Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een terecht gelijkspel. Eerste helft waren we heel goed, 2de helft toch duidelijk Brugge. Brugge ging met 2 spitsen spelen met Jutgla die gaten trok en de stofzuiger Balanta.

Bij ons helaas Heynen die uitviel wat vrijwel direct opviel. Ik denk dat we zelfs geen kans hebben gehad in de 2de helft...

Op naar Westerlo, tijd dat er eens gewonnen wordt ipv het 4de gelijkspel op rij.

Godmiljaarde, Heynen weer uit. Onmisbaar gewoon. Dat was ook direct te voelen in de match, want club nam vanaf toen het heft in handen.

We lijken gewoon te veel met de bal te vechten. Gigantisch veel simpele passen die mislukken.
Balanta idd wel goed ingevallen, miss eens proberen waard achterin. Snap de kritiek op thiago maar toch ondankbare rol niet? Voorzetten en corners zijn vaak dramatisch. (anderzijds kan Hans er wel vaak iets van maken) En krijgt ook nooit een fout mee van de refs. Moeten ons echt herpakken.

Ik ben verre van een modelsupporter hier maar jij bent toch al heel het seizoen super negatief over alles van Club.
Erger mij gewoon aan onze aankopen of het gebrek eraan. Thiago is echt geen materiaal voor ons. Die zijn first touch is dramatisch, heeft ook totaal geen neus voor goals, maakt vaak de verkeerde beslissing.

Mechele en Spileers zijn ook gewoon veel te min. Elke week opnieuw al die kansen weggeven en doelpunten pakken. Je kan wel een keer in de fout gaan maar voor een ploeg die de titel ambieert schieten die gewoon veel tekort.

Erger mij gewoon aan onze aankopen of het gebrek eraan. Thiago is echt geen materiaal voor ons. Die zijn first touch is dramatisch, heeft ook totaal geen neus voor goals, maakt vaak de verkeerde beslissing.

Mechele en Spileers zijn ook gewoon veel te min. Elke week opnieuw al die kansen weggeven en doelpunten pakken. Je kan wel een keer in de fout gaan maar voor een ploeg die de titel ambieert schieten die gewoon veel tekort.
I know, ik erger mij ook enorm aan het feit dat ze al 2 jaar gewoon vertikken van serieus te investeren in een deftige verdediging. Spileers nu zijn ze gewoon aan het opbranden op deze manier.

En veel van onze gefaalde spitsen zijn heus geen dutsen maar worden totaal verkeerd gebruikt, dingen die wij wekelijks zien snappen ze daar precies niet.

Onze Canadese topper die doet het nu gewoon prima in La Liga, en bij ons raakte die geen bal.

Thiago moet iemand beweegelijk rond hem hebben zoals Jutgla, dan gaat die veel beter renderen.

Het is soms gewoon wat vervelend om bij elk slecht balncontact van Thiago een post van u te zien :p

Ik vloek intern ook, maar best dat we gewoon (proberen) positief te supporteren hier. I know, doe ik zelf bijlange niet altijd, nu ook niet door die klote ref...

I know, ik erger mij ook enorm aan het feit dat ze al 2 jaar gewoon vertikken van serieus te investeren in een deftige verdediging. Spileers nu zijn ze gewoon aan het opbranden op deze manier.

En veel van onze gefaalde spitsen zijn heus geen dutsen maar worden totaal verkeerd gebruikt, dingen die wij wekelijks zien snappen ze daar precies niet.

Onze Canadese topper die doet het nu gewoon prima in La Liga, en bij ons raakte die geen bal.

Thiago moet iemand beweegelijk rond hem hebben zoals Jutgla, dan gaat die veel beter renderen.

Het is soms gewoon wat vervelend om bij elk slecht balncontact van Thiago een post van u te zien :p

Ik vloek intern ook, maar best dat we gewoon (proberen) positief te supporteren hier. I know, doe ik zelf bijlange niet altijd, nu ook niet door die klote ref...
Omdat we door al die missers weeral niet winnen en niet dichter bij Gent komen. Is gewoon frustrerend.

Geef Skoras dan toch minuten, das tenminste een winger ipv Zinckernagel.
Geef mij maar Homma,geen idee wat die heeft mispeuterd maar dat die zelfs niet op de bank zit, is onverstaanbaar.
Aanvallend hebben we bijna geen wissels behalve een Pool die gewoon te kort komt (atm?) en Jutgla.

Ik hoop vooral dat Deila door heeft dat je met 11 voetballers geen (top) matchen wint. Een paar krijgers er tussen is geen overbodige luxe

Dat die dan nog weer uitgefloten wordt terwijl ge toch redelijk snel doorhebt dat dat geen komedie is...voetbalpubliek is toch voor een groot deel zum :puke:
Ja kijk, dat krijg je dan als er natuurlijk al x-aantal fases voordien waren waar er wel komedie gespeeld wordt...
Vanaf dat het duidelijk was dat ie er definitief af moest (en zelfs er voor) was er helemaal geen sprake meer van uitfluiten.

