Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Burnley zou eerlijk gezegd toch een rare keuze zijn. Oké, ik snap dat het bij Anderlecht niet altijd even makkelijk werken is met de huidige situatie, maar om daarvoor dan naar de Championship te vertrekken... Dan zou ik een ploeg als Mönchengladbach toch beter begrijpen.
Wat vinden Anderlecht supporters hier eigenlijk van, allé veel tralala destijds bij zijn aanstelling, maar gaat nu precies voor de eerste beste buitenlandse aanbieding het schip verlaten (of zo lijkt het toch).Burnley zou eerlijk gezegd toch een rare keuze zijn. Oké, ik snap dat het bij Anderlecht niet altijd even makkelijk werken is met de huidige situatie, maar om daarvoor dan naar de Championship te vertrekken... Dan zou ik een ploeg als Mönchengladbach toch beter begrijpen.
Het is nog altijd tralala tot RSCA met een officieel bericht komt . De gazetten moeten vol geraken he , het seizoen is gedaanWat vinden Anderlecht supporters hier eigenlijk van, allé veel tralala destijds bij zijn aanstelling, maar gaat nu precies voor de eerste beste buitenlandse aanbieding het schip verlaten (of zo lijkt het toch).
En kom nu niet af dat Burnley een droom bestemming is alvast. England natuurlijk, waar ie zichzelf op termijn wel ziet en familiaal wrs interessant, maar toch...
Zou ik nog niet te content mee zijn als supporter, want laat ons eerlijk zijn, veel heeft ie nog niet neergezet bij Anderlecht. Door omstandigheden mss, maar die waren gekend bij zijn aanstelling, dus niet echt een reden.

Wat vinden Anderlecht supporters hier eigenlijk van, allé veel tralala destijds bij zijn aanstelling, maar gaat nu precies voor de eerste beste buitenlandse aanbieding het schip verlaten (of zo lijkt het toch).
En kom nu niet af dat Burnley een droom bestemming is alvast. England natuurlijk, waar ie zichzelf op termijn wel ziet en familiaal wrs interessant, maar toch...
Zou ik nog niet te content mee zijn als supporter, want laat ons eerlijk zijn, veel heeft ie nog niet neergezet bij Anderlecht. Door omstandigheden mss, maar die waren gekend bij zijn aanstelling, dus niet echt een reden.
Afhankelijk van zijn eisen natuurlijk hè, hoe realistisch die zijn/waren.Kompany vertrekt niet omdat hij per se weg wil he. Wou blijven. Maar had een paar eisen. Waar Peter en co niet op in wouden gaan.
Jammer, maar je kan Kompany toch niet verwijten dat hij niet blijft als er geen volwaardige steun meer is voor zijn werk..
3 jaar genoten van zijn passage bij de club. Met ups and downs, maar wel met vaak leuk voetbal, eigen jeugd, en terug beleving in het Lotto park.
Een beleving die hopelijk die we hopelijk niet kwijt zijn, door de foute man als opvolger te kiezen.
Ik vond de sfeer dit jaar bij Anderlecht zeer goed in de matchen tegen Antwerp, dat was in het verleden al anders. Ik heb zelf mijn bedenkingen over Kompany als coach maar dat hij een positieve invloed had op de beleving is wel duidelijk. Zou zonde zijn moest er een Hasi of Weiler komen die dat weer omdraaien.Kompany vertrekt niet omdat hij per se weg wil he. Wou blijven. Maar had een paar eisen. Waar Peter en co niet op in wouden gaan.
Jammer, maar je kan Kompany toch niet verwijten dat hij niet blijft als er geen volwaardige steun meer is voor zijn werk..
3 jaar genoten van zijn passage bij de club. Met ups and downs, maar wel met vaak leuk voetbal, eigen jeugd, en terug beleving in het Lotto park.
Een beleving die hopelijk die we hopelijk niet kwijt zijn, door de foute man als opvolger te kiezen.
Merci makker![]()
Toch mijn deelneming met het vertrekt van Kompany.

Als we de pers mogen geloven zijn spelers zoals Nmecha, Hoedt, Zirkzee, etc. vooral gekomen omdat Kompany er was. Ik vraag me oprecht af, zonder stevige verhoging qua transferbudget, wat ze nog gaan aantrekken. Het lijkt nu nog meer dan in het begin van Kompany dat het (opnieuw) een lange termijnsproject wordt. Of kunnen ze toch een klepper van een T1 uit de hoed toveren?Het komende seizoen gaat verrassingen geven zo! Voor Anderlecht wel serieuze aderlating! Ipv mogelijk tot iets of wat stabliseren, wordt het nu terug gewoon volledig opnieuw beginnen.. En dan zonder Kompany als klinkende naam aant roer en met voorrondes conference league die ook niet echt sexy klinken..