Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht eigenlijk dat Remco hier ‘meer’ zou kunnen volgen. Is dat dan nog niet terug zijn of is Pogi altijd zo veel beter op die dingen?
Was al van 2003 geleden dat er nog iemand met zo'n voorsprong (10s) kon winnen.
Op zijn best zie ik hem wel nog in staat om een Vingegaard te volgen, dat is toch ook eerder iemand die het van een versmachtend tempo moet hebben.Remco nogmaals bevestiging dat hij beter eerst de giro nog eens doet om deze te winnen dan elke keer de tour waar hij nooit deze Pogocar (of Vingegaard) zal kloppen. Als het te steil is, moet hij passen (wat geen schande is).
Tuurlijk niet dit jaar. Eerder naar volgend jaar toe.Ik weet niet of Remco al voldoende goed in vorm is om de Giro te winnen. 1 daagse wedstrijden zijn nog geen Giro van 3 weken.
Ik zou toch gewoon mij voorbereiden op de Tour dit jaar als ik Remco was.
De giro kan volgend jaar ook nog hé.
Remco nogmaals bevestiging dat hij beter eerst de giro nog eens doet om deze te winnen dan elke keer de tour waar hij nooit deze Pogocar (of Vingegaard) zal kloppen. Als het te steil is, moet hij passen (wat geen schande is).

Ons kenners publiek is er weer hoor.Plus dat Pogacar in dit soort weer eigenlijk nóg beter tot zijn recht komt.Pogacar is de beste in dit soort aankomsten dus voor gelijk wie is het moeilijk. En Evenepoel had het in Brabantse Pijl en ook in Amstel toen Alaphilippe doortrok gewoon heel lastig. Op het vlakke zit het al goed maar bergop is hij zeker nog niet de allerbeste Evenepoel.

Idd, en dan nog de rest zo degraderen. Hij zag er heel bleek uit vond ik.Amai, Pogi zag er slecht uit na de finish.
Was het daar ook tegen de wereldtop? (oprechte vraag, I dunno!)Evenepoel kan geen steile klimmen aan.Ons kenners publiek is er weer hoor.
Is toch gewoon duidelijk dat Evenepoel nog niet de beste klimmers benen heeft. Is al heel mooi dat hij nu al weer dit niveau haalt en op het vlakke VA kapot kan rijden en Pogacar terug kan halen. Nu 2 maanden zonder miserie en die gaat in de Tour een pak beter klimmen dan nu.
Was het daar ook tegen de wereldtop? (oprechte vraag, I dunno!)
Een overwinning moet je toch altijd afzetten tegen de tegenstand.
Ik denk dat op het vlakke Remco's dominantie ook veel te maken heeft met zijn aerodynamische bouw, en niet per se met zijn conditie. Die conditie is uiteraard ook fantastisch, maar waarschijnlijk niet beter in vergelijking met de andere wereldtoppers.
Bergop speelt die aerodynamica natuurlijk minder mee.
Slecht voorbeeld imo (eendagswedstrijden zijn toch iets anders) maar op La Redoute heeft hij een iedereen in verleden al opgelegd dus ja hij moet dat wel kunnen (alleen was dat uiteraard zonder Pogacar)
Evenepoel kan geen steile klimmen aan.Ons kenners publiek is er weer hoor.
Is toch gewoon duidelijk dat Evenepoel nog niet de beste klimmers benen heeft. Is al heel mooi dat hij nu al weer dit niveau haalt en op het vlakke VA kapot kan rijden en Pogacar terug kan halen. Nu 2 maanden zonder miserie en die gaat in de Tour een pak beter klimmen dan nu.
Niet, stuk trager dan record (en ook dan zijn eigen record)Hoeveel minuten rapper dan het record heeft Pogacar de muur opgeklommen?
Slecht voorbeeld imo (eendagswedstrijden zijn toch iets anders) maar op La Redoute heeft hij een iedereen in verleden al opgelegd dus ja hij moet dat wel kunnen (alleen was dat uiteraard zonder Pogacar)