Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koppeltijdrit door Ganna en Van Aert om MVDP na de heuvelzone terug te pakken?Ik had wel gehoopt op terug een titanenduel in de E3, nu is het hopen dat er iemand anders het VDP wat moeilijk kan maken.

Ik ben toch benieuwd naar VAIk had wel gehoopt op terug een titanenduel in de E3, nu is het hopen dat er iemand anders het VDP wat moeilijk kan maken.
Tadej Pogacar geschrapt van voorlopige deelnemerslijst E3 Saxo Classic, kans steeds groter dat hij Parijs-Roubaix rijdt
![]()
Tadej Pogacar rijdt nu ook met zekerheid Parijs-Roubaix, wereldkampioen past voor E3 Saxo Classic én Gent-Wevelgem
De knoop is doorgehakt. Tadej Pogacar (26) staat op 13 april voor het eerst aan de start van Parijs-Roubaix. Om te focussen op de Ronde van Vlaanderen en de Helleklassieker, haalt de wereldkampioen wel de <a...www.hln.be

Nu gaat wel echt iedereen enkel en alleen naar hem kijken, gaat toch een speciaal koerske worden denk ik.Ik had wel gehoopt op terug een titanenduel in de E3, nu is het hopen dat er iemand anders het VDP wat moeilijk kan maken.
Nu gaat wel echt iedereen enkel en alleen naar hem kijken, gaat toch een speciaal koerske worden denk ik.
Als de andere teams slim zijn laten ze Alpecin letterlijk alle werk doen en proberen ze constant volk voorop te sturen. Benieuwd of ze de boel kunnen samenhouden dan tot de taaienberg.Nu gaat wel echt iedereen enkel en alleen naar hem kijken, gaat toch een speciaal koerske worden denk ik.
En kan het niet zien![]()
Opnemen?Hier toch ook verlof aangevraagd indien dat mislukt hoop ik op telewerk, dag op bureau die dag dat gaat hem toch echt niet worden.
.Maakt eigenlijk nog weinig uit tegenwoordig als kopmannen de koers openen op 100km van de streep... Alpecin heeft volk genoeg om te controleren tot dan en nadien is het wrs toch man tegen man waar vdP normaal makkelijk de maat neemt van Ganna en VA.Als de andere teams slim zijn laten ze Alpecin letterlijk alle werk doen en proberen ze constant volk voorop te sturen. Benieuwd of ze de boel kunnen samenhouden dan tot de taaienberg.
Het kan natuurlijk ook ruimte creeren voor Vermeersch. Wie behalve mss MVDP wil pogocar meenemen in de achtervolging.Had hem liever in de E3 gezien en Roubaix laten voor Vermeersch![]()
Philipsen meesturen dan heMaakt eigenlijk nog weinig uit tegenwoordig als kopmannen de koers openen op 100km van de streep... Alpecin heeft volk genoeg om te controleren tot dan en nadien is het wrs toch man tegen man waar vdP normaal makkelijk de maat neemt van Ganna en VA.
Het zou raar zijn moest Visma niks proberen met bv Jorgenson en/of Benoot maar dan nog.

Ik dacht ook meteen aan oa Philipsen en Vermeersch als backup maar geen van beiden aan de start vrijdag blijkbaarPhilipsen meesturen dan he![]()

Ik hoop dat hij gewoon al te zien is in het wiel van VDP. Meestal zit hij wat verder waardoor hij nog een extra effort moet doen als VDP eens doortrekt.Ik ben toch benieuwd naar VA
Niet per se om te winnen, gewoon zijn vorm.