Maar goed, "alle boeren zijn homo's" dixit de Genk supporters, en met dat het oorlog was vanavond snap ik wel dat er met scherp geschoten werd :unsure: :rofl:

Ik was daar, union deftig gestart, heel lang gelijk opgaand, laatste 10 minuten, eerder 5 minuten de winst nog weggegeven, zuur maar lapoussin is een gevaarlijk heerschap. Maakt niet uit, den ambiance was top, en ge denkt er maar het uwe van.

Een punt elk had de match veel beter weergegeven, maar duurt idd tot laatste fluitsignaal. Maar de meeste tegenstanders weten nu stilaan wel dat ze Biron in de gaten moeten houden. Al 2 matchen wel niet in zijn betere doen, we zien wel. We zaten toevallig is aan T2 kant, Killian effe gekruist. Hopelijk kan hij snel terugkeren, en Mercier mag wel iets aan zijn conditie doen vind ik zo stilleksaan...

Edit, met wat meeval parkeerden we ons op de 5de plaats, maar daarvoor was het slot te zwak. En ondertussen zit de patron van de verdediging weg te kwijnen op de bank, onbegrijpelijk dat O'Brien er niet meer staat, die kan tegoei leiding geven/nemen aan de verdediging... Maar dienen Amerikaan weet het dus beter :unsure:

Laatst bewerkt:
Balanta toch echt een stofzuiger, waarom die gast zo weinig speelt is mij een raadsel.
Kan soms heel hard zijn, maar het is echt een vechter en speelt veel op de limiet.

Gewoon dom van het bestuur van te denken heel seizoen met Mechele en Spileers te spelen.
Los dat ze soms dom doen, elke week worden ze het mik punt. Op Mechele zou je nog veel kunnen vitten, tonnen ervaring.
Op Spileers kan je ook niet al te hard zijn. Nog piep jong, en ze gooien hem elke week voor de leeuwen. Mentaal gaat die jongen helemaal kapot gaan.

We hebben ook geen back up voor onze rechts achter, Odoi deed het nu gisteren niet zo slecht.
Ze vinden ook geen plaats voor die jongen precies, doet me beetje denken aan toen ik voetbalde.
Was er ook zo 1 gast dat overal moest spelen als back up.
Misschien omdat Club te koop staat dat ze weinig willen investeren, zou anders niet weten waarom je geen deftige aankopen wil doen.

Brugge speelt zo slecht niet, maken wel heel mooie aanvallen. Enkel dat afwerken is toch echt al jaar en dag een probleem bij Club.
Kijk al meer als 25 jaar, en dat is de vloek bij Club. Een spits die me zijn ogen toe kan scoren vinden wij precies niet meer.
Andere clubs hebben er wel genoeg lopen. Nu en als er 1 loopt, dan is hij weg tegen de winter meestal.

Het is alvast beter dan vorig jaar het spel, maar hun huiswerk kan nog niet af zijn.
Voor Mingolet moet het ook enorm frustrerend zijn, niets hatelijker dan geen clean sheet meer te kunnen houden.
Zeker voor een doelman van zijn kalieber.

Een dure trainer maakt alvast niet veel verschil.
Het enige dat ik mij enorm aan erger, stop met die matchen zo laat te starten.
De mensen die vroeg op moeten danken u.

Lardot floot nog eens een correcte match, lang geleden dat ik dat heb kunnen zeggen.
Dat die van Brugge hier vinden dat ze dan benadeeld zijn is belachelijk, komt misschien doordat ze het ondertussen al gewoon zijn om hem mee te hebben? :p

Solleke overdrijft soms, maar vandaag was het gewoon flagrant hoe slecht de ref was
Is toch gewoon het gemiddelde niveau voor de meeste ploegen week na week?
Bekijk gewoon even wat fases van de laatste 2 wedstrijden van Gent.
Maar er mag niet geklaagd worden over de arbitrage (zie posts begin augustus/september) zitten sommige daarvan nu al 5 pagina’s te klagen over de arbitrage :rolleyes:

Is toch gewoon het gemiddelde niveau voor de meeste ploegen week na week?
Bekijk gewoon even wat fases van de laatste 2 wedstrijden van Gent.
Maar er mag niet geklaagd worden over de arbitrage (zie posts begin augustus/september) zitten sommige daarvan nu al 5 pagina’s te klagen over de arbitrage :rolleyes:
Ik heb mij weeral ferm moeten inhouden inderdaad ja, snoodaards.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14