Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euhm nvmIk geloof er niet echt in bij ons, het vuur wordt nu wel weer wat aangewakkerd door de betere 2e helft op Cercle, nadat we in de eerste helft helemaal nergens waren en met onze rug tegen de muur stonden ... neen, ik ga voorlopig niet mee in dat verhaal om nu plots enthousiast te worden, want realistisch gezien zal het ook langs onze kant povertjes zijn.
Ook zonder Skov Olsen, dus wie gaat er nu een goal maken? Zal hopen zijn op Vanaken dus waarschijnlijk.
En Anderlecht weet zo'n matchen, zonder goed spel, wel heel regelmatig over de streep te trekken dit seizoen, iets waar wij gewoon niet in slagen. Ik ben met niets minder tevreden dan een overwinning, dat dan weer wel, maar geloof er niet echt in.
Dan zie je toch dat er slecht gewerkt is door Deila vind ik. Hayen probeert nu wel dominant en vanuit eigen kracht te voetballen en je ziet dat dat werkt, dat je dat geen volle 90 minuten kan brengen, zeker als je dat al een heel seizoen als speler niet gewend bent, da's normaal denk ik.Euhm nvm
Totaal niet verwacht, maar wel een heel goeie match van ons
Nu doortrekken en ik ga nog in iets geloven, helaas zal het Europees voetbal ook zijn parten spelen vrees ik. Fysiek leken we er redelijk door te zitten op het einde.
5 punten en op speeldag 3 is het RSCA - Union. Jullie hebben nu ook nog eens 2 thuismatchen, winnen tegen Cercle en RSCA nu en je doet gewoon helemaal mee.Ik wou zeggen: doe normaal. Maar nu met Union en eventueel Club die wint van Anderlecht en we doen echt mee.![]()
Maar dat is uiteindelijk wel wat de clubs zelf beslist hebben. Ikzelf vind het ook oneerlijk, maar als neutrale supporter vind ik het wel leuk. Al zou ik het zelfs zuur vinden als Union de titel misloopt.Met de PO’s op zich is helemaal niets mis, het is die halvering die zo oneerlijk is .De achtervolgers hebben altijd een voordeel. 12 punten achterstand, of 6 is een groot verschil.

Bij Genk en Club waren het 23 en 19 punten 2 weken geleden. Nu doen ze opnieuw mee. En daar begrijp ik de eerste dan wel in dat dit oneerlijk aanvoelt, want dat is het ook.Met de PO’s op zich is helemaal niets mis, het is die halvering die zo oneerlijk is .De achtervolgers hebben altijd een voordeel. 12 punten achterstand, of 6 is een groot verschil.
Schotland, Albanië, MLS, Australië, Bulgarije, Colombia, Cyprus, Denemarken, Griekenland, IJsland, Israël, etc hebben allemaal play-offs. Technisch gezien Thé Championship ook nog. Dus echt wel genoeg andere, ook kleinere landen, die het play-off systeem hanteren.PO's zijn gewoon in het leven geroepen om allemaal nog wat meer geld in het bakje te laten rollen. Buiten Nederland is er ook geen enkel land dat dat dom systeem heeft.
Je kan natuurlijk ook weinig anders verwachten van een land dat z'n hoogste competitie vernoemt naar een biermerk.![]()
Als Club nu 19 punten achterstond dan zou ik de PO ook veel makkelijker opzij laten liggenAlsof er nu mensen speciaal niet meer gaan kijken omdat die halvering wegvalt.
Maar zeg je ook je abo op?Als Club nu 19 punten achterstond dan zou ik de PO ook veel makkelijker opzij laten liggen
Maar zeg je ook je abo op?