Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom moet je jezelf opjagen als je weg moet? Als je save+quit doet wordt het toch opgeslagen? Of bedoel je dat je je spel open laat staan op je PC terwijl je weg bent, in dat geval hoop ik toch dat er een pauze menu is?Als je save+ quit doet doet dat nochtans hetzelfde he.
Alleen een beetje vervelend om je spel te herstarten als je dat meerdere keren wil doen
En ik haat het als ik plotseling weg moet of iets te doen he ( RL) en me dan moeten zitten opjagen om per se iets af te werken voor ik afsluit.
En ik steek persoonlijk liever mijn alchemy tijd ingame in nuttige potions dan in snaps. (marigold decoction, painkiller brew, Aesop, Aqua vitalis)
En voor mij voelt het niet als cheaten aan neen, 99% van jullie games speel je op die manier, met makkelijke save options ingame.
Dus in 99% van de andere games cheaten jullie dan allemaal indien je dit ook cheaten vind?![]()

Gewoon de stream opzetten, muten en in een andere tab browser of wat gamen.Had gisteren dat drop systeem ook bekeken maar had geen zin om 3u naar een stream te kijken. Ik hou het wel op gear dat in in-game kan vinden.
Edit: die Cutpurse Set ziet er wel nice uit...

of werkenGewoon de stream opzetten, muten en in een andere tab browser of wat gamen.![]()

Misschien zelfde issue als mij?Heb die vorige drops op twitch allemaal gekregen maar vind die nergens niet in game. Speel op ps5 en heb bij de blacksmid mijn kamer al en daar zit niks in.
Bij mij op die pros site staat twitch connect maar elke keer als ik wil conntecten krijg ik fout melding.Ik kreeg ze ook niet. Maar op de site waar je een account moet van hebben moet je ook jouw twitch linken. Daarna gaan ze zichtbaar worden en gaan ze ingame in jouw kistje zitten.
Je kan het checken bij instellingen op de reward site voor uw twitch account te linken. Daarna zou alles moeten werken.
Bij mij op die pros site staat twitch connect maar elke keer als ik wil conntecten krijg ik fout melding.
En staat er not connected.
Is die fout: 'you are already connected' of 'there is already a connection' (iets dergelijks) ?Bij mij op die pros site staat twitch connect maar elke keer als ik wil conntecten krijg ik fout melding.
En staat er not connected.