Jupiler Pro League 2021-2022

Feit is toch dat Amuzu bepaalde kwaliteiten heeft waar veel ploegen iets mee kunnen. Die snelheid alleen al. Zelfs zonder die sterke playoffs zag ik wel ploegen interesse hebben in Ciske. Denk dat die echt een sterk seizoen kan spelen bij een ploeg die standaard meer uit de reactie speelt.

Goed ja, mag van mij nog jaren bij Anderlecht spelen. Bruikbaar profiel als den boel draait, en als er ruimte ligt. En super sympathieke gast. Bij een mooi bod laat je die uiteraard gaan. Maar dat geld momenteel nog altijd voor zowat iedere speler in onze kern. :)
Had Anderlecht daar vorige zomer geen deftig bod op geweigerd?

Ben eens benieuwd. Gegarandeerd dat iedereen weer enkel aan zichzelf denkt en we een draak van een competitieformat krijgen.
Ik zou voor 16 ploegen gaan en po's zoals nu behouden zonder punten deling.

Boeit dan ook helemaal niets. Blijkbaar trainen ze pas terug vanaf vrijdag, zal ook wel halve bploeg zijn waarschijnlijk.

Ik betwijfel of de kleinere teams daar voor te vinden zijn. Zeker niet nu 1B nog verder gedevalueerd is met de toevoeging van belofteploegen.

Als je daar een competitie met 16 of 18 ploegen van kan maken, is de impact van die beloftenteams te verwaarlozen. Tegen dan zullen er wss al 2 minder in zitten jammergenoeg.

Dit gedoe en zulke uitspraken vind ge bij iedere ploeg.
Gij gunt Club niks omdat ge een genkie zijt en heel die club zit vol met afgunst en afkeer tegenover alles wat blauw en zwart is. Godweet waar het van komt ben nog altijd op starspike zijn uitleg aant wachten.

edit: allee ik denk dat ik wel weet vanwaar het komt, heel dat genk forum is zo. Ken genoeg Genksupporters irl en die doen wel gewoon normaal.
Dat heeft daar niks mee te maken, maar ik vind het gewoon een kleine reactie van Verhaeghe. Wat Union heeft verwezenlijkt is heel knap. Zeg dan gewoon dat het Union het ook verdiende ofzo. Nu is het weer gewoon natrappen naar uw concurrent.

Dan heb ik liever dat men de licentievoorwaarden voor 1B afzwakt zodat er toch 16 volwaardige teams in de competitie kunnen spelen.

En indien men toch wil vasthouden aan die strenge licentievoorwaarden dan moet men maar zorgen voor een eerlijkere verdeling van de TV-gelden zodat 1B een financieel valabele competitie wordt.

De competitie hermetisch afsluiten, vullen met belofteteams en vooral hopen dat je zelf niet degradeert is weer een knap staaltje kortetermijndenken waar ons voetbal alleen maar slechter van wordt.

Wat gescrolled op de sociale media vandaag , wat voor hilarische dingen worden er niet geschreven lol ( eerste effe kijken naar den datum he)

Vond niet direct een topic voor de amateurliga. Rupel Boom krijgt een nieuwe eigenaar: de Amerikaans Nathan Crockett, familie van Fred en Frieda.

Weer een kleurrijk figuur erbij in ons voetbal.

I teach undergraduate Bible and Theology classes at Bob Jones University, oversee the BJU Ministry Chapel, and serve as Director of Ministry Training. I also am the owner, founder, and president of www.CrockettDoodles.com

Hij is blijkbaar een professor op een zeer gerenommeerde universiteit.

Bob Jones University (BJU) is a private, non-denominational evangelical university in Greenville, South Carolina, known for its conservative cultural and religious positions.
Bob Jones University supports young-earth creationism,[37] all their biology faculty are young Earth creationists[38] and the university rejects evolution, calling it "at best an unsupportable and unworkable hypothesis".

In 2000 hief de Bob Jones Universiteit het verbod op interraciale relaties op. Ook een zeer progressieve universiteit dus.

Welkom Nathan!

Who cares, wie gaat daar nu nog naar zien. Het enige doel dat die match had was om Union te laten winnen moest CB verloren hebben, zodat Union alsnog kampioen werd.

Tom Waes duidelijk over mogelijke titel van Club Brugge: "Doe gerust. Jullie zijn boeren"
:spraybottle: 😌

Who cares, wie gaat daar nu nog naar zien.

Mss de supporters van Union zelf..? Is een gala match voor de fans. Dat stadion gaat vol zitten.
Als elke supporter zo moest reageren als er niks meer te rapen viel, 't zou een trieste bedoening worden ze.

Terug
Bovenaan