En tegelijk heeft hij ook al laten zien dat hij wel kan presteren in zulk weer. Dus nee, lijkt me niet dat hij moeilijkheden heeft met zulk weer. Enkel dat hij, zoals hij zelf aangeeft, deze keer een fout gemaakt heeft. En wie zou dan wel graag in zulk weer rijden? Er zijn er misschien die er minder slecht van worden en daardoor een voordeel hebben, maar of die daar dan graag inrijden betwijfel ik sterk.
Ik denk dat het gewoon een aandachtspunt is voor hem. Dat hij daar gewoon gevoelig voor is en mee moet opletten.
Niet zozeer dat hij het gewoon niet kan. Want zoals je zegt dat kan hij uiteraard wel.
Ook niks mis mee uiteindelijk want het is nu niet dat hij met zijn keuzes zoveel in de regen moet rijden als het voor de knikkers is.
Of gewoon überhaupt een zwak punt hebben. Hij zal ook bijlange niet de enige zijn die gevoelig is daarvoor.
Ik wil maar zeggen zijn dat soort uitspraken echt nodig, 9de in je 3de koers, geen man overboord, gewoon lekker verder werken. Ma tegenstanders extra motivatie geven is toch ook niet nodig lijkt me?![]()
Dat is toch typisch Remco?
Het is al heeel veel verbeterd met meer ervaring te hebben. Maar hij blijft wel heel open voor wat er echt in zijn hoofd omgaat.
Je kan dat op 2 manieren bekijken, maar niet altijd even slim natuurlijk.
Maar het beste is dat hij niet probeert iemand anders te downplayen met zulke uitspraken.
Maar goed niet iedereen denkt er zo over waarschijnlijk

Denk dat Pogacar er niet van wakker ligt hoor. En ik denk oprecht dat hij blij is met een tegenstander als Remco die de balls heeft om geen schrik van hem te hebben.
Ik zou gewoon willen weten wanneer we Remco zien met een duur klokje.

De superster die hij is kan dat niet ontbreken.
Laatst bewerkt: