Nrt Well-known member 15 mei 2022 #9.462 Vandaag de laatste thuismatch voor Pierre Denier als teammanager van Genk. DE ABSOLUTE clublegende.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 15 mei 2022 #9.463 Allez al de eerste degoutante fout van fucking Haroun. Anderhalf uur te laat vol op de scheen trappen en weer geen kaart.
Allez al de eerste degoutante fout van fucking Haroun. Anderhalf uur te laat vol op de scheen trappen en weer geen kaart.
Solleke89 Well-known member 15 mei 2022 #9.466 Allez, das toch geel? Tackle langs achter en schaart hem neer...
Remake Crew Member Crowdfunder FE 15 mei 2022 #9.467 Antwerp moet toch recordhouder zijn qua niet gegeven kaarten ze. Echt walgelijk.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 15 mei 2022 #9.469 Man, ik hoop dat Mechele een transfer maakt deze zomer. Kan die zijn geklungel niet meer aanzien. Komen we heel goed weg
Man, ik hoop dat Mechele een transfer maakt deze zomer. Kan die zijn geklungel niet meer aanzien. Komen we heel goed weg
Silence Well-known member 15 mei 2022 #9.476 Allè we willen gele kaarten bij het afbreken van een aanval in het arbitrage topic, maar nie alst voor onze ploeg is natuurlijk.. Kan nie aan de bal, duwt de aanvaller gewoon in de rug. Lijkt me gewoon een logische gele kaart
Allè we willen gele kaarten bij het afbreken van een aanval in het arbitrage topic, maar nie alst voor onze ploeg is natuurlijk.. Kan nie aan de bal, duwt de aanvaller gewoon in de rug. Lijkt me gewoon een logische gele kaart
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 15 mei 2022 #9.477 Pff zo slecht spelen. Mannekes. Verdiende goal voor Antwerp