Misschien dat PACB ook wat meer aan AI-washing moet doenQuizvraag (of Bingo). Hoeveel keer gaan we "AI" horen in hun presentation
Nieuw werkwoord. "AI-washing"
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien dat PACB ook wat meer aan AI-washing moet doenQuizvraag (of Bingo). Hoeveel keer gaan we "AI" horen in hun presentation
.Dat is geen werkwoord.Quizvraag (of Bingo). Hoeveel keer gaan we "AI" horen in hun presentation
)Net ook gezien, koers is natuurlijk al zeer fors teruggevallen - dit weekend eens doorlezen, outlook is dermate slecht dat een toekomstige bijstelling naar beneden zo goed als onmogelijk lijkt - in combinatie met een al bij al goede 2023 ... heb ook een long positie die ik al 2 keer niet heb verzilverd - als er een derde keer komt zal ik niet meer aarzelen.Wat een reversal bij AMG![]()

red flag in 't kwadraat: Catherine D. Wood’s ARK Investment Management was the biggest investor due to its $338 million stake.@cege @Valkuil @andere PACB investors:
![]()
5 Best Falling Stocks To Buy Right Now
In this piece, we will take a look at the five best falling stocks to buy now. - Part 4www.insidermonkey.com
For what it's worth uiteraard![]()
Je bent long maar ging een turbo short pakken op dat aandeel?heb ook een long positie die ik al 2 keer niet heb verzilverd - als er een derde keer komt zal ik niet meer aarzelen.
Premarket staan ze +13% al.Bij mij minder dan 1% van portefeuille, en hefboom x5, dus ben pas alles kwijt als Nvidia 20% zou stijgen na cijfers...
Meerdere maandlonen in turbo's steken zoals @scriptkiddie dat durf/doe ik niet hoor
ondertussen turbo al +10% dus ik haal mijn beoogde +30% misschien al voor de cijfers![]()
Ik stel voor om te trakteren met groente- en fruitpakketten vanaf nu.Krijg je hier op't forum ook ne cola als je iemand geen geld doet verliezen?
"elke dag verse groenten en fruit in het gezin" (daar voldoe ik ook niet aan...),
762 pre-market en 750 op moment dat ik turbo short ging, ik ging niet echt héél veel cola's kwijt zijnPremarket staan ze +13% al.
Als wij u hier niet wat tegenwind gegeven hadden, zat je ongetwijfeld met de poepers
Krijg je hier op't forum ook ne cola als je iemand geen geld doet verliezen?
Indien ze de 20% raken, wil ik wel nen echte Coca cola, ik hou van the real deal. Geen freeway of river shit in mijn lichaam.

Waarom red flag? Er staat "was the biggest investor" als in verleden tijd. Als Cathy iets verkoopt, lijkt het me net opportuun om in te springen. Heeft die begin vorig jaar Nvidia niet verkocht?red flag in 't kwadraat: Catherine D. Wood’s ARK Investment Management was the biggest investor due to its $338 million stake.
@cege @Valkuil @andere PACB investors:
![]()
5 Best Falling Stocks To Buy Right Now
In this piece, we will take a look at the five best falling stocks to buy now. - Part 4www.insidermonkey.com
For what it's worth uiteraard![]()
red flag in 't kwadraat: Catherine D. Wood’s ARK Investment Management was the biggest investor due to its $338 million stake.
Ze zit er nog voor 97M in: https://ark-funds.com/wp-content/uploads/funds-etf-pdf/ARK_INNOVATION_ETF_ARKK_HOLDINGS.pdfEr staat "was the biggest investor" als in verleden tijd.
Niet verder bijkopen?Ik ben blij dat ik hier dagelijkse PACB updates krijg, hoef ik niet te googlen. I sit tight and wait.

Niet verder bijkopen?![]()
Je bent long maar ging een turbo short pakken op dat aandeel?
Resultaten zullen goed zijn, en vooruitzichten met olympische spelen in het verschiet ook,... maar inderdaad al mooie stijging dit jaar gehad, dus vraag zal zijn hoe markt gaat reageren... hopelijk zoals bij Nvidia![]()
Heet uw vrouw excel?Mijn excel zegt dat dat niet mag
ik luister altijd naar mijn excel.
Goh, google leert mij dat zij haar belang wel grotendeels heeft opgebouwd aan veel hogere koersen dan vandaag (o.a. in 2021).red flag in 't kwadraat: Catherine D. Wood’s ARK Investment Management was the biggest investor due to its $338 million stake.