Jupiler Pro League 2021-2022

Tja, het is dan ook een bewuste en serieuze investering geweest om Mignolet te halen. Dat die dan wat wereldsaves doet is geen geluk, ook al is het tegen het spelbeeld in.

Maar zeker akkoord dat het voetbal veel beter was in de andere titeljaren.
Uiteraard. Alhoewel Mignolet ook al wel wat flaters heeft begaan natuurlijk dit seizoen.

Club is geen onverdiende kampioen of kleine kampioen natuurlijk, maar Union zou wel de mooiere kampioen zijn in mijn ogen.

(Krijgen wij nu de 3 punten tegen jullie - als we winnen van Union) 😊

Uiteraard. Alhoewel Mignolet ook al wel wat flaters heeft begaan natuurlijk dit seizoen.

Club is geen onverdiende kampioen of kleine kampioen natuurlijk, maar Union zou wel de mooiere kampioen zijn in mijn ogen.

(Krijgen wij nu de 3 punten tegen jullie - als we winnen van Union) 😊
Het scenario van vorig jaar kan zich wel herhalen ja

Dus met maw zijn de PO’s een domsysteem.
Gewoon het ganse seizoen wat in eco-modus meedraaien, je mag zelf nog 15 punten achter staan, alé zeg maar 7 punten. En dan maar alles op de PO’s in April/Mei
De in theorie 4 beste ploegen die onder mekaar beslissen wie kampioen wordt? Toch helemaal zo dom niet? Die halvering kan je je bedenkingen bij hebben. Maar meer waarde hechten aan de matchen tegen Janneke en Mieke vind ik nogal bizar. Als je tot voor de playoffs aan halve kracht speelt, weet ik trouwens niet of beide Champions Playoffs wel zal bereiken.

Proficiat aan fcb. Gewoon verdiende kampioen.

Mignolet beslist deze titel toch bijna in zijn eentje vind ik. Bijna elke match gemaakte doelpunten eruit gehaald. Ook de enige die elke match op de afspraak was.

Beste transfer van de laatste jaren. Sinds de komst van Mignolet alleen maar kampioen geworden. En inderdaad, zonder hem was het geen drie op een rij. Zuur voor Union en al degenen die hoopten op een sprookjeskampioen, maar Mignolet is nu al een legende in Brugge. Hopelijk nog vele jaren op niveau.

De in theorie 4 beste ploegen die onder mekaar beslissen wie kampioen wordt? Toch helemaal zo dom niet? Die halvering kan je je bedenkingen bij hebben. Maar meer waarde hechten aan de matchen tegen Janneke en Mieke vind ik nogal bizar.

Idd die halvering is stom, gewoon alles vanaf 0 opnieuw!

De in theorie 4 beste ploegen die onder mekaar beslissen wie kampioen wordt? Toch helemaal zo dom niet? Die halvering kan je je bedenkingen bij hebben. Maar meer waarde hechten aan de matchen tegen Janneke en Mieke vind ik nogal bizar.

Ik heb het gewoon meer voor een systeem van 18 (of 20) ploegen en thats it.
duidelijk dat jullie favoriet zijn vd PO’s; ieder zijn mening. En discussieren erover heeft geen zin want veranderen zal het niet

Wij 2e en alweer niet verliezen van Club, ik wil er nog voor tekenen dit seizoen.

Bon alvast gefeliciteerd met de titel Brugge boys. Unieke prestatie 3jaar op rij.
Daar is toch niets uniek aan? Het is al de 13e keer dat een ploeg 3 titels op rij pakt.

Ik heb het gewoon meer voor een systeem van 18 (of 20) ploegen en thats it.
duidelijk dat jullie favoriet zijn vd PO’s; ieder zijn mening. En discussieren erover heeft geen zin want veranderen zal het niet
België is te klein voor 18 of 20 ploegen. Max 16, al ben ik meer fan van 14 ploegen zoals in Schotland. Veel ploegen in 1B hebben niet het benodigde budget om mee te draaien in 1A.

Terug
Bovenaan