Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh please, ik wil er een paar bakken bier op zetten dat Heintje statements zoals "Ik hoop dat er geen compensatie gaat komen" of "We willen een eerlijke wedstrijd" zal loslaten in de media om weer wat extra druk te zetten op de scheidsrechters.
En terecht toch?
Alsof Brugge supporters compensatie willen.
Gewoon een faire wedstrijd (met goed voetbal) en dat de beste mogen winnen.
Als het publiek al vanaf minuut 1 een vijandige sfeer wil creëren en vanaf minuut 1 alles in vraag gaat stellen en fluiten, dat beloofd :)

Alsof het statement van Club ook geen druk legt op de scheidsrechters?
Wie zondag gaat fluiten krijgt echt geen cadeau.

2) investeren in technologie om de zwart-wit situaties, zoals buitenspel, doellijntechnologie etc. niet meer ter discussie te stellen
Ze hebben pas opslag gekregen + meer geld dat werd geïnvesteerd.
Toen ik daar laatst kritiek op had dat hun prestaties sindsdien nog slechter zijn geworden moest ik geduld hebben..

Awel tis NOG erger geworden sinds toen

Ze hebben pas opslag gekregen + meer geld dat werd geïnvesteerd.
Toen ik daar laatst kritiek op had dat hun prestaties sindsdien nog slechter zijn geworden moest ik geduld hebben..

Awel tis NOG erger geworden sinds toen
maar je kan toch niet verwachten dat er na 1 of 2 maand plots heel veel zaken veranderen midden het seizoen? Als je nu meer middelen hebt dan ga je daar hopelijk volgend jaar/seizoen resultaten van zien.

maar je kan toch niet verwachten dat er na 1 of 2 maand plots heel veel zaken veranderen midden het seizoen? Als je nu meer middelen hebt dan ga je daar hopelijk volgend jaar/seizoen resultaten van zien.
Als ge dreigt te staken voor meer loon mag ik wel eisen dat uw prestaties niet slechter worden als ze u dan loon effectief ook geven.

Kvind 1 match maar magertjes, zeker als het gewoon de openstaande straf van beide was. Dan is er geen enkele bijkomende match voor deze feiten.

Allez de gewone fans zijn maar weer eens den dupe geworden door de hooligans. :thumb:
Het is uiteraard geen ideale oplossing maar wat stel je dan voor? Tenzij die gasten serieus het hand boven het hoofd worden gehouden door de eigen club zijn ze blijkbaar niet te identificeren door de camera's die in het stadion hangen. En er moest wel iets gebeuren niet?

Hopelijk zorgt dit voor wat groepsdruk vanuit de duizenden supporters richting die 100 marginalen die het verzieken voor de rest. Wees trouwens maar zeker dat binnen de supporters die gasten wel gekend zijn en er dus wel eens namen zouden kunnen gedropt worden als er volgende keer gedreigd wordt met meerdere matchen zonder publiek. Of, als er nog wat meer inkomsten dreigen misgelopen te worden, dat het hand boven hun hoofd vanuit de clubleiding verdwijnt.

Het is uiteraard geen ideale oplossing maar wat stel je dan voor? Tenzij die gasten serieus het hand boven het hoofd worden gehouden door de eigen club zijn ze blijkbaar niet te identificeren door de camera's die in het stadion hangen. En er moest wel iets gebeuren niet?

Hopelijk zorgt dit voor wat groepsdruk vanuit de duizenden supporters richting die 100 marginalen die het verzieken voor de rest. Wees trouwens maar zeker dat binnen de supporters die gasten wel gekend zijn en er dus wel eens namen zouden kunnen gedropt worden als er volgende keer gedreigd wordt met meerdere matchen zonder publiek. Of, als er nog wat meer inkomsten dreigen misgelopen te worden, dat het hand boven hun hoofd vanuit de clubleiding verdwijnt.
Niks. Je hebt namelijk gelijk, maar ik vind dergelijke zaken gewoon zonde voor de fans die zich wel kunnen gedragen op Anderlecht-uit en vice versa.

Ik vrees trouwens zoals @Général Zantas zegt dat van die groepsdruk weinig in huis gaat komen. Ik denk niet dat Jan Modaal het zich gaat riskeren om tegen die gasten in te gaan. Ik denk eerder dat er op vlak van security veel strengere veranderingen gaan moeten komen om dergelijke taferelen op zen minst te beperken.

Dat de gemiddelde vader die met zijn zoon naar het voetbal komt zich niet gaat rechtzetten tegen 50 gekken met een masker die fakkels aan het gooien zijn weet ik ook wel. Dat een volledige lange zijde van een tribune niet in colone richting dat ene marginale vak gaat stappen om ze op hun fouten te wijzen ook.
Maar er zit genoeg volk op de tribunes die zich wel weten te gedragen maar toch ook niet bepaald doetjes zijn. Net zoals er binnen de sfeergroepen en de vurige uitsupporters genoeg mensen zitten die wél enige vorm van moraal hebben. En uiteindelijk moet het maar beginnen met gemor he... Als er genoeg 'normale' supporters zich echt gaan afzetten tegen die paar zotten gaat de club moeten ingrijpen, zo simpel is het.

Maar er zal idd iets moeten gebeuren vanuit de clubs, of vanuit de bond. Het moet daarom niet strenger, je zit nu al met genoeg idiote straffen zoals stadionverbod voor een middelvinger, maar gewoon beter en consequenter... Die 50 man die elke dag na hun werk 2u zitten werken aan een tifo en wat bengalen afsteken voor de match moet je niet straffen, die 5 dolgesnoven mongolen die in die groep van 50 zitten en die fakkels gaan gooien richting een thuisvak, die moet je ervan tussen halen en zorgen dat ze nooit nog een voet zetten in een stadion in België.

Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk want dit lijkt me iets waar je veel verder gaat geraken met de wortel dan met de stok en dat gaat niemand zien zitten.

Uiteraard gaan er camera's hangen en dan?
Een stadionverbod geven? Volgens mij heeft een steward toch niet de bevoegdheid om een ID te vragen?
Overal politie zetten en iedereen zijn paske laten zien?

Enige is stadionverbod en u melden op het politiekantoor van uw gemeente op het moment van de match (maar niet op zondagavond want dan is het lokale kantoor gesloten..)

Een stadionverbod geven? Volgens mij heeft een steward toch niet de bevoegdheid om een ID te vragen?

Enige is stadionverbod en u melden op het politiekantoor van uw gemeente op het moment van de match (maar niet op zondagavond want dan is het lokale kantoor gesloten..)

Mja, zoveel plaats is er tegenwoordig nu ook niet meer in de politiekantoren om die gasten op te vangen.

Gewoon keihard straffen, geen compassie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14