Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Gewoon spijtig dat we weeral zo slap beginnen. Onze tweede helft was veel beter. Natuurlijk ook omdat Genk Heynen kwijt was maar toch
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben verre van een modelsupporter hier maar jij bent toch al heel het seizoen super negatief over alles van Club.Gooi me dan op uw ignorelist, problem solved. Wel grappig dat zoiets van u komt![]()
Toch enkel over Thiago en uw CV's (en wat mij betreft ook gewoon terecht is)Ik ben verre van een modelsupporter hier maar jij bent toch al heel het seizoen super negatief over alles van Club.
Erger mij gewoon aan onze aankopen of het gebrek eraan. Thiago is echt geen materiaal voor ons. Die zijn first touch is dramatisch, heeft ook totaal geen neus voor goals, maakt vaak de verkeerde beslissing.Ik ben verre van een modelsupporter hier maar jij bent toch al heel het seizoen super negatief over alles van Club.
Je kan idd wel eens vloeken op Thiago, maar het is net als vorig seizoen met Yaremchuk gewoon bij wijt elk slecht balcontact of elke misser een post hier om erop te kankeren.Toch enkel over Thiago en uw CV's (en wat mij betreft ook gewoon terecht is)
I know, ik erger mij ook enorm aan het feit dat ze al 2 jaar gewoon vertikken van serieus te investeren in een deftige verdediging. Spileers nu zijn ze gewoon aan het opbranden op deze manier.Erger mij gewoon aan onze aankopen of het gebrek eraan. Thiago is echt geen materiaal voor ons. Die zijn first touch is dramatisch, heeft ook totaal geen neus voor goals, maakt vaak de verkeerde beslissing.
Mechele en Spileers zijn ook gewoon veel te min. Elke week opnieuw al die kansen weggeven en doelpunten pakken. Je kan wel een keer in de fout gaan maar voor een ploeg die de titel ambieert schieten die gewoon veel tekort.
No offence maar letterlijk elke fout die tegen ons gefloten wordt, terecht of niet, post jij meteen iets over de ref of de tegenstander…Je kan idd wel eens vloeken op Thiago, maar het is net als vorig seizoen met Yaremchuk gewoon bij wijt elk slecht balcontact of elke misser een post hier om erop te kankeren.
Omdat we door al die missers weeral niet winnen en niet dichter bij Gent komen. Is gewoon frustrerend.I know, ik erger mij ook enorm aan het feit dat ze al 2 jaar gewoon vertikken van serieus te investeren in een deftige verdediging. Spileers nu zijn ze gewoon aan het opbranden op deze manier.
En veel van onze gefaalde spitsen zijn heus geen dutsen maar worden totaal verkeerd gebruikt, dingen die wij wekelijks zien snappen ze daar precies niet.
Onze Canadese topper die doet het nu gewoon prima in La Liga, en bij ons raakte die geen bal.
Thiago moet iemand beweegelijk rond hem hebben zoals Jutgla, dan gaat die veel beter renderen.
Het is soms gewoon wat vervelend om bij elk slecht balncontact van Thiago een post van u te zien
Ik vloek intern ook, maar best dat we gewoon (proberen) positief te supporteren hier. I know, doe ik zelf bijlange niet altijd, nu ook niet door die klote ref...
Solleke overdrijft soms, maar vandaag was het gewoon flagrant hoe slecht de ref wasNo offence maar letterlijk elke fout die tegen ons gefloten wordt, terecht of niet, post jij meteen iets over de ref of de tegenstander…
Geef mij maar Homma,geen idee wat die heeft mispeuterd maar dat die zelfs niet op de bank zit, is onverstaanbaar.Geef Skoras dan toch minuten, das tenminste een winger ipv Zinckernagel.
Ja kijk, dat krijg je dan als er natuurlijk al x-aantal fases voordien waren waar er wel komedie gespeeld wordt...Dat die dan nog weer uitgefloten wordt terwijl ge toch redelijk snel doorhebt dat dat geen komedie is...voetbalpubliek is toch voor een groot deel zum![]()

Ik was daar, union deftig gestart, heel lang gelijk opgaand, laatste 10 minuten, eerder 5 minuten de winst nog weggegeven, zuur maar lapoussin is een gevaarlijk heerschap. Maakt niet uit, den ambiance was top, en ge denkt er maar het uwe van.
retourticketje tweede klasse hoor

Is toch gewoon het gemiddelde niveau voor de meeste ploegen week na week?Solleke overdrijft soms, maar vandaag was het gewoon flagrant hoe slecht de ref was

Ik heb mij weeral ferm moeten inhouden inderdaad ja, snoodaards.Is toch gewoon het gemiddelde niveau voor de meeste ploegen week na week?
Bekijk gewoon even wat fases van de laatste 2 wedstrijden van Gent.
Maar er mag niet geklaagd worden over de arbitrage (zie posts begin augustus/september) zitten sommige daarvan nu al 5 pagina’s te klagen over de arbitrage![]()