Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het wel, ja.Was het trouwens gisteren de eerste keer dat de camera langs de zijlijn een 4K-camera was, op Eleven? Tijdens Antwerp-Brugge.
de spelers van anderlecht hadden het precies nog niet door dat hen vrijwillig laten verliezen niks meer uitdeed betreffende de titel, dat het er niet meer toe deed van Union te laten en winnen en hen zo proberen de titel te geven opdat hij toch maar niet naar Brugge zou gaan
echt wel een complete non-prestatie geleverd en precies ook weinig tot zelfs geen (enkele) moeite gedaan om iets te willen doen of er iets van te willen maken hebben van die match
De Mediapro pitch-side camera. Daar krijg je die blurred effects door de lage depth of field. Viel mij ook direct op.Was het trouwens gisteren de eerste keer dat de camera langs de zijlijn een 4K-camera was, op Eleven? Tijdens Antwerp-Brugge.
Van Crombrugge zou in de belangstelling staan van PSV. Als we daar meer dan 5 miljoen voor kunnen krijgen zou ik hem ook laten gaan. Verbruggen is klaar voor het grote werk (denk ik) en met dat geld kunnen we dan hopelijk een spits kopen.
Gomez is van in het begin gekocht.Gomez keert terug naar dortmund als ik me niet vergis ( of ze hebben een optie gelicht )
Vlap had dit seizoen toch echt wel beter gedaan dan een Yari, niet?
Magallan zal ook wel niet gekocht worden voor 5 miljoen vermoed ik. Zou Gomez vertrekken?
Benieuwd wat er met Cobbaut, Vlap, Bundu, Trebel, Dauda, Wellenreuther, Saief en Nkaka gaat gebeuren.
Van een deel zal wel het contract ontbonden worden zeker?
. Nkaka ook nog 1 jaar, dat contract zie ik inderdaad ontbonden worden, die jongen kan niet duur zijn. Ik weet niet wat Anderlecht nog hoopt voor Cobbaut en Vlap te krijgen, maar een ploeg als KV Mechelen of OHL lijkt mij daar wel goed voor
Ik wou net zeggen, HVC op hoge ballen nja..Ik weet niet of Verbruggen klaar is. Uitvoetballend en qua reflexen top, maar vind hem in de lucht heel zwak. Nu dat is ook HVC zijn sterke punt niet en eerder was ook Proto in zijn eerste jaren daar heel zwak op. Maar ook dit jaar bij de beloften Verbruggen met momenten heel twijfelachtig zien keepen op hoge ballen. Ik moet nog overtuigd worden. Anderzijds kan je hem elke bal terugspelen en zal hij minder dan HVC zelf altijd cool blijven. Ook een wapen.
Wat HVC betreft is het een beetje de vraag wat die wilt. Ofwel moet je hem nu verkopen, laten gaan. Ofwel is het echt samen blijven voor de lange termijn.

gij bedoelt deze hier zekerDie Yves toch, de sloeber.

Dit gedoe en zulke uitspraken vind ge bij iedere ploeg.En daarmee gun ik club niks. Altijd dit gedoe en uitspraken.
Met wat chance zijn er een paar scouts die enkel in de play-offs zijn komen kijken en een miljoen of 10 voor Amuzu willen geven
Murillo wou vorige zomer vooral graag naar CSKA Moskou maar ik vermoed dat die naar nu wel anders naar kijkt. En dan is het de vraag of er een andere ploeg voor hem komt aankloppen want zoveel goeie matchen heeft die niet gespeeld dit seizoen.