Silence
Well-known member
Je kan eventueel discuteren over een mogelijke overtreding aan de overkant waar club de bal veroverde?Hoe blijft Moris daar nu over zagen
Anders geen idee
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan eventueel discuteren over een mogelijke overtreding aan de overkant waar club de bal veroverde?Hoe blijft Moris daar nu over zagen
Voetballers blijven echt week na week bevestigen dat ze lompe kloten zijn.
Tgoh ze hadden dat vorig jaren ook al hoor, deze match wel erger dan andersVerschiet er ook eigenlijk wat van
Putain gast, er staat een VELDSPELER in doel en je gaat 'm voorbrengen.![]()
Waarom niet trappen -_-
Vorige jaren ook gewoon hoor in verschillende matchen, als ze het niet voetballend kunnen gaan ze beginnen irriteren. Op zich ook een kwaliteit maar niet leuk op naar te kijken.Mijn sympathie voor Union is wel weg nu. Bende beenhouwers.
Tijdrekken zodat de opvolger zich zo goed mogelijk kan voorbereiden, slim toch!
Bwa. De kans dat zo'n bal goed valt is klein, zeker tegen die beren van Union achterin. Als je een keer de mogelijkheid te trappen van die afstand is het nu toch wel zeker. Zeker omdat de kans ook veel groter is dat je een eventuele rebound kan scoren omdat een veldspeler de bal minder goed zou kunnen verwerken. Ik vind dit erger dan een bal die de tweede ring in zou vliegen.Leek me toch net te ver om zelf te proberen, en dit leek me toch het perfecte voorbeeld van een damned if I do, damned if I don't situatie. Als ie rechtstreeks op doel trapt maar mist (Ronaldo-gewijs), zit iedereen te zeiken dat hij rechtstreeks trapt en beter "slim" had moeten passen om van dichterbij op goal te trappen.
Man man man man man...Thiago nog rood
Gewoon terecht he. Van de refs blijf je afMan man man man man...