Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan op de kaart een wegwijzer aanbrengen door rechts te klikken. Op je kompas zie je die wegwijzer dan altijd makkelijk staan. Dus gewoon wegwijzer op objective zetten en gaan.Ik snap niets van dat compass pfff. Zit iedere keer te zoeken achter de objective
Dat is omdat je die quest niet trackt. Je kan er maar 3 tegelijk op de kaart zien (exclusief de verschillende onderdelen van die quests).Er verschijnen ook locaties op de map vanuit de questjournal die je niet in de algemene map ziet.
Ik ga nu dus bij elke handelaar langs om te kijken of hij savior schnaps heeft, en probeer altijd genoeg dingen te stelen zodat ik ook telkens met winst vertrek. 
Andersom ook. Je maakt ergens een beslissing. "Auto-save". ahnee fuck, ik wou de andere beslissing en ge kunt een heel hoofdstuk opnieuw spelenIk heb die sidequests ook gedaan tot ik sterk genoeg was en genoeg geld had. Nu bezig met main story die wel heel sterk is vind ik. Nog een tiental main quests en het is gedaan, dus nog wel enkele uren te spelen.
Mij wel al paar keer serieus gestoord aan het savegame systeem. Als je een heel lange missie bezig bent die in stukken verdeeld is, dat het niet altijd saved tussen twee van die stukken. Je gaat dan plots dood en je moet 15-20min terugkeren.Ik ga nu dus bij elke handelaar langs om te kijken of hij savior schnaps heeft, en probeer altijd genoeg dingen te stelen zodat ik ook telkens met winst vertrek.
![]()

In zo'n geval neem ik mijn verlies en speel gewoon verder.Andersom ook. Je maakt ergens een beslissing. "Auto-save". ahnee fuck, ik wou de andere beslissing en ge kunt een heel hoofdstuk opnieuw spelen![]()

Voorbeeldje van gisteren:In zo'n geval neem ik mijn verlies en speel gewoon verder.![]()

Hoe lang ben je er aan bezig geweest? Bij mij begint ook wat de 'burn-out' toe te slaan, denk dat ik nu gewoon ga focussen op de main quest tot ik het heb uitgespeeld.Ziezo, uitgespeeld. Echt van genoten![]()
65u, zoiets. In het begin veel tijd verdaan aan de game leren kennen, sidequests, etc. Pas na Kuttenberg meer voor de main quests beginnen gaan.Hoe lang ben je er aan bezig geweest? Bij mij begint ook wat de 'burn-out' toe te slaan, denk dat ik nu gewoon ga focussen op de main quest tot ik het heb uitgespeeld.
.
.
.