belvedere86
Well-known member
Hoeveel rijden er van San Remo tot Luik?
Ik heb het over gans het jaar. Na april is het gedaan tot een paar weken voor het WK. In de tour komt hij toch ook maar bleekjes voor de dag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel rijden er van San Remo tot Luik?
mvdp zijn ex-ploegdokter (tem 2023) is een paar dagen geleden opgepakt en ondervraagd met betrekking tot veelvuldige valse voorschriften van potentiele doping producten.Niet om tegen schenen te stampen, zonder bijbedoelingen..
Soms vraag ik me af, mannen zoals mvdp en pogacar, die moeten toch n productje nemen dat nog niet ontdekt is ofzo.. heel fel armstrong gevoelens alsk die manne zie vlammen alsof de rest erbij rijdt voor t plezier..
Hij rijdt geen WK dit jaar, of toch niet op de weg.Ik heb het over gans het jaar. Na april is het gedaan tot een paar weken voor het WK. In de tour komt hij toch ook maar bleekjes voor de dag.
Hij rijdt geen WK dit jaar, of toch niet op de weg.
Een ronde is nu eenmaal iets anders dan een eendagswedstrijd
Dat was een boutade om te zeggen dat Wout Van Aert zen palmares gewoon pover is. Twee heel uiteenlopende renners, één die de gemiddelde vlaming waarschijnlijk amper kent maar toch 2 keer de RVV gewonnen heeft en een ander die al vele jaren als één van de beste renners ter wereld beschouwd wordt en in één zelfde adem als MVDP en Pogacar genoemd wordt. Maar als ge dan het palmares vergelijkt qua monumenten/klassiekers/ etc... zit daar niet zo heel veel verschil in. Minder dan je op het eerste zicht op basis van status zou denken.Jij begint over Devolder ?
Dat je liever zijn palmares zou hebben en dat die zijn palmares enorm dicht bij Wout van Aert ligt , dan maak ik geen woorden meer aan vuil als dat echt je mening is...
Wout zijn palmares is op zijn minst dubbel zo goed als Devolder...
------
En plots moet je er om een of andere reden Boonen en Museeuw bijhalen.
ja, die hun palmares is beter dan WVA...
en dat zal waarschijnlijk wel zo blijven ook.
mvdp zijn ex-ploegdokter (tem 2023) is een paar dagen geleden opgepakt en ondervraagd met betrekking tot veelvuldige valse voorschriften van potentiele doping producten.
Pogi zijn ploegmanager is enkele jaren geleden manager geweest van een van de meest aangebrande ploegen ooit met enorm veel extreme dopeurs.
Beide renners zijn nog nooit betrapt en hebben een cleane reputatie.
En eens wereldkampioen worden zal er dit jaar ook niet inzitten. Je kan dan nog DDV of KBK winnen omdat de andere twee niet meedoen maar blij kan hij daar toch niet van worden.
Langs een kant blijf ik toch ook denken dat het jaar na jaar knechten in de Tour in combinatie met die hoogtestages toch wel nefast zouden kunnen geweest zijn voor zijn prestaties in de klassiekers. De Wout van vroeger was veel explosiever, nu staat die al onder een Pedersen.

50 jaar geleden
Tenzij je namaak bedoelt maar zijn fietsen zitten gewoon onder dezelfde vleugels als Ridleydesondanks is er 1 benoemd tot baron en wordt er nog altijd gebruik gemaakt van de import Chinese fietsen met zijn naam op.
Opvallend dat hij back-to-back de RVV voor junioren won. Wist ik niet.Die twee keer RVV is ook wel het enige echt van betekenis natuurlijk: PCS
Ik zou meer verbaasd zijn dat VDP vóór Pogacar wordt gepakt of Mathieu pakt en Tadej niet.Niet om tegen schenen te stampen, zonder bijbedoelingen..
Soms vraag ik me af, mannen zoals mvdp en pogacar, die moeten toch n productje nemen dat nog niet ontdekt is ofzo.. heel fel armstrong gevoelens alsk die manne zie vlammen alsof de rest erbij rijdt voor t plezier..
We moeten niet naïef zijn. Het is en blijft een harde duursport.Merci voor de uiteenzetting, ben dus niet de enige die zich die dingen afvraagt
Ik ken er niet veel van, maar geeft de knieblessure met dat littekenweefsel meer pijn als je bergop gaat / en danseuse, dan in het zadel?De Wout van vroeger was veel explosiever, nu staat die al onder een Pedersen.
.Vermoedelijk hetgeen wat gisteren werd aangehaald op VTM, namelijk dat hij dan niet kan vallen en de RVV hypothekeert.Vreemde beslissing van Visma om Wout niet te laten starten in GW.
Iemand in zijn 30ies waar typisch de explosiviteit wat van af bot en wat meer tijd heeft om op temperatuur te komen, gaan toch zeker niet slechter worden van meer koersen te rijden?
Wat is de bedoeling met Wout, hem KOMs laten doen op de Teide?
En MVDP zit dan nog bij een matige ploeg (qua budget). Beeldt u in dat die bij Visma of een andere topploeg zat en nog heel wat renners rondom hem zou hebben...
Waar zijn trouwens die commentaren dat WVA meer steun rondom hem nodig heeft? Heeft benoot, jorgensen, laporte (niet vandaag obviously), etc... in steun. Heeft allemaal geen verschil gemaakt. MVDP rolt al die ploegen gewoon op zen eentje op.
Merci voor de uiteenzetting, ben dus niet de enige die zich die dingen afvraagt
Weet ik maar de afgelopen jaren was dit zowat de teneur.
Tgoh er zijn genoeg renners die in het voorjaar in de eendagswedstrijden uitpakken en ook nog ritten winnen in de Tour of andere GT. Valt gewoon op dat het daar maar pover is vergeleken met wat hij in maart/april toont.
Kan in DDV ook perfect vallen. Dat is sowieso een nerveuze bedoening die koers.Vermoedelijk hetgeen wat gisteren werd aangehaald op VTM, namelijk dat hij dan niet kan vallen en de RVV hypothekeert.
DDV is logisch. Hij gaat zijn mentor Nuyens vooraf door de koers te winnen en dan...
Tjah, dit dus. Die matige ploeg rijdt wel altijd alles en overal in zijn dienst waar hij een doel van maakt. Daarnaast hebben ze met Philipsen nog een klasbak en een Groves die ook regelmatig zijn overwinning meegraait. Ze brengen ook heel dikwijls jonge talenten.Matige ploeg…
Kom op zeg meen je dat serieus? Het klopt dat ze geen 5 echt grote namen hebben en geen potentiële winnaar van een grote ronde in hun ploeg hebben en dus ook geen renners daarvoor in dienst hebben.
Maar ze hebben wel één van de beste sprinters en klassieke renners in hun ploeg zitten. En hebben ook gewoon de helpers daarvoor in dienst.
Heb je al eens gezien wat voor geweldenaren daar rijden? Die mannen geven serieus gas voor de finale.
Gisteren ook, veel heeft MVDP aan zijn ploeg te danken want zonder hen kwam hij niet voor in het spel.