Klachten ongepast gedrag Adriaan Van den Hoof

kay-gell

Well-known member
Crowdfunder FE

Was natuurlijk te denken dat zoiets de reden ging zijn na zijn plotse stop.

Er lijkt geen machtsmisbruik als werkgever te zijn gebeurd zoals bij BDP, als je in of na een relatie te veel sms'en stuurt en bij een discussie je zelfbeheersing verliest en iemand door mekaar schudt en 't millennialmeisje in kwestie vindt het dan nodig om klacht in te dienen net zoals het hoort in deze tijden en viavia heb ik van zijn ex gehoord dat blahblahbah... Hij kan nog damage control doen met een openhartig interview maar boy next door imago is nu wel foutu

Amai 99% van de facebook commentaar is pro VDH.

Laatst bewerkt:
Er lijkt geen machtsmisbruik als werkgever te zijn gebeurd zoals bij BDP, als je in of na een relatie te veel sms'en stuurt en bij een discussie je zelfbeheersing verliest en iemand door mekaar schudt en 't millennialmeisje in kwestie vindt het dan nodig om klacht in te dienen net zoals het hoort in deze tijden en viavia heb ik van zijn ex gehoord dat blahblahbah... Hij kan nog damage control doen met een openhartig interview maar boy next door imago is nu wel foutu

Ben jij nu werkelijk mishandeling aan het minimaliseren? :wtf:

Eén ex werd door het gerecht gewaarschuwd ivm een onterechte klacht maar den Ad die lijkt ook niet helemaal stabiel, er deden al lang geruchten de ronde.

Heb je nu niks geleerd van de posts over BDP? Achteraf gezien zijn dat vreselijke posts en redelijk misselijkmakend. Zelfs op 9lives/BG. Maar zeker op FB.

Er is nu nog te weinig info over wat er juist gebeurd is en aangezien er al een klacht als onterecht werd beschouwd ga ik er vanuit dat het allemaal wel meevalt. Storm in een glas water en binnen een paar maanden zien we hem hopelijk terug op tv.

Er is nu nog te weinig info over wat er juist gebeurd is en aangezien er al een klacht als onterecht werd beschouwd ga ik er vanuit dat het allemaal wel meevalt. Storm in een glas water en binnen een paar maanden zien we hem hopelijk terug op tv.

Keer om keer hetzelfde probleem. Mannen die niet begrijpen dat je geen romantische of sexuele contacten kan opstarten met vrouwen waarmee je een huidige werkrelatie hebt, of een (gepercipieerde) machtpositie over houdt.

Keer om keer hetzelfde probleem. Mannen die niet begrijpen dat je geen romantische of sexuele contacten kan opstarten met vrouwen waarmee je een huidige werkrelatie hebt, of een (gepercipieerde) machtpositie over houdt.
En waarom is enkel de man in fout gegaan? Ge moet met 2 zijn om romantisch of sexueel contact aan te gaan natuurlijk...

En het is een assumptie dat het gaat over personen waarmee een werkrelatie was. Dat kan ik toch niet afleiden uit dat artikel. Enkel dat het over vrouwen gaat die een relatie met hem hadden.

Er zijn toch vb genoeg van waar het wel gelukt is om een rom relatie te beginnen terwijl er al een werkrelatie is.
Het probleem start pas als er 1 van de 2 geen relatie wilt en de andere toch blijft aandringen

Los van de context van VDH. Vrouwen zijn geen weerloze wezens hé, die kunnen ook wel beslissingen nemen en initiëren dat soms zelfs op het werk. Waar mannen en vrouwen samen zijn ontstaan relaties. Mannen die een relatie op het werk starten zijn geen perverten.

Bij een machtsrelatie zit je al op glad ijs, dat wel. En dat is problematisch, zowel bij mannen als bij vrouwen, zeker wanneer er één van de partijen dat feitelijk niet wil.

Ikzelf vind het echter niet slim om een partner op het werk op te doen. Wanneer zaken mislopen hebben sommige mannen en vrouwen de neiging om de ander te overladen met allerlei zonden. Daar zitten vaak een heleboel leugens tussen.

Laatst bewerkt:
AALnpee.img

99 procent van wat op Facebook onder pakweg artikels van HLN hun gal spuit is dan ook te dom om schoenen met veters te dragen.

Er is nog nauwelijks wat geweten, maar vijf vrouwen dienen elk apart klacht in wegens stalking, elektronische belaging en fysiek geweld. Dat is geen kattepis he.

Maar 99 procent, waaronder schokkend veel vrouwen, zijn nu al bezig over seuten die tegen niks kunnen, pruimen die eerst carriere maken en dan een mes in de rug steken, golddiggers en blablabla.

Want he, Adje is nen toffen op tv, dus hoe durven ze te insinueren dat die privé wel eens dingen zou kunnen doen die niet door de beugel kunnen.

Hopelijk niet, die misselijkmakende worm verkracht al jarenlang ons oren en ogen. Tot op de dag van vandaag heeft die mens mij zelfs nog niet doen glimlachen.

Los van wat hij eventueel enkele vrouwen heeft aangedaan mogen ze die afvoeren en degraderen naar het 50 euro per optreden comedy circuit van ongrappige zatte nonkels.

Je kan dat wel. Er zijn echter risicos aan verbonden.
Prettt sure dat vrouwen dat met een ondergeschikte ook kunnen.

Beetje meer inhoud ipv dit soort gratuite uitspraken aub.
Blijft forever young, heeft aantrek bij vrouwen van 28 en dan wordt het een controlefreak

Niet als een van de twee het als ongewenst bestempelt, hé.
Uit het artikel:
Van der Meulen sprak uiteindelijk met vijf vrouwen die allemaal een relatie met Van den Hoof hebben gehad, maar ze beschuldigen hem - onafhankelijk van elkaar - van stalking, elektronische belaging en fysiek geweld tijdens of na die relatie.
Dus ik vermoed dat die contacten toch met toestemming en zonder die bestempelling initiëel ingegaan zijn, door beide partijen.

Ik dacht gelezen te hebben dat het deze keer (met Van Den Hoof) helemaal in de privé sfeer is.
Als dat klopt is het toch een belangrijk verschil (geen machtspositie). Niks verkeerd gedaan op zijn werk... Tenzij je vindt dat iedereen die 'beroemd' is in een machtspositie zit t.o.v. de gewone burgers.

Dus dat is wel een interessante discussie... als Van Den Hoof op zijn werk (de VRT) helemaal niks verkeerd heeft gedaan, maar in zijn privéleven wel mogelijks dingen verkeerd heeft gedaan. Voor de meeste jobs zou dat naar mijn mening niet mogen betekenen dat de samenwerking wordt stopgezet. Maar iemand die op tv komt, ligt dat dan anders? Daar kan je zeker argumenten voor vinden.

Langs de andere kant heb je bv. ook iemand als Boris Johnson die gewoon premier van het VK is, maar die ook al in opspraak is gekomen vanwege zijn gedrag t.o.v. zijn partners in het privéleven.

Terug
Bovenaan