Kingdom Come: Deliverance II

Zijn hier nog mensen die met controller op pc spelen?
Als ik een stack food heb en ik wil 1 item eten, dan eet Henry altijd de volledige stack items, ongeacht ik er nu 2 of 10 heb.
Nog iemand dit tegen gekomen?

Vanaf morgen 12/02 tem 19/02 nieuwe Twitch Drops : Cutpurse Set

ADKq_Nbig_m92ZF5o8QzAIl5t_sH4A4TpxNoBA80Y89-4eQ9QQhHAtKJLljDUPjGh9025bg8l9oL1GtdzdIVFszJJ3Sgl_hLwyKVOphYCcXQDtvkiFNy5_ewtEvZhqkpYMGt8WB6HyVegm1yEYHRwfkkCtD2WyRG6eDK4cNwrLU=s0-d-e1-ft

Had gisteren dat drop systeem ook bekeken maar had geen zin om 3u naar een stream te kijken. Ik hou het wel op gear dat in in-game kan vinden.

Edit: die Cutpurse Set ziet er wel nice uit...

Laatst bewerkt:
Als je save+ quit doet doet dat nochtans hetzelfde he.
Alleen een beetje vervelend om je spel te herstarten als je dat meerdere keren wil doen :biglaugh:

En ik haat het als ik plotseling weg moet of iets te doen he ( RL) en me dan moeten zitten opjagen om per se iets af te werken voor ik afsluit.
En ik steek persoonlijk liever mijn alchemy tijd ingame in nuttige potions dan in snaps. (marigold decoction, painkiller brew, Aesop, Aqua vitalis)

En voor mij voelt het niet als cheaten aan neen, 99% van jullie games speel je op die manier, met makkelijke save options ingame.
Dus in 99% van de andere games cheaten jullie dan allemaal indien je dit ook cheaten vind? :biglaugh:
Waarom moet je jezelf opjagen als je weg moet? Als je save+quit doet wordt het toch opgeslagen? Of bedoel je dat je je spel open laat staan op je PC terwijl je weg bent, in dat geval hoop ik toch dat er een pauze menu is?

Een savemod zou ik niet perse cheaten noemen maar het gaat wel in tegen de visie die de makers hadden. Ik zie wel een meerwaarde aan effectief leren leven met de keuzes die je maakt (en dan best zonder wikipedia page ernaast om de meest optimale optie te kiezen) ook al mis je dan bepaalde dingen in het spel.
Net zoals ik fast travel zou proberen te vermijden. In Skyrim bv zorgde dat ervoor dat ik me een pak beter kon inleven in de wereld en er zijn een hoop kleine grotten, quests, plaatsen, events, ... die je mist als je steeds ligt te fast travellen tussen de grote steden.
In dat opzicht vind ik het wel raar dat ze twitch drops doen, dat gaat toch ook tegen het principe van inleving in de wereld lijkt me.

Ik heb dit spel zelf nog niet gespeeld maar ben wel geïnteresseerd. Al vrees ik dat ik er te weinig tijd voor ga hebben aangezien er over een paar weken een kleine blijter aandacht nodig gaat hebben en er pampers ververst gaan moeten worden. Waar is de tijd van de schoolvakanties waar ik me dagen kom verliezen in een spel ... :cry:
Aftellen tot mijn pensioen zeker? :headshake:

Had gisteren dat drop systeem ook bekeken maar had geen zin om 3u naar een stream te kijken. Ik hou het wel op gear dat in in-game kan vinden.

Edit: die Cutpurse Set ziet er wel nice uit...
Gewoon de stream opzetten, muten en in een andere tab browser of wat gamen. :unsure:

Ik heb gisteren ook uren een stream op de achtergrond laten draaien (wellicht zelfs meer dan 4 uur) maar lijkt me toch niet dat ik alle items ga hebben... Tis echt wel een debiel systeem. Gelukkig heb ik wel de Warhorse waffenrock, wat voor mij nog de belangrijkste is qua look. Qua armor zit ik ondertussen al op de top tier dus in principe hoef ik het niet.

Gisteren tijdens een side missie (ik moest dames naar Kuttenberg brengen met nog een koetsier) de vraag gekregen van een van die dames: ben je een tetten- of kontenman xD Kheb dan maar voor de tetten gekozen :oi22:

Heb die vorige drops op twitch allemaal gekregen maar vind die nergens niet in game. Speel op ps5 en heb bij de blacksmid mijn kamer al en daar zit niks in.

