die onnozele vergelijkingen van de mannen die de gazetten moeten vullen met hunne zever.

"Brugge is België ontgroeid" (Camps)

"Bewegingen van Lang heb ik sinds Rensenbrink in België niet meer gezien" (Lambert)

"Brugge is het City van de Lage landen" "Met Ajax als primus inter pares"

"Deketelaere is de nieuwe De Bruyne" (Sanders)

Voor de duidelijkheid, geen aanval op Brugge en zijn waarschijnlijke titel. Hebben hem verdient op het veld.
CDK goeie speler, maar hem gaan vergelijken met wss de beste Belgische speler ooit is toch voor niets nodig?

Maar dat doet er toch niet toe? Sommige fans houden er ook van op andere hun neus te kloppen.

Club is nu de laatste jaren de ploeg van het land. Elke ploeg/speler die ambitie heeft wilt daar tegen winnen. Dat sommige daar iets meer in zin is niet bescheiden maar calimero.

Club moet gewoon van hun eigen sterkte uitgaand en dan zijn ze quasi niet te kloppen.
Tuurlijk doet dat er niet toe maar vind dat wel een giftige eigenschap binnen het voetbal(supporteren).

Desbtreffend artikel gaat enkel over besproken var interventies of niet gedane interventies... Dus helemaal niet representatief. Club staat op +3 maar zogezegd geen enkele keer heeft de var onterecht in het nadeel van Club geoordeeld. Dat moet de hardnekkigste Anderlecht fan ook kunnen toegeven dat dit al niet klopt.

Hoe dan ook, ondanks wat soms in een opwelling gezegd wordt, er is geen complot, gewoon pure incompetentie. Niet meer, niet minder.

Ik zou gewoon niet teveel waarde hechten aan al die onnozele vergelijkingen van de mannen die de gazetten moeten vullen met hunne zever.

"Brugge is België ontgroeid" (Camps)

"Bewegingen van Lang heb ik sinds Rensenbrink in België niet meer gezien" (Lambert)

"Brugge is het City van de Lage landen" "Met Ajax als primus inter pares"

"Deketelaere is de nieuwe De Bruyne" (Sanders)

Voor de duidelijkheid, geen aanval op Brugge en zijn waarschijnlijke titel. Hebben hem verdient op het veld.
CDK goeie speler, maar hem gaan vergelijken met wss de beste Belgische speler ooit is toch voor niets nodig?
100% mee eens KDB heeft ook stappen gezet tot wat hij nu is, en CDK heeft nog veel mindere matchen ook ( andere positie )

CDK gaat echt nog veel stappen moeten zetten om nog maar aan de enkels van KDB te komen. Als Club fan vind ik CDK onze ploeg nog niet eens ontgroeid zelfs, speelt nog te veel snertmatchen daarvoor.

Hier heeft toch nog niemand zoiets gezegd? Is beetje een non discussie.

Debruyne of nu is ook niet de Debruyne of Chelsea / Wolfsburg of begin city dagen.

Rare opstelling bij ons...ach ja, we zullen wel zien. Vooral genieten van het zonnetje en proberen die resterende 70 euro op mijn drankkaart op te maken.

Ik zou CDK durven verkopen met nog 1 seizoen te verhuren aan Club.

In een goed vast aanvallend systeem (niet dat gedrocht van Schreuder) met een vaste positie heeft hij alles om een seizoen lang alles kapot te spelen hier.

We pakten veel punten onder Shreuder maar cijfermatig gingen CDK en Lang enorm naar beneden, ditto Vanaken. Ik wil het eens zien in een dominant aanvallend systeem hoeveel potten hij maakt.

Terug
Bovenaan