Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat kan Pogacar volgend jaar eigenlijk nog meer doen om dit te winnen.

Hopen dat VDP niet meedoet , of solo gaan op 100km ?Wat kan Pogacar volgend jaar eigenlijk nog meer doen om dit te winnen.
Volledig akkoord, net zoals het woord kids.Cringe is overigens iets dat ik indien 16 plus ben eigenlijk niet echt meer zou gebruiken, laat dat maar aan de kids, nog zo een debiel woord.
Beter gepositioneerd zitten op Cipressa met zijn ploegmaten die daar tempo moeten maken en liefst nog 1 manneke extra (del Toro zat te ver maar wie kan dat nog in het team, Ayuso mss?)Wat kan Pogacar volgend jaar eigenlijk nog meer doen om dit te winnen.
Ayuso en Pogacar samen in een wedstrijd ?Beter gepositioneerd zitten op Cipressa met zijn ploegmaten die daar tempo moeten maken en liefst nog 1 manneke extra (del Toro zat te ver maar wie kan dat nog in het team, Ayuso mss?)
Theoretisch heAyuso en Pogacar samen in een wedstrijd ?

Om dat gat nog te laten vallen en dan van achteren aan te zetten.Te dicht bij de finish om te sprinten?![]()
Euhm wil je dan dat hij begint te sprinten op 600m?Om dat gat nog te laten vallen en dan van achteren aan te zetten.
Ben echt benieuwd hoe een Van Aert tegen deze Van der poel en Pogacar kan opboksen.Ik denk wel dat Pogacar met de extra en steilere klimmen in de ronde makkelijk gaat winnen.
Uiteraard niet, maar zoveel lengtes laten rond de 250m van de finish, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Maar het ging snel, ik zou het nog eens moeten terugzien, en zoals ik al zei, vanuit de zetel is het makkelijk praten. Er was waarschijnlijk geen enkel scenario waarin hij VDP nog ging kloppen in die sprint.Euhm wil je dan dat hij begint te sprinten op 600m?
We hebben helaas al genoeg gezien dat van Aert niet meekan als die twee in vorm zijn, en ze lijken me eigenlijk nog sterker dan afgelopen jaren. Ik zou niets liever willen, maar ik vrees ervoor.Ben echt benieuwd hoe een Van Aert tegen deze Van der poel en Pogacar kan opboksen.
Het was toch héél nipt 1 keer, ik denk dat vdP daar héél veel chance had dat er net een haarspeld kwam waardoor hij effe terug echt op het wiel kwam. +dat Pogacar daar al 2 keer eerder had aangezet en dat vdP daar nog niet uit het wiel was gekomen. Het was Bakelandts die opmerkte dat Pogacar daar 30-40W meer trapt... en de rest.Ik denk wel dat Pogacar met de extra en steilere klimmen in de ronde makkelijk gaat winnen.
Niet.Ben echt benieuwd hoe een Van Aert tegen deze Van der poel en Pogacar kan opboksen.
We hebben helaas al genoeg gezien dat van Aert niet meekan als die twee in vorm zijn, en ze lijken me eigenlijk nog sterker dan afgelopen jaren. Ik zou niets liever willen, maar ik vrees ervoor.

Doubt it gezien het > 10kg verschil in gewichtHet was Bakelandts die opmerkte dat Pogacar daar 30-40W meer trapt... en de rest.