Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangeschoten bal 😂 leeft gij nog in 2008 ? De regels zijn ondertussen wel al 18 keer veranderd hé.
Da zeggen ze al vant begin van seizoen maar we staan toch lekker eerst /
Ik wil den eerste verdediger is zien die een schot /voorzet op 1,5 m zen armen naast zen lijf kan houden , we zijn geen pinguins he
Belachgelijke regel .
Straf dat je het over Riemer zen tranen hebt , Vrancken heeeft er geen meer naar schijnt , uitgedroorgd u know .

Benieuwd naar de dubbele confrontatie tussen de 2 beste teams na deze speeldag. Wie daar het beste uit gaat komen gaat er dicht bij zijn denk ik.

Ik heb nooit geloofd in een titel voor Anderlecht. Daarvoor is het spel dit seizoen niet goed. Er zijn veel punten gepakt maar je wist ook dat dat wel eens gaat stoppen. 3 keer verliezen in 5 matchen nu is gewoon te weinig.

Da zeggen ze al vant begin van seizoen maar we staan toch lekker eerst /
Ik wil den eerste verdediger is zien die een schot /voorzet op 1,5 m zen armen naast zen lijf kan houden , we zijn geen pinguins he
Belachgelijke regel .

Straf dat je het over Riemer zen tranen hebt , Vrancken heeeft er geen meer naar schijnt , uitgedroorgd u know .
Kijk dat dit een belachelijke penalty is dat weet iedereen.
Maar het zijn gewoon de regels..
Ik weet dat jullie het normaal vinden dat de regels niet altijd toegepast worden, maar stel u dan niet zo aan als ze dan een keertje wel worden toegepast he.

Kijk dat dit een belachelijke penalty is dat weet iedereen.
Maar het zijn gewoon de regels..
Ik weet dat jullie het normaal vinden dat de regels niet altijd toegepast worden, maar stel u dan niet zo aan als ze dan een keertje wel worden toegepast he.
wij vinden normaal dat de regels niet worden toegepast , ja man , wa gaan we nog allemaal uit onzen duim zagen vandaag ...
Nog efkes en we mikken allemaal naar de armen als we vast zitten in de 16 , tis toch penalty , maar het zijn de regels he .
Ik ga het hierbij laten .
Zwak gespeeld , goedkope penalty , op naar de volgende .

Gaat niet over praten maar over zijn opgefokt gedrag altijd.
Precies ene die aan de flakka heeft gezeten.
MPH in zijn FCB-tijd was er niets tegen. :LOL:
LOL De enigste die nog maar in de buurt van MPH komt is al jaar en dag Hein. Op alles en iedereen schieten als het hem wel of niet uitkomt. Ik denk dat Wouter nog een hele brave coach is vergeleken met die 2.

Ik heb de samenvatting nu is bekeken en indd die penalty is mss wel volgens de letter van het reglement maar compleet belachelijk. Nu zit het Genk is mee, de volgende keer is het in ons nadeel. Die regels moeten dringend aangepast worden want het is gewoon belachelijk. Het is niet voor niets dat de Belgische refs al jaar en dag niet meer op grote tornooien worden opgeroepen. Ik denk dat elke gazet al 5x dit seizoen het falliet van de VAR heeft aangekondigd dus daar is meer dan ooit werk aan voor de bond en scheidrechterskorps.

Dat RSCA die match zo zwak start (zeker omdat dit op club ook al het geval was) is toch bizar?
Gewoon van niet beter kunnen denk ik. Dit is niet enkel deze 2 matchen gebeurd. Het is al veel vaker gebeurd dit jaar maar het verschil was toen dat ze het recht trokken tegen het einde van de match. En dat gebeurd nu niet meer

Dat RSCA die match zo zwak start (zeker omdat dit op club ook al het geval was) is toch bizar?
Tegen Union waren we ook niet indrukwekkend op zich hè. En Antwerp eerste helft was ook zeer pover. Maar gisteren was echt niemand goed. En toch steel je hier bijna nog een punt.

Gisteren trouwens wel nog maar eens het bewijs dat Anderlecht niet bevoordeeld wordt en kampioen moet spelen. Wat sommige mensen oprecht geloven. Anders floot men een penalty na het tegenhouden van Angulo, zag men Sardella zijn handsbal door de vingers, kreeg Union vorige week minstens 1 rode kaart, kregen we daar ook minstens een penalty.

