Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke match als neutrale supporter maar in 2e helft stelde Union voetballend toch wel wat teleur.

Club wel sterk en verdiende te winnen.

Goeie match van Vetlessen!

En nu nog wat het heethoofd gaan uithangen, topvoorbeeld voor de jonge supporters dit. Geen idee wat de aanleiding was na dat laatste fluitsignaal maar laat dat toch.

Putain gast, er staat een VELDSPELER in doel en je gaat 'm voorbrengen. :wallbash::wallbash::wallbash:

Waarom niet trappen -_-

Leek me toch net te ver om zelf te proberen, en dit leek me toch het perfecte voorbeeld van een damned if I do, damned if I don't situatie. Als ie rechtstreeks op doel trapt maar mist (Ronaldo-gewijs), zit iedereen te zeiken dat hij rechtstreeks trapt en beter "slim" had moeten passen om van dichterbij op goal te trappen.

Leek me toch net te ver om zelf te proberen, en dit leek me toch het perfecte voorbeeld van een damned if I do, damned if I don't situatie. Als ie rechtstreeks op doel trapt maar mist (Ronaldo-gewijs), zit iedereen te zeiken dat hij rechtstreeks trapt en beter "slim" had moeten passen om van dichterbij op goal te trappen.
Bwa. De kans dat zo'n bal goed valt is klein, zeker tegen die beren van Union achterin. Als je een keer de mogelijkheid te trappen van die afstand is het nu toch wel zeker. Zeker omdat de kans ook veel groter is dat je een eventuele rebound kan scoren omdat een veldspeler de bal minder goed zou kunnen verwerken. Ik vind dit erger dan een bal die de tweede ring in zou vliegen.

Zinckernagel heeft ook nog eens een geweldige trap in de voeten, dus ja, ik begrijp het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14