Heb die vorige drops op twitch allemaal gekregen maar vind die nergens niet in game. Speel op ps5 en heb bij de blacksmid mijn kamer al en daar zit niks in.
Misschien zelfde issue als mij?

Ik heb ze ook niet gehad ingame, nadat ik ze op twitch allemaal heb binnen gehaald.
Maar ondertussen blijkt dat ik al een account had op die website, die al jaren oud was.
(koppeling oudere PROS account/twitch voor playstation nog actief op twitch website)
Terwijl ik dus nu een nieuwe account had gemaakt met een ander email adres op die website voor mijn rewards op steam.
Maar vanwege de nog bestaande twitch koppeling met de oudere PROS account dus geen rewards gehad, ook niet zichtbaar onder dlc en rewards ingame.

Dus ik heb eens mijn Twitch connectie op de PROS website met die oudere account ontkoppeld en dan een nieuwe connectie gemaakt tussen twitch en de nieuwe PROS account.
Maar ze zijn na de nieuwe koppeling ook niet meer actief gekomen op mijn account, nadat ik de rewards op twitch al binnen gehaald had.

Dus nu staat de link tss twitch en de website opnieuw ingesteld op die nieuwe account, in de hoop dat ik die nieuwe drops van deze week wel binnen krijg.

Als je in je main menu klikt op DLC en rewards, zou je daar moeten zien staan connected met die PROS website + welke rewards je gekregen hebt.
Als je ze daar ziet staan dan zouden ze inderdaad in je kist ingame moeten zitten.

Laatst bewerkt:
Ik kreeg ze ook niet. Maar op de site waar je een account moet van hebben moet je ook jouw twitch linken. Daarna gaan ze zichtbaar worden en gaan ze ingame in jouw kistje zitten.

Je kan het checken bij instellingen op de reward site voor uw twitch account te linken. Daarna zou alles moeten werken.

Ik kreeg ze ook niet. Maar op de site waar je een account moet van hebben moet je ook jouw twitch linken. Daarna gaan ze zichtbaar worden en gaan ze ingame in jouw kistje zitten.

Je kan het checken bij instellingen op de reward site voor uw twitch account te linken. Daarna zou alles moeten werken.
Bij mij op die pros site staat twitch connect maar elke keer als ik wil conntecten krijg ik fout melding.
En staat er not connected.

Bij mij op die pros site staat twitch connect maar elke keer als ik wil conntecten krijg ik fout melding.

Vreemd. Maar dat is ook de reden dat de drops niet doorkomen. Ale dat was bij mij het geval. De drops kreeg ik niet zolang ik daar geen nieuwe connectie maakte. Zodra ik connected was zag je ze op de website en ingame onder de dlc & extra tab.

Is die fout: 'you are already connected' of 'there is already a connection' (iets dergelijks) ?
In zo een smal balkje dat op je scherm komt 2 seconden na klikken op connect?

Zo ja zie mijn vorige reply :)
Ik had net hetzelfde met mijn issue als het die melding is.
Die fout kwam er door een connectie met twitch en de oudere PROS account in mijn geval.

EDIT: Bij mij is het alleszins opgelost na de beschreven handelingen.
Alle cutpurse rewards die we krijgen deze week zijn binnen ondertussen en nu ook zichtbaar onder mijn DLC & Rewards.

Laatst bewerkt:
Nu 40 uur achter de rug, heb eindelijk deftig armor en wapen en het vechten begint eindelijk goed te lukken :).
Wel het gevoel van nog niks gedaan te hebben :D.

Aan 't twijfelen om te kopen. De eerste heb ik opgegeven gewoon door het vechten. Mijn broer heeft nu tweede gekocht en is wel fan, zegt dat het vechten nu wel wat beter is, maar hoe vergelijkbaar is het met de eerste?

Ik heb deel 1 ook opgegeven door de combat, ik geraakte er echt niet in. De setting heeft me altijd wel aangesproken, dus deel 2 toch een kans gegeven. Het vechten is hetzelfde dan deel 1, maar beter uitgewerkt. De eerste 10 uur heb ik toch ook mijne draai serieus moeten zoeken. Je moet dan de basics onder de knie krijgen voordat het wat vlotter gaat, deftige gear zien te vinden. Nu 25 uur ver en ik amuseer er mij mee. De wereld is prachtig gedaan en vechten gaat vrij goed nu, maar het blijft realistisch. Als ik tegen meerdere vijanden uit kom, kan het nog steeds tricky zijn.

Ik nu pas na 30u voorbij die trouwfeest, en in Trosky Castle.
Vanaf ik die masterqtrike geleerd heb, maak ik ganse kampen af 💪

Terug
Bovenaan