Je kan onze refs zeker inconsequentie en soms nogal zwakke beslissingen aansmeren, maar corruptie gewoon een belachelijke beschuldiging.

Corruptie is overdreven maar Toby "Ik wijs naar de speler die je best een gele kaart geeft" Alderweireld en Jan " Ik hang zo ongestraft mogelijk de eikel uit" Vertonghen staan toch op een schavotje bij de Belgische refs.

Corruptie is overdreven maar Toby "Ik wijs naar de speler die je best een gele kaart geeft" Alderweireld en Jan " Ik hang zo ongestraft mogelijk de eikel uit" Vertonghen staan toch op een schavotje bij de Belgische refs.
Corruptie is overdreven maar die 2 zijn bevoordeeld :p

Raakten totaal niet van onder de druk uit.
Slechte ballen vanuit het middenveld met Rits op kop... de mayonaise volgens de pers.
Hier mis je Debast zijn passing ook natuurijk, Gattoni heeft die passing niet.

Die Riemer komt toch ook te vaak over als een stijlloze boer.
Vind ik ook. Heeft geen charisma van een goede coach. En tactisch kan die mij toch ook niet warm maken dit seizoen. Met deze spelers moet er beter gevoetbald worden. En dan moet hij niet zagen over die penalty.

Heeft ook wel dingen goed gedaan natuurlijk. Zeker als je ziet van waar we vorig seizoen komen. Als iemand een jaar geleden zei dat Anderlecht dit seizoen op dit moment nog voor een titel zou strijden had ik die uitgelachen

Die Riemer komt toch ook te vaak over als een stijlloze boer.
Ik heb het hier al in het begin van zijn aanstelling geplaatst: ik geloof die mens gewoon niet. Als hij zijn spelers of het eigen resultaat ophemelt of kritiek heeft op anderen..

Maarja zijn puntenaantal heeft ie wel behaald.

Vind ik ook. Heeft geen charisma van een goede coach. En tactisch kan die mij toch ook niet warm maken dit seizoen. Met deze spelers moet er beter gevoetbald worden. En dan moet hij niet zagen over die penalty.

Heeft ook wel dingen goed gedaan natuurlijk. Zeker als je ziet van waar we vorig seizoen komen. Als iemand een jaar geleden zei dat Anderlecht dit seizoen op dit moment nog voor een titel zou strijden had ik die uitgelachen
Maar mss niet als je hem zei dat je Hazard, Delaney en Dolberg ging gaan halen. ;)

Maar Riemer verdient zeker ook verdienste. Das waar. Maar komt, net zoals zoveel trainers in de jupkes league, tactisch tekort. Lijkt mij wel een heel vriendelijke man.

Maar mss niet als je hem zei dat je Hazard, Delaney en Dolberg ging gaan halen. ;)

Maar Riemer verdient zeker ook verdienste. Das waar. Maar komt, net zoals zoveel trainers in de jupkes league, tactisch tekort. Lijkt mij wel een heel vriendelijke man.
zelfs met die transfers waren ze voor mij geen titelkandidaat na vorig seizoen.

Sommige mensen vergeten dat we vorig jaar 11 des stonden , ik herhaal 11 des .
Nu maken we kans op Eurpese voetbal .
Los van zen stijve tepels , overdreven het woord Amazing gebruiken heeft die mens samen met Fredberg gewoon goed gewerkt , niet fantastisch , niet met mooi voetbal maar wel met resultaten te boeken .

Sommige mensen vergeten dat we vorig jaar 11 des stonden , ik herhaal 11 des .
Nu maken we kans op Eurpese voetbal .
Los van zen stijve tepels , overdreven het woord Amazing gebruiken heeft die mens samen met Fredberg gewoon goed gewerkt , niet fantastisch , niet met mooi voetbal maar wel met resultaten te boeken .
We zullen zien naar die resultaten. Als hij nu achterblijft zonder Europees voetbal is het seizoen toch ook mislukt en is er niet goed gewerkt toen het moest

Ik ben een gelukkig mens. El ouadhi is een machien. Galarza is geweldig en Tolu heeft zich echt ontwikkeld. Altijd jammer dat spelers tijd nodig hebben bij Genk. Ik ben blij als we Europees halen.

En nog een ding: wat is Vertonghen een gigantische klootzak